"Resmen ilk teravihe gidiyoruzzz. Hemde beraber"
"Turna biz zaten her ilk teravihde beraber gidiyoruz ya kızım?"
"Yioo bu Berkay gelmiyordu."
Fatih ile Berkay'ın koluna girmiş camiye gidiyorduk. Annemlerde arkamızdalardı. Berkay ona laf atmamla bu anı bekliyormuşcasına ilahi söylemeye başladı.
"Camiye gidiyoruz. Camiyi seviyoruuz. Çünkü biz çünkü biz Allah'ı seviyooruuzz."
"Ay,bu ilahiyi her yaz camide dinletiyorlardı. Af o zamanlar cahiliz tabi sürekli kaçıyorduk kurstan"
"Ahhaaağğ şeyi hatırlıyor musunuz? Kaçarken Turna sona kalmıştı. Sevgili winxli terliğini bi türlü giyememişti. İmam da bizi yakalamak için gelirken kursun kapısında terliğini giymeye çalışan Turna'yı görünce durup şey demişti."
Berkay'ı ben devam ettirdim.
"Hayırdır kızım sende bunlara uyup kaçıyor musun?"
"Turna'nın bize bakışını unutamıyorum djxjxjxxj"
"Dur dur asıl bomba yer geliyor. Turna da 'Yok ne kaçması hocam biz Allah yolundayız. Ben bu münafıkları durduruyorum.' Deyip terliklerini bize doğru fırlatmıştı."
"Kaçmayın münafıklar, Allah her yerde."
İkisi de beni taklit edince kahkahalara boğulmuştum. Off harika bir anı. O sıralar on bir yaşında falanım.
"Dinimize küfreden müslüman olsa."
"Müslümanız elhamdulillah"
"İmam asla yememişti bu arada. O gün hoca hanıma gidip şikayet etmişti. Hoca hanım bana fazladan sure vermişti ezberlemem için. Neyseki hafızamızın maşallahı varda hepsini ezberlemiştim. Bu Berkay bebeside işte o sıra süb-süb diye heceliyordu."
"Lan üç yaz gitmişizdir kursa subhanekeyi ezberledi bi tek"
"Yooo biliyordum ben bilerek vermiyordum sûreleri"
"Hee he din dersinde hoca bırakmasın diye ezberledin hep"
Camiye vardığımız için ayrıldık. Bakın camilere çok kızgınım. Hanım yerleri hep küçük,çok sinir oluyorum. Erkekler gepgeniş yerde avizelerin altında kılsın biz kenar mahalle çocuğusu gibiyiz yeminlen.
.
.
."Babaa lütfeenn hadi ya. Tabancan hatrına be. Kelepçelerin kurban olsun sana."
"Polisi etkilemenin yolları bunlar mı lan?"
Berkay'a sus işareti yapıp babama döndüm.
"Kırcak mısın sen beni?"
"Olmaz,çok uzak orası"
"Adam haklı beyler dağılın"
Arkama tekrar döndüm.
"Alsak bile sen yemeyeceksin Berkay"
Ani bir atakla babamın diğer koluna yapıştı Berkay
"Ariff babaaaaağ lütfeennnn"
"Sen yapma Berkay olmuyor."
"Alındım,gücendim. Bu Turna yapıyor da ben yapınca mı olmuyor Arif baba?"
"Gerçekten hiç olmuyor. Turna sen devam et bakayım ikna olacak mıyım?"
"Karakolun en bi karizmatik polisi,suçluların azılı düşmanı babam Allah için bize bir dondurma"
"Gidin bakkaldan alın diyorum illa tutturdunuz şehrin öteki ucundaki dondurmacıya gidelim diye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KUŞAK
SpiritualSiz:Bana bak Selim kişisi Siz:Bir gün bir şekilde sana helal olucam ve Siz:Şu sıktığım yumruğu suratında patlatıcam. Siz:O gün aaa neden vurdun deme sakın Ablam ve ikizime ithafen🪐