RAIHANA terpisat-pisat bangun dari pengsannya yang begitu lama. Pening yang mengaburkan pandangan membuatkan gadis muda itu terbaring semula ke atas tilam.
Mukanya berkerut. Dikerah tenaga dengan secukupnya untuk cuba bangun meregangkan tubuh badan yang dirasakan lemah dan tidak bermaya itu.
Separuh badan yang terangkat langsung melucutkan duvet yang menyelimuti badan.
Anak mata hitam Raihana terus mengembang besar apabila melihat tubuhnya yang hanya ditutupi dengan panties semata-mata.
Malah, buah dadanya juga ketara membengkak dengan kesam lebam yang mula merangsang rasa sakit.
"Tak...tak mungkin!" Jeritan yang sungguh hebat dan nyaring dari Raihana langsung menyentakkan Zikri yang sedang membersihkan badan di dalam bilik mandi.
Makin lama, Raihana semakin menangis dan menjerit tidak tentu arah.
Tuala cepat-cepat dibalut pada pinggang. Pintu bilik mandi dibuka dan kaki panjangnya lekas mendapatkan Raihana yang sedang memeluk lutut dengan kepala yang dibenamkan di antara lututnya.
"Kitten!"
Suara itu...
Raihana panggung wajah comot dan basah dengan linangan air mata yang lebat menuruni tubir matanya.
"KAU! APA KAU DAH BUAT DEKAT AKU, HAH?! APA KAU DAH BUAT, ZIKRI?!" Seperti halilintar yang membelah langit, seperti itu jugalah amukan Raihana kepada Zikri.
Dia yang berselubung dengan duvet itu mula menggigil kencang kesan dari amarah, tangisan serta ketakutan yang dahsyat dirasakan ketika ini.
"Hey, relax. Kau baru sedar, kitten. Come, aku bersihkan tubuh kau." Selangkah Zikri hampir, sebiji bantal dibaling kasar ke arahnya namun sempat disambut oleh jejaka muda itu.
Haih, garang sungguh. Komen Zikri di dalam hati.
"KAU JANGAN DEKAT! HANTAR AKU BALIK! KAU CULIK AKU DAN KAU ROGOL AKU! KAU MEMANG MELAMPAU!" Kini muka Raihana semakin dicalit dengan rona merah yang begitu ketara. Jantung yang mengepam darah kian laju menghentam dada.
Namun, air mata masih tidak berhenti dan terus mengalir sehingga menyesakkan saluran nafas Raihana.
"Look, kitten. Ya memang aku culik kau, tapi aku tak rogol kau, sayang. Relax, hmm?" Pujuk Zikri pada tempat dia berdiri. Redup mata tajam itu memberi pandangan lembut kepada Raihana yang masih resah dan menangis tiada henti.
Raihana menggeleng. Dia pandang wajah tenang Zikri dengan anak mata yang penuh sirna dan perasaan benci yang meluap-luap.
"KAU CAKAP KAU TAK ROGOL AKU, TAPI LEBAM PADA DADA AKU NI APA?! DAN MANA SEMUA PAKAIAN AKU?! MANA, ZIKRI?!"
Kesabaran Zikri masih pada paras yang terkawal. Walaupun Raihana menjerit dan menengking kepadanya, semua itu langsung tidak disimpan di dalam hati.
Dia maju setapak. Namun Raihana menjerit. Gadis itu segera turun menjejak lantai dengan duvet yang digenggam erat pada paras dada. Melihatkan pada keadaan Zikri yang berbalut tuala, kemarahan Raihana semakin menjadi-jadi.
"KAU JANTAN TAK GUNA! KAU PEROGOL!" Jari telunjuk Raihana naik menunding pada Zikri yang berada di seberang katil.
Zikri sekadar tarik sengih. Kening kanannya juga terjongket naik dengan lagak psiko yang mula meresahkan Raihana.
Dia mara lagi. Kali ini pandangannya tidak berkelip. Tajam memerangkap wajah Raihana. Lidah menolak isi pipi.
Hmm. Perogol ya, kitten? Perogol. Sound's nice.
YOU ARE READING
𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢
Romance"Meow~meow~" -𝐙𝐈𝐊𝐑𝐈 "Hishhh! Boleh tak jangan kacau saya lagi? Rimaslah! Lagi satu, saya ni bukan kucing! Tak payah nak meow meow dekat saya!" -𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 "Sorry la kitten, hmm? Punggung kau tu ha, geram aku tengok. Kiri, kanan, kiri, kanan...