Neler oluyor hayatta?
Birde şu rüya gerçek olsa olsaRüyasında sınavdan yüksek aldığını gören ben temsili
Bugün online eğitimde ikinci günüm en sevdiğim günde bugün. İslam tarihi görüyoruz canım boru değil ya. Ay bayılıyom bölümüme ya Allah bozmasın amin
Selamun aleykiii/eee
De hayde bölüme
Hoca:Bir an sadece bir an niyetinizin temiz olduğuna inanmıştım
Hoca:Hata etmişim
Hoca:Nasıl böyle bir şeyi yaparsınız aklım almıyor.
Telefonuma gelen bildirimlerle yataktan doğrulup masadaki talefonu aldım. Mesajları açtığımda şok oldum. Ne diyordu bu çocuk?
Siz:Ne oluyor
Siz:Ne yaptım ben
Siz:Anlamıyorum
Hoca:İnanılmaz birisisiniz cidden
Hoca:Resmen beni kullandınız
Hoca:Eğlendiniz mi bari
Neden bahsettiğini bir türlü anlamıyorum,ne yapmış olabirim, ne kullanması? Tekrar mesaj gelmesiyle telefona baktım. Mesaj Ceyda'dandı.
Ciydaağ:Turna çabuk okulun itiraf sayfasına bak senin Dervişle olan mesajlarınız var.
Ciydaağ:Ama biraz değiştirilmiş
Hemen instagrama girdim. Gördüğüm şeyle ağzım bir karış açıldı. Gönderide iki resim vardı ve bunlar Selim ile olan konuşmalarımızdı yani birazı. Baştaki yazılar silinmiş ve onun benden özür dilediği mesaj vardı. Öyle bir oynanmış ki sanki sanki Selim bana yalvarıyormuş gibi bir anlam çıkıyordu. Alttaki açıklamada ise 'Bizim hoca efendiye bak sen kızlarla fingirdeşiyor.' Yazıyordu.
Alah'ım ben nasıl bir oyundayım. Ne yapıcam şimdi. Selim bana asla inanmazdı. Kim yapmış olabilirdi hem benim mesajlarımı nerden aldı? Sonra aklıma gelen şeyle hemen itiraf sayfasının adminine mesaj attım.
@turna_kaya:hemen o son postu siliyorsun
@KALitiraff:başka emriniz efendim?
@turna_kay:eğer silmezsen yarın müdür kim olduğunu bilirr.
@KALitiraff:benim kim olduğumu bilmiyorsun
@turna_kaya:sence bilmiyor muyum ECE KIRAN?
@KALitiraff:nerden biliyorsun?
@turna_kaya:Şuan bunun bir önemi yok ya postu silersin yada yarın müďürün odasında çok hoş vakit geçirirsin?
@KALitiraff:Turna niye istiyorsun bunu sanane ki
@turna_kaya:SİL DEDİM!
@KALitiraff:üff tamam be siliyorum. Sakın kimseye benim olduğumu söyleme
Sildiğinden emin olmak için sayfayı yeniledim. Ohh silinmişti gerçi herkes göreceğini görmüştü. Neyse sırada bunu kimin yaptığını öğrenmek vardı.Ama önce Selime mesaj atmalıydım.
Siz:Sana yemin ederim ben yapmadım. Ama kim olduğunu bulucam
Hoca:Umrumda değil ne sen ne de bir başkası,gerçekten iğrenç insanlarsınız.
Siz:Bana inanmak zorundasın ben yapmadım.
Hoca:Komiksin
Siz:Selim
Hoca:Uzak durun benden duydun mu arkadaşlarında sen de UZAK DURUN
Hoca:Zaten yeterince günaha girdim senin yüzünden,istediğini de aldığına göre defolabirsin.
İnanmıyordu bana ve inanmayacaktı. Gözlerim dolmuştu. İğrenç biriymişim gibi konuşuyordu ve ben gerçekten öyle hissetmiştim. Ama ben bir şey yapmamıştım ki. Daha fazla dayanamayacağımı anlayıp göz yaşlarımın akmasına izin verdim. Neden bu kadar canım yandı bilmiyorum ama bu çok sinir bozucu. Bunun için ayrı ağlıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KUŞAK
SpiritualSiz:Bana bak Selim kişisi Siz:Bir gün bir şekilde sana helal olucam ve Siz:Şu sıktığım yumruğu suratında patlatıcam. Siz:O gün aaa neden vurdun deme sakın Ablam ve ikizime ithafen🪐