Selamun aleykii/ee
Nabıyonuz la
Ehliyet sınavını geçtim yani yazılı olan. Ama o günü hatırlamak çok yorucu neredeyse yetişemiyorduk. İkizimle stresten geberiyorduk neyseki bugünde ölmedik sağız tşk tşk 84 aldım Allah bereket versin. Amin.
Kafamda kentsel dönüşümler...
"Ne yani şimdi sen ciddili Gizem'in saçını mı yoldun?"
Ceyda bir suçlu edasıyla onayladı Feride'yi
"Ama napiyim kızlar o şırfıntı resmen taciz etti Fatih'i?"
Ah Ceyda ah bu Fatih seni nasıl görmüyor?
"Ya sen şu olayı baştan anlatsana bi"
"Bakın şimdi biz Berkayla girdik mekana bi baktım Gizem Fatih'ime dikmiş kartal gözlerini avına bakar gibi bakıyor. Hemen sürükledim Berkay'ı yanına vardık. İtişe kakışa izledik antrenmanı. Bitince de Fatih'in yanına gitmek için kalktık. Ama görseniz kurt bakışlım o terli haliyle bile nasıl yağuşukluydu neyse dikkatim dağıldı durun..."
Ceyda derin bir nefes alıp devam etti.
"Biz giderken Gizem bana omuz atıp Fatih'in yanına gitmesin mi? Allah'ım nasıl yolucam ama hee durun zaten yoldum ohh çok güzel yoldum ellerime sağlık. Almış havluyu zorla Fatih'in terlerini silmeye çalışıyor. Fatih uzaklaştırmaya çalıştıkca yapıştı pis kertenkele tabi bende şarteller attı. Tuttum saçından iki elimle uzaklaştırdım kurt bakışlımdan. Bi ara kendimi kaybetmişim Berkay zorla ayırdı. Fatih şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu. Şimdi ben biraz utandım tabii. Gizem de ağlaya ağlaya lavaboya gitti. Fatih kınar gözlerle baktı bana biliyor mussunuz? O kadar kötü hissettim ki.. Hemen çıktım ordan sonra da koşa koşa size geldim işte."
Sonlara doğru zorla durdurduğumuz burnunu çekti yine. Ağlıyordu.
"Ya kızlar Fatih bana artık hiç bakmaz di mii? Ben neyi zorluyorsam sevmicek işte beni. Bitti ben de sevmicem onu."
Ceydayı kollarımın arasına alıp sımsıkı sardım. Bütün salyasını sümüğünü omzuma sildikten sonra kafasını kaldırıp gözlerime baktı.
"Turna ben nasıl sevmicem onu? Ben kendimi bildim bileli onu seviyorum. Fatih nasıl sevilmez bilmiyorum ki."
Sorusuna cevap bulamadığım için tekrar sarıldım. Sanırım benim de sümüğüm onun omzunda yerini alıyordu neyse ödeşmiş olduk canım.
.
.
Ceyda ve Feride evlerine gittikten sonra yalnız kalmıştım. Kafam allak bullaktı. Berkay, Selim,Kaçık Vera,Kör Fatih,Ceyda ve BEN...Verâ zorla numaramı almıştı sapık felan olmasın? Gece 3 te arayıp rahatsız edebilir sonuçta. Neymiş ya bi daha başı belaya girerse napıcakmış? Numaramı almalıymış ki onu kurtarabiliyim. Neyim ben kurtaran ekspres mi?
Şimdi tüm bu olanları Berkay'a anlatmalı mıyım? Hala kızın tam olarak kim olduğunu bilmiyorum ama, Selim'in nesi bilmiyorum.
En iyisi uyumak abicim uyu ve rahatla.
.
.
Sabah kaltığımda hemen hazırlanıp okula gittim. Fatih ile konuşmalıydım. Bi de şu yolma olayını ondan dinleyeyim. Mesaj attığımda sınıfta olduğunu söylemişti. Bende sınıflarına gittim. Daha erken olduğundan kimse yoktu. Berkay zaten ikinci derste anca gelir. Güzellik uykusunu alması lazım."Günaydın Fatihcim"
"Günaydın Turna gel bende seninle konuşcaktım."
"Aynı konu heralde"
"Ya Turna bu Ceyda niye böyle yapıyo? Akşam mesaj attım geri dönmedi. Trip atıyo dicem ama niye?"
"Sen şunu iyice anlat bakıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KUŞAK
EspiritualSiz:Bana bak Selim kişisi Siz:Bir gün bir şekilde sana helal olucam ve Siz:Şu sıktığım yumruğu suratında patlatıcam. Siz:O gün aaa neden vurdun deme sakın Ablam ve ikizime ithafen🪐