26.Bölüm:Kara Fatma

4K 325 81
                                    

Hiçbir şey yapasım yok. Ne bir hafta sonraki vizelere çalışasım ne birikmiş mesajlara bakasım var. Öyle sadece oruç açmak için yaşıyorum bu aralar

Bu arada Selamun aleyküm insanlık

Saygılar,sevgiler

"...özür dilerim"

O gözümden düşen damla mı? Hop ağlamak yok. Dik dur kızım duruşun babanları etkiliyor.

"Uzaklaştırıldın?"

Başımı evet anlamında salladım.

"Allah'ım tam diyorum kızım sakinleşti normal bir kız olacak ertesi gün geliyor okulda kız dövdüm uzaklaştırma aldım diyor. Vallaha bayılcam"

"Tamam hanım sakin ol. Ayılıp bayılmanın zamanı değil"

"Ay iyi be iki drama yaptırmıyorsunuz."

"Kaç gün bu uzaklaştırma?"

"Üç gün baba"

"Bu kaç oldu Turna birde uzaklaştırma almışsın. Artık bir ceza vermeliyim sana"

"Arif tabiki vereceksin. Kendi babanın cezalarından ilham alabilirsin"

Annem bana yaklaşıp söylendi.

"Bu baban az ceza almadı lisede,mahallede hep bunun haytalıkları konuşuluyordu"

"Babama çekmişim bende desene"

"Sus senin suçun o zaten bana çekmeliydin. Şöyle hanım hanımcık olman gerekiyordu."

"Buldum sanayiye verelim"

Öğh ÇGHB Arif miyim baba ben tövbeler olsun?

"Ay Arif kız ya hani bu? Sadece üç gün uzaklaştırılmış ya hani"

"Bakmayın öyle babam yazları beni hep sanayiye gönderirdi."

"Baba üç gün seninle çalışayım bende olmaz mı?"

"Haa gelde karıştır karakolu emi kızım. O sana ancak hediye olur."

Ne var canım şansımı denedim.

"Telefonunu ver"

"Yapmayın kıymayın bana"

"Sen onu milleti yolmadan önce düşüncektin kızım. Dedim kızım kendini korusun kareteye yollayayım mübarek dövmediği kalmadı"

Aldılar telefonumu.

"Napcam şimdi dumanla mı haberleşicem?"

"Yapabiliyorsan olur kızım. Birde aşağı mahallede Melike teyze var. Yeni ameliyat oldu,ben gidecektim ama artık senin görevin. O ayağa kalkana kadar işlerini göreceksin."

"O zaman telefonumu verin"

"Bu cezan değil Turna görevin"

"O zaman eski telefonunu ver bari baba"

"O olabilir ha. Tuşlu bir şeydi nerdeydi hanım o?"

"Televizyonun altındaki çekmecededir al ordan Ali abine bi baktır çalışıyorsa kullan"

Zalıms

.
.

Abdestimi alıp banyodan çıktım. Geçen gün dolabın derinliklerinden bulduğum sadece ilk teravide bir hevesle onunla namaz kıldığım ama asla diğerlerini kılmadığım eteğimi giydim. Napsam Verâ gibi ferace mi alsam ya? Cırt çekiyorsun her yerin kapanıyor. Namaz elbisesi babında..

Kesinlikle yeni sûreler ezberlemeliyim. Sürekli aynı sureleri döngü halinde okuyup duruyorum. Bu iş böle yürümez canım.

Namaz kılmaya başladığımdan beri yani iki gündür ödevini yapmış öğreci gururu ile yaşıyorum. Böyle namaz kıldıktan sonra sevinç dansı falan yapıyorum günah mıdır acaba? Selim Tuğra hocam beye sorsam cevaplar mı acaba?

SİYAH KUŞAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin