🚭PROLOG

22.2K 472 28
                                    

"KENAPA awak nak tinggalkan saya selepas saya serahkan semua hati saya pada awak?"

"Because I have no choice, kitten."

"Pilihan apa yang awak tak ada?! Bagitahu supaya saya faham situasi awak!"

"Balik Raihana. Kau tak akan faham situasi aku. Jadi, balik!"

"Tak! Saya tak nak balik! Saya nak ada di samping awak! Awak faham tak, Zikri?! Saya cintakan awak!"

"Tapi aku tak cintakan kau!"

************************************

"AWAK, saya rindukan awak...mana awak Zikri?"

"Adik, mari masuk. Hari dah nak gelap. Tak elok duduk dekat luar waktu waktu macam ni."

"Adik tak nak masuk, angah. Adik nak tunggu Zikri. Adik tahu dia akan datang. Adik tak nak masuk."

"Dia tak akan datang. Masuk, Raihana! Jangan sampai angah tengking kau!"

"Adik cakap tak nak jadi tak naklah! Angah tak faham bahasa ke?! Adik. Nak. Zikri!"

"Buat apa kau tunggu lelaki yang tak pernah cintakan kau?! Hah?! Sia-sia sahaja kalau kau setia tunggu dia sedangkan dia tak akan datang lagi!"

************************************

"ZIKRI!!!"

"KITTEN, NO!!!"

"Kau datang setapak, aku kelar leher perempuan ni!"

"Kau hanya ada urusan dengan aku! Bukan dengan dia! Lepaskan dia!"

"Baik. Aku boleh lepaskan dia, tapi kau kena selesaikan 'kerja' kau dahulu. Baru aku akan lepaskan perempuan ni."

"Kau tak reti bahasa ke?! Aku cakap aku nak berhenti! Aku nak keluar dari kumpulan ni! Aku tak akan buat kerja-kerja kotor tu lagi!"

"Okay, then..."

"ZIKRI!!!"

"STOP!!! Aku akan akan buat kerja tu. Tapi tolong...lepaskan dia. Aku janji, tapi jangan apa-apakan dia."

"Good. Macam inilah orang kanan aku. Aku akan lepaskan dia, tapi aku bagi masa sampai tengah malam esok sahaja. Kalau kau gagal, say bye bye to your cute kitten."

"Zikri..."

"I'm sorry, kitten."

************************************

"KAU GAGAL!"

"Aku mintak maaf...aku---"

"KAU MEMANG DAH LUPA DARATAN KE, BAYU ZIKRI? HMM? KAU LUPA AKU YANG BESARKAN KAU SELAMA INI?! AKU YANG KUTIP KAU DAN JAGA KAU MACAM ANAK AKU SENDIRI! TAPI INI BALASAN KAU KEPADA AKU? HMM?"

"Ayahanda...tolong, Bayu dah tak nak buat kerja-kerja ni lagi...Bayu nak keluar dari kumpulan ni."

"Baik! Kau boleh keluar. Tapi lepas kau jadi mayat!"

"Bunuh dia!"

"AYAHANDA!!!"

"ZIKRI!!!"

"Kau tengok ni perempuan! Macam mana aku seksa kekasih kau depan mata kau sendiri! Tengok! Dengar setiap raungan dia!"

"ARGHHHH!!!"

"Zz-zikri...awakkk...tolong...bangun awak..."

ZAP!

ZAP!

ZAP!

"ARGHHHHH!!! UHUK---ENGHHHH!"

"ZIKRI!!!"

"Kitten...aku erhhhh...aku ss-sentiasa cc-cintakan kau..."

"TAK!!! ZIKRI BANGUN!!! BANGUN AWAK!!! AWAK TAK BOLEH TINGGALKAN SAYA!!! JANGAN TINGGALKAN SAYA!!! ZIKRI!!!"

"At least you safe, kitten."

************************************

RAIHANA ZAFYAH :
HER MR.SWEET KIDNAPPER

🚭🚭🚭

SEBUAH KISAH CINTA ANTARA

MOHAMAD BAYU ZIKRI

&

RAIHANA SALSABILA ZAFYAH

************************************

𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢 Where stories live. Discover now