🚭BAB - 32

5.3K 375 30
                                    

JAKET serta t-shirt yang membalut badan dicabut. Sambil vape disedut, sambil itu matanya menilik pada segenap ruang di dalam bilik itu.

Tiada susuk tubuh Raihana. Mungkin berada di dalam bilik air. Zikri menghembus asap. Kaki panjangnya mengorak langkah ke katil lalu direbahkan tubuhnya yang sudah penat dan letih.

Hidungnya mengesan bau tubuh Raihana yang melekat pada cadar itu. Bau yang menggoda dan menyelerakan.

Zikri tersengih. Menjilat bibir yang terasa kering. Mengimbas desahan dan tangisan Raihana yang membuatkan jiwanya liar dan buas.

Akhirnya, gadis itu menjadi miliknya. Luar dan dalam. Dia tidak kisah jika Raihana membenci. Asalkan gadis itu sentiasa berada di dalam genggamannya.

Pintu bilik air dipandang tajam. Liur ditelan kesat. Menghidu bekas haruman Raihana saja sudah menjentik rasa panas dalam tubuhnya.

Desahan Raihana menjadi irama kegemarannya ketika ini.

Suara lembut yang mendesah manja dan adakalanya menangis serta merayu. Raut yang berkerut apabila diasak bertalu-talu tanpa ampun.

Membuatkan Zikri semakin gila dan obses.

Zikri mendongak. Meregangkan leher seraya bangkit menuju ke arah bilik air.

Sisi badannya bersandar pada dinding di sebelah pintu dengan tangan yang menyeluk kocek.

"Kitten, lama lagi ke? Aku dah balik."

Dia menunggu namun tiada sahutan. "Kitten, mandi ke? Aku nak masuk ni."

Dahi Zikri berkerut. Tiada bunyi pancuran air mahupun pergerakan dari dalam sana. Hatinya mula berasa tidak enak.

Tombol pintu cuba dipulas dan ternyata tidak berkunci.

"Kitten?"

Sebaik pintu terbuka, mata Zikri terbuntang luas melihat Raihana yang tenggelam di dalam tab mandi bersama air yang melimpah ruah.

"Kitten!" Dia bergegas mendapatkan gadis itu. Mengangkat Raihana lalu dibaringkan di atas lantai dengan cemas dan resah.

Bibir Raihana menjadi biru dan pucat. Malah, wajah itu juga pucat tidak berdarah.

"Kitten, bangun!" Zikri melutut di sisi Raihana lalu menekan dada gadis itu berkali-kali. Pipi Raihana yang dingin itu juga turut ditepuk kuat.

Mata Zikri hangat. Ada air mata yang bertakung apabila respon Raihana masih kaku.

"Kitten, bangun. Kenapa buat macam ni, sayang?" Zikri teresak menangis. Menekapkan bibirnya pada bibir pucat Raihana dan memberi gadis itu bantuan pernafasan.

Berulang kali dia mencuba tanpa henti.

"Kitten...bangun..." Dada Raihana ditekan kuat.

"Raihana!" Laung Zikri. Dipeluk tubuh kaku itu dengan erat.

"Jangan macam ni, sayang. Bangun, aku dah balik." Esak Zikri di sebalik bahu Raihana.

Tanpa berlengah, dia kembali menekan dada Raihana dan diselangi dengan bantuan pernafasan buat gadis itu.

"Come on, sayang. Come on! Breath!"

Dicuba tanpa henti meskipun tangannya menggigil hebat. Sehingga pada akhirnya, Raihana terbatuk lemah dengan air yang mengalir keluar dari mulut serta rongga hidungnya.

Zikri terus mengangkat Raihana. Mendudukkan gadis itu sambil dia menangis memeluk tubuh langsing itu.

"Kitten..."

𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢 Where stories live. Discover now