"Turna ben senin,bu iki oldu kızım bittin sen."
Yerde yatan Uğur'a acıklı acıklı bakıp, Berkay'a işaret çaktım. Uğur sinirle ayağa kalkıp üzerime yürüyecekken Selim'in kolu buna engel oldu. Bi Selim'e bi bana bakan Uğur tam kolunu kaldırmışti ki o güzide ses duyuldu. İşte huzur, işte aradığım,o içimde baharlar estiren ses:
Polis sireni...
Sireni duyan maganda topluluğu kaçışmaya başlıyor,Uğur adisi hırsından kalkan kolunu zor indirip kaçmak zorunda kalıyor çünkü polisle arası iyi değil. Kaçışan magandalar,şaşkınlıkla etrafına bakan Selim ,birbirine gururla bakan ben ve Berkay ve canhıraş koşturan Kaçık Verâ... Müthiş bir tablo.. bi dakika koşturan Verâ mı?
"Abiii iyi misin?" Diye haykırıp Selim'e sarılıyor. Bende alık alık sarılmalarını izliyorum.
"Turna ,abi dedi."
Ne ara yanımda bittiğini anlamadığım Berkay'a bakıyorum.
"He valla dedi."
Beynim bu gerçeği nazikçe sindiremiyor ve ben şokumsu bir şey yaşıyorum.
"Lan!"
Aha kendime geldim. Berkay'a dönüp bütün gücümle sarılıyorum çünkü kalbimin düğümü çözülüyor. O da benden farksız. Utanmasak halay çekicez.
Berkay kollarını benden kurtarıp serçe parmağımı tutup oynamaya başlıyor. Ee bende eşlik ediyorum.Utanmıyormuşuz.
Oynamaya kendimi kaptıramadan bize deli görmüşcesine bakan iki çift göze takılıyorum.
"Berkay,dur.. Hemen dur."
Berkay'da fark edip duruyor. Evvet kanalımıza hoşgittiniz. Elveda...
Selim çok tuhaf bakıyordu,bana değil Berkay'a"Neyse evet nerde kalmıştık?"
Ben bu toparlama olayını hiç beceremiyorum harbiden.
Birden bana sarılan pardon canımı çıkaran Kaçık Verâ ile sendeliyorum.
"Turna çok korktum,iyisin di mi?"
"Çok iyiydim tam şuana kadar. Kızım kıracaksın kemiklerimi çekil."
Verâ usulca çekiliyor.
"Ya sen nasıl bir şeysin ya. Geçen gün beni bugünde abimi kurtardın. Gerçi polis kurtardı gibi oldu."
"Ne kurtarması,Turna ben niye bilmiyom."
Sonra anlatıcam diye fısıldadım Berkay'a
"Bi dakika ya harbiden polisler nerede?"
Selim'in kafa anca çalışıyo sanırım. Yazık çocuk şokta,ona verelim. Berkay ile birbirimize nasıl zeki,fena insanlarız bakışı atıyoruz.
"Muhtemelen merkezdedirler."
"Nası ya duyduk işte sireni"
"Şimdi şöyle açıklayayım okya- yani işte Gül Verâ idi sanırım, telefondan açtık o sireni kaçsınlar diye. Şurda gördüğün tatlı kızın fikri, valla konu it,kopuk olunca kafası zehir."
"Sen nerden biliyorsun lan kardeşimi"
"Hay ben sen- neyse Turna söyledi."
"Doğru diyo ben söyledim."
"Ya peki sen,sen ne diye dalıyorsun ortaya,manyak mısın kızım sen?"
Selim bu iki oldu harbi kızın sanacağım kendimi.
"Olum bak düzgün konuş, Uğur'un yarım bıraktığını tamamlarım."
"Asıl sen nasıl izin veriyosun kızın ortaya atılmasına, ya o herifler bir şey yapsaydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KUŞAK
SpiritualSiz:Bana bak Selim kişisi Siz:Bir gün bir şekilde sana helal olucam ve Siz:Şu sıktığım yumruğu suratında patlatıcam. Siz:O gün aaa neden vurdun deme sakın Ablam ve ikizime ithafen🪐