Davet olunan konuklar ellerinde ki,davetiyleri kapıda duran çalışanlara verip içeri giriyolardı.Bir-birinden şık kadınlar ve beyler diğer davetlerden farklı olarak daha sade giyinmişlerdi.İçeride orkestra müziği çalıyordu.
Barışla Fırat birlikte önden girerler.Fikretle Savaşsa arkalarından gelirler.Şüphe çekmemek için bir-birlerinden uzakta ve farklı yerlerde geziyolardı.Kulaklarında ki,bluetooth kulaklıkların yardımıyla kızlarla iletişim kuruyolardı.
Fırat ve Barış merakla duvarda ki,tabloları inceleseler bile gözleri sadece tek bir tabloyu arıyordu.Fırat sanki tablolarla ilgileniyormuş gibi davranıyordu.
X"Çok güzel bir manzara tablosu değil mi?"
Fırat yanında ki,kadına döner.Üstünde gece mavisi,bacak dekolteli uzun bir elbise vardı.Fırat kadını süzüp,başıyla onaylar.
X"Daha güzel olan ne biliyomusun?"
"Bilmiyorum ve ilgilenmiyorum"diyerek samimi bir şekilde gülümseyip yeniden tablolara döner.
X"Mahidevran sultan tablosu"
Duyduğu bu cümleyle gülümseyerek kadına döner"Hmm,sen yerini biliyomusun?"
Kadın başıyla onaylar.Fırat meraklı bir şekilde"Nerede olduğunu benimle paylaşırmısın peki?"
X"İsmini benimle paylaşman karşılığında neden olmasın?"
Fırat zaten kadının amaçını biliyordu.Eğer istediği şeyi veriyormuş gibi yaparsa Fıratda amaçına kavuşacaktı.Bu yüzden kadının elini nazik bir şekilde öperek"Ferman"
X"Waow,bende Naira Nekrosova.Memnun oldum"
Duyduğu isimle yüzüne şaşkınlık yayılır.Kadın Fıratın bu garip tavrını anlamamış olacak ki,kaşlarını çatmışdı.Fırat kendini toparlayıp"Çok güzel bir isminiz var"
"Ermeni kökenli.Dedem koymuştu"der kadın gülümseyerek.
~Senin dedenin koyacağı ismin amk~diye geçirir içinden.
"Tablo birazdan sergilenecek.Sonrasında da sergileyen güvenliklerle birlikte özel ve korumalı bir odaya götürülecek"
"Özel ve korumalı derken?"
"Kapıda silahlı adamlar durduğu bir oda.Neyse bakıyorum partnerin yok,ister-"
"Teşekkür ederim ama benim bir partnerim var"diyerek gülümser ve kadının yanından hızla uzaklaşır.
"Kızlar beni duyuyormusunuz?"
"Evet Fırat"der Sasha.
"Naira manzara tablolarının yanında.Ve sizden bu mekanda ki,en güvenli odayı bulmanızı istiyorum"
"Napıcaksın güvenli odayı?"der Cemre anlamamış şekilde.
Fırat iç çekerek"Güven kontrolü yapıcam Cemre.Ya şu portre oradaymış"
"Portre şuanda o mekanda değil.İlk önce sergilenecek daha sonra o odaya götürülür herhalde"der Sasha.
"Tamam,o zamana kadar siz şu odayı bulursunuz"
"O iş bizde"der Cemre kendilerinden emin bir şekilde.
♤
"Tüm ciddi,soğuk ve sevimsiz yaratıkları buraya toplamışlar"der Fikret etrafda ki,insanları tiksiniyormuş gibi süzerek.