9.Bölüm:Allah'a Emanet

6K 447 58
                                    

Selam imam hatiplim selam senin ruhunua...

Dün 8.bölümü yayınlamaya çalışırken kafamı duvarlara sürtüp kıvılcım çıkartmama az bir şey kalmıştı. Lan internet bi benim telefona mı çekmiyorsun olum? Nese sakiniz bugün yayınladım çok şükür dedim 9 da yayınla hazır telefon kafayı yememişken tşk tşk.

Online derslerde rezilliğe alıştım sanırım,artık o kadar da heycanlanmıyom. Dün arapça dersinde dedim hocam ben yapayım mı? Vihuuu o nasıl yürek yiğidim xjxjxjxjxjxj

"Kanka sen malsın"

"Kızım adama resmen evlenme teklifi etmişsin"

Gülmelere doyamayan Feride ve Ceyda'ya kötü bakışlarımı yolluyordum. Hiç düşünmeden attığım mesajları kızlara göstermiştim ve ona helal olmanın tek yolu onun karısı olmak olduğunu öğrenmiştik. Allah'ım rezillik ReZİLLIk.

"Gülmeyin Allah için gülmeyin zaten kafamı nereye gömsem diye düşünüyorum."

"Turna bak ne dicem hazır bugün beraber yemekhaneyi temizliceksiniz. Böyle yarım yamalak olmaz güzel bir hazırlık yapalım sen de bi yüzük al kabul ederse takarız parmağına."

"Nerde lan benim siyah kuşağım? Boğucam sizi?"

"Hişş oruçlu insan böyle şeyler der mi Turna?"

"Siz devam edin devam edin şu 3 gün bi bitsin o zaman göstericem size."

Saçımı savurup okula doğru yürüdüm. Gerçi kısa saçın neresini savurdum ben de bilmiyorum. Bugün oruçluydum kararlıyım hepsini tutup dayak istiyenleri geri göndermicem. Zaten sahura nasıl kalktım bilmiyorum en son annemin çığrıntısıyla uyandığımı  biliyorum o kadar. Masada uyumuşum.
Bide temizlik işi vardı oyy oyy oruçluda zor olcak.

Öğle arasına girdiğimizde zaten yemek yeme derdim olmadığından direk bahçeye indim. Malum Hayati Hocayı bekletmeye gelmez. Hayati hocaya bayılıyorum,hem kafa hem otoriter.. Adam idolüm resmen

Yavaş yavaş herkes toplanmaya başlayınca Selim'in gelme ihtimaliyle her yere bakıp yanımdaki Berkay'ın arkasına saklanıyordum. Berkay ne yaptığımı çözemese de bir şey demiyordu çünkü Turna'nın yaptığında anlam aramaya gerek duyulmaz. Ne yapıyorsam iyi yapıyorumdur. Muhteşekemmel bir bireyim sonuçta tabii biraz da rezil ama olsun sığıntı yok.

Selim'i görmemle Berkay'ın arkasına sindim. Hayati hoca belki acırda beni onunla bırakmazdı.

"Turna napıyosun kızım?"

Birden arkamda beliren hocayla son nefesimi vermiştim resmen.

"Hocam napıyorsunuz ölüyodum."

"Ölmedin ama"

"Ölebilirdiim"

"Neden fısıldaşıyoruz?"

"Saklanıyorum çünkü"

"Haa tamam. Arkadaşlar Turna arkadaşınızda burda olduğuna göre başlayabiliriz."

Sen beni yaktın hoca sen beni yaktığn. En azından bağırmasaydınız.

Ben kurtulamadım,yemekhaneden.. Selim'den... Hocaya yalvarsamda kıydı bana. Ha bu arada Selim kişisininde benden kurtulma çabaları takdire şayandı. Tamam biliyorum haram ,günah diye istemiyo ama insanın bi kalbi kırılmıyo değil tabii.

Son dersin bitiş zili çalmasıyla herkes kalkmaya başladı. Benim de yemekhaneye gitmem lazımdı ama önce bi işi halletmeliyim. Berkay benimle dalga geçe geçe sınıftan çıkınca bende Fatih'e mesaj attım beklemesi için. Onların sınıfına gidip Fatih'i buldum.

SİYAH KUŞAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin