MezarcıBir yerde duymuştum; "İnsanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır," diyordu. Her şey yolundayken herkes herkesle beraber olur, mühim olan zor gününde yanında olabilecek dostu bulabilmektir. İnsanın rengi, karanlıkta belli olur derdi annem.
Gerçekten de insanın rengi, karanlıkta ortaya çıkıyor işte bu yüzden karanlık kırmızıya boyanıyor.Kimse ölen bir adamdan hoşlanmaz. Çünkü ölümün ne olduğunu bilmez. Her şey planım dahilinde gidiyordu. Esin'in benden şüphelenmemesi için bir kurban seçmem gerekiyordu. Pusat aklımda bile yokken beni fark edip peşime düştüğü an onu kurban seçmeye karar verdim. Demet denen o kadın, beni sol kolumdan yaralamıştı, bende peşimden gelen Pusat'ı sol kolundan yaraladım. Demet'in boynundaki kolyesini avucunun içine bırakarak Pusat'ın kolyeyi bulmasını sağladım.
Pusat kolyeyi Esin'e gösterdiği an Esin'in gözlerindeki şüphe beni doğru yolda olduğuma ikna etmişti ama bu yetmezdi daha çok şey yapıp Pusat'ı suçlu göstermem gerekiyordu bu yüzden her işlediğim cinayette başta Pusat'ın karşısına çıktım. O, beni yakalamaya çalıştıkça onun için kurduğum tuzağa gittiğinin farkında bile değildi. Esin sevdiğim kadın onunla aynı havayı soluyorum, bir nefes kadar yakınımda olmasına rağmen benim aşkımın farkında bile değil.
Gözlerimin içine bakıp gülümsüyor, arkadaş olduğumuzu söylüyor. Onun yakınımdayım ama benim farkımda değil. Yaptığım iki hata vardı birincisi günlüğü düşürmemdi ve bunu Esin'in bulup günlüğün bana ait olduğunu anlamasıydı, ikinci hatamda o kadını öldürdükten sonra karşıma çıkan adamı öldürmemdi. Onun yüzünden Esin o gece benim de mezarlıkta olduğumu öğrendi. Şimdi şüpheli listesinde ben vardım. Gözden uzak durmam gerekiyordu. Bu yüzden annemin çok hasta olduğunu söyleyerek Kahramanmaraş'a gideceğimi söyleyerek oradan uzaklaştım. Şans yüzüme bakıyor olacak ki Pusat ve bir kişi daha benimle aynı gün farklı sebeplerle Kahramanmaraş'a gideceğini söyleyerek yıllık izinlerini kullandılar.
Esin'in gözünde Pusat, Mezarcı'nın ta kendisi. Bu yüzden Pusat'tan giderek uzaklaştı. Pusat, Esin'i sevdiğini söylediğinde onu öldürmek istemiştim ama bunu yapsaydım belki de Esin ona olan duygularımı öğrenip benden uzaklaşırdı. Pusat'a en büyük ceza sevdiği kadının gün geçtikçe ondan uzaklaşıyor olması olacaktı. Ve Pusat, Esin'in onun hakkında düşüncelerini öğrenince Esin'e olan hisleri değişecekti. Kim aşık olduğu kadının kendisini katil sandığını öğrendiğinde aşık olmaya devam eder ki?
"Devrem iyi misin?" Pusat'ın sesini duyunca benimle aynı olan kahverengi gözlerinin içine baktım. Siyah saçları alnına dökülmüştü.
"Neden Kahramanmaraş'a gidiyorum diye yalan söyledin Pusat?" O da Kahramanmaraş'a gitmemişti?
"Peki sen neden annenin çok hasta olduğunu söyleyerek yalan söyledin?" Soruma soruyla karşılık vermişti. Annem ben daha dokuz yaşındayken ölmüştü. Babamın kurbanı olmuştu. Ya da babam onu cezalandırmıştı, bana söylediği buydu. Yani benim bir annem yoktu.
"Severse, hissederse, düşünürse mutlu olur." Babam bana bunu dediğinde babamın izinden gitmeye karar verdim. Babam, annemin bizi terk edeceğini söylemişti bu yüzden ölmesi gerekiyormuş. Demet Kılıç'ı öldürdüğümde pişman oldum sadece çünkü onun yüzünden Esin açığa alındı. O gün gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti.
******
Demet Kılıç sözde ağabeyi tarafından şiddet görüyordu buna dur demedi. Yerin altında Füsun denen arkadaşıyla neler çevirdiğini biliyordum. İkisi de masum değildi bana göre. Demet'in odasında gizli bir yer olduğunu da o gün Esin gizli geçidi bulduğunda öğrenmiştim. O gün bende Esin'in tam yanında duruyordum. Sonra yanlarından ayrıldığımda Füsun denen o kadın beni gizli geçide çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEZARLIK
Mystery / ThrillerBazen sadece nefes alman gerekir çünkü hayat kimse için durmaz ikinci bir şans olmayabilir, ne yapmak istiyorsan şimdi harekete geçmek gerekir. Yağmur şiddetini arttırdı gök gürledi, şimşek çaktı. Beni nefessiz bırakan gözyaşlarım yağmur damlaları b...