Wattpad benden ne istiyor inanın bilmiyorum,daha önce bölümü atmıştım ama yine sorun çıkardığı için yeniden atıyorum🙁
"Senin burada ne işin var!"diye bağırır karşısında herzaman ki,gibi sinirli ve kendini beğenmiş şekilde duran adam.
Fırat gülerek alayacı bakışlarla süzer"Sen beni kendi adamlarınla ve ya çocuklarınla filan mı karıştırıyosun?.Hatıralatıyım ben Fırat Bulutum,benimle sahibimmiş gibi konuşamazsın"
"Terbiyesiz"
"Terbiyeme laf edecek son kişi bile değilsin"
Zahit Fıratı umursamayarak içeri girip oturma odasına doğru yürür"O nerede?"
Fırat Zahitin bu haline sadece gözlerini kısarak aşağlayıcı bir şekilde bakar.Zahit tek-tek odaları geziyordu.Fırat onun bu rahatlığından rahatsız olmuş"Bu ne ya izinsiz bir şekilde odaları gezemezsin?!"
"Sen iyice kafayı yedin galiba.Burası benim evim.Hem sen hâlâ niye buradasın,defol git ait olduğun yere!"
Yüksek sesten ne olduğunu anlamayan Barış üstüne bol bir tişört,altına eşofman giyerek aksayarak odadan çıkar"Ne işin var lan senin burada!"
"Doğru konuş benimle,babanım ben senin!"diye bağırır Zahit.
"Sen benim babam değilsin.Sana bunu söyledim"
Zahit pişkin-pişkin gülerek"Benim evimde kalıyosun,benim paramı harcıyosun.Sürdüğün arabalardan sürtüğün mekanlara kadar hepsi benim gerizekalı.Hâlâ bana meydan okumaya nasıl cüret ediyosun"
Fırat gülerek araya girer"Barışın senin hiçbişeyine ihtiyacı yok"
"Ne o,sen mi bakacaksın ona.Seni akıllı adam sanardım Barış gibi gurursuz biri için değer mi?!"
"Kimsenin bana bakmasına ihtiyacım yok!!!"diye bağırır Barış öfkeli tonda.
"Zahit Yesari eğer gurursuz birini arıyosan evinde ihtişam için yaptırdığın altın kaplamalı aynalara baka bilirsin"diyerek Zahite yaklaşır Fırat.
"Kesin tantanayı.İkinizin ne yaptığı umrumda değil.İsterseniz tüm gün,her yerde dayayın bir-birinize.Benim buraya gelmemin sebebi başka"
"Biliyomusun,o sebebi hiç merak etmiyorum"der Barış umursamaz bir yüz ifadesiyle.
"Ne yazık ki,konsorsiyumun aldığı karar her ikinizide ilgilendiriyo"der Zahit ikiliye bakarak.
"Git söyle kabul etmiyolar saçma kararlarını"der Fırat.
"Sonrada hepimizin kafasına sıksınlar dimi.Üstelik biz çoktan kabul ettik"der Zahit.
"Siz?"der Barış gözlerini kısarak.
"Ben ve Adnan"
Fırat şaşkınlıkla baka kalır.Zahit ikilinin şoka girdiğini görüp"Bakın konsorsiyum iki büyük aile arasında olan tartışmadan rahatsız oldu.Bizde yeniden barışmak ve ittifak kurmak zorunda kaldık"
"Sizin son defa kurduğunuz ittifağı gördük"diyerek Zahite çıkışır Fırat.
"Şikayetlerini babana bildir Bulut"
"Ya siz dün bir-birinizin gıtlağına yapışmamak için kendinizi zor tutmuyormuydunuz"der Barış.
"Dün dünde kaldı,biz geleceğe bakıyoruz"