22.Bölüm:Topçu mu Popçu mu?

4.2K 317 37
                                    

Selam imam hatiplim selam senin ruhunaaa,selam tertemiz kalbe o körpe dimağlara...

Dün iftarı İHH'daki kızlarla yaptık. Sipariş vermiştik 8 kişi. Herkes kendinkini almış ben o sıra ayran dolduruyorum sonra bi baktım benimki yokkk. Allah-u ekber Allah-u ekber... Eksik göndermişler yeminle ağlayasım geldi ama bi yandan da kızlara çaktırmamaya çalışıyom üzüntümü jxxjxjxjx ay çok hüzünçlü bir andı. Aradık bizimki eksik diye ama ta teravihe 5 dk kala falan getirdiler. Canım ikizim kendinkinden verdi de onunla yetindik. Çantamda yemekle dolaştım ortalıkta dnxnxjxjxnx

Berkaykaycım'dan;

"Berkay,Berkay, BERKAAAYYY"

Asla susmayarak bağıran Turna'yı ters bakışlarımla öldürmeye çalışıyordum.

"Ne? Ne?! NEHH?!!"

"Bağırma beh"

"Hah daha demin bağıran ebemin koyinçosuydu heralde."

Biraz düşünceli bir halde durdu.

"Ya Berkay bi şey sorcam,koyinço kime deniyor tam olarak acaba?"

Eviriyorlar çeviriyorlar konuyu koyinçoya getiriyorlar.

"Sorma onu,sinirlerim bozuluyor"

"Ay niye ki kız?"

"Sorma kızım işte Allah Allah"

Çatılan kaşlarıyla dik dik yüzüme baktı.

"Bana bak Berkay sen şu son günlerde hiç iyi değilsin ha? Sen kim bana artisleniyorsun oğlum?"

"Abin oluyorum canım"

"Yioo"

"Evettt tam beş ay büyüğüm senden"

Durup iyice düşündükten sonra elini uzattı. Hemen bende sıktım elini.

"Doğru,abim oluyorsunuz çok saçma ama doğru"

"Hizaya gel"

"Siyah kuşağım var"

Ellerimizi bırakmadan sallayıp duruyorduk.

"Bu da doğru,saçma ama doğru"

"Olum gidin psikopatlığınızı başka yerde yaşayın. Saha lan burası"

"Ee yani"

"Olabilir"

Fatih ikimize de kınayan ifadeyle bakıp sahanın öbür ucunda duran takımın yanına gitti. Bir hafta sonra turnuvalar başlıyordu ve ezeli rakibimiz ile karşılaşacaktık.

Turna'nın dürtmesiyle ona döndüm

"Berkay emin misiniz bu sefer olacak mı?"

"Valla gerçekci olacaksak bizden bir halt olmaz. Takımın haline bak. Hoca,Fatih galatasarayın alt kulubünde oynuyor diye kazanacağımıza o kadar inanıyor ki,adam kupaya yer bile yaptırmış."

"Sanırsın Fatih Ronaldo,öyle bir bekleyiş içinde adamcağız. Takım çöpse Ronaldo abimin bile pek faydası olacağını sanmıyorum."

"Ben diyorum Basketbol turnuvaları yapılsın yani basketbol aşağı mahallenin kedisi gibi muamele görüyor. Bak yapılsın turnuva nasıl şahlandırıyorum ortalığı"

"Allah aşkına şu okulda hiç mi düzgün oynayan yok?"

"Var. Ben"

"Berkay,canım kardeşim sen basketbolla takılmaya devam et bence"

"Takımdayım biliyorsun di mi?"

"Naptın? Fatih'i gece boğazlayıp tehdit mi ettin?"

"Saçmalama hayır tabiki"

SİYAH KUŞAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin