Medya: Serkan ve bu bölüm adını öğreneceğiniz yeni karakterimiz 🤤🖤
İyi okumalar bebekler 💕
⏳
Evren: Selam
Hilal: Selam Evren
Evren: Dün gece yazacaktım ama uyuyakalmışım
Hilal: Aslında ben de dün gece sana yazacaktım şu sunum için ama ben de uyuyakalmışım
Evren: İkimizin de yazacak olması ve ikimizin de uyuyakalması tesadüf olamaz herhalde?
Evren: Farkında olmadan ruh eşimi mi buldum acaba?
Hilal: Ruh eşini bulmak bu kadar kolay değildir bence
Hilal: Ama yine de bu kadarı da tesadüf olamaz gibi :)
Evren: Seninle iyi anlaşabileceğimizi düşünüyorum
Evren: Enerjilerimiz tutuyor baksana
Hilal: Bence de iyi anlaşacağız ama bunu yapabilmemiz için birbirimizi tanımamız gerek
Evren: Haklısın soyadını bile bilmiyorum mesela
Hilal: Coşkun soyadım ama bahsettiğim şey bu değildi
Hilal: Ne zaman projeye başlayacağımızı mı sormak için yazmıştın?
Evren: Evet
Hilal: Müsaitsen bu cumartesi başlayabiliriz
Evren: Bana uyar güzellik
Evren: Adresini at seni evinden alayım
Hilal: Gerek yok Evren
Hilal: Mekanın konumunu sana atarım öğleden sonra buluşuruz
Evren: Sen nasıl istersen
Hilal: Görüşürüz
Evren: Görüşürüz
⏳
Evren'le olan konuşmadan çıkıp sesli nefesler alarak yürüyüş moduna geçtim. Sabah koşusu yapmak için sahile gelmiş ve denizin tuzlu kokusunu içime çekerek yeni yeni aydınlanmış havanın tadını çıkartmıştım. Dün gece, Serkan'la bir etkileşimi olan İdil'le konuştuktan sonra geçmiş bir pençe gibi boğazıma sarılmış ve beni uykumda bile rahat bırakmamıştı.
Normal hayatımda Serkan'ı düşündüğüm tek yer, Twitter'dı. O da nadir olurdu çünkü her attığım tweet onunla alakalı değildi. Erkeklerde gördüğüm sorunları yazıp duruyordum. Bu yazdıklarımın çoğunun Serkan'da da olması tabii ki benim suçum sayılmazdı.
Kulaklarıma dolan müzik sesi eşliğinde yorgun bedenimi biraz daha yavaşlattım. Dün gece uyuyakaldığım doğru olsa da bu çok kısa bir süreçti. Sonrasında uyanmış ve doğru düzgün uyuyamamıştım. Günün aydınlandığını gördüğüm gibi de kafamı dağıtmak adı altında sahile inmiştim.
Kafam dağılmış mıydı hiçbir fikrim yoktu ama temiz hava uykumu kesinlikle açmıştı. Artık eve dönüp şirkete gitmeden önce güzel bir duş almalı ve kahvaltı etmeliydim. Neyse ki evim sahilin iki sokak gerisindeydi.
Eve dönmek için geri döndüğümde hafif tempoda koşmaya başlamıştım. Sevdiğim bir şarkı zihnimin içinde dönerken ona eşlik etmeyi ve koşmayı seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutama Beni
Teen FictionYağmurlu bir günde, yağmur tanelerinin arasında tanışıp yağmurun durmasıyla bir daha samimi olamamıştılar. Hilal, lise yıllarının çoğunu Serkan'a aşık geçirmişti ama Serkan, o yağmurlu günden sonra bir kez olsun kızın yüzüne bakmamış, onu hiç hatır...