🚭BAB - 4

7.4K 307 15
                                    

"BYE!"

Tangan melambai ceria ke arah Fathi yang turut membalas lambaian itu bersama sebuah flying kiss yang dihadiahkan buat Raihana.

Raihana mengenyit nakal matanya ke arah Fathi yang disambut dengan gelak tawa dari jejaka itu.

Tergeleng Fathi dengan telatah Raihana sebelum dia melambai sekali lagi dan berlalu masuk ke dalam kawasan sekolah semula kerana sebentar nanti latihan bola sepaknya akan dimulakan selepas habis waktu persekolahan.

Senyuman ceria dilakarkan oleh Raihana. Sambil menunggu kembarnya, Ryan untuk tiba, dia bersantai di atas bangku yang sediakan sambil membuka bungkusan coklat berwarna biru pemberian Fathi kepadanya.

Kepingan coklat itu dipatahkan kepada bahagian yang kecil dan dimasukkan ke dalam mulut sambil terpejam matanya menikmati rasa manis coklat yang sedang mencair di atas lidah.

Sedap!

Lalu, dengan hati yang berbunga, hampir separuh coklat tersebut selamat masuk ke dalam ruang perutnya.

Tetapi, masuk kepingan yang seterusnya, tiba-tiba coklat di tangan dirampas oleh seseorang membuatkan Raihana laju menoleh ke sisi.

Mengembang besar bebola mata Raihana melihat bungkusan coklatnya sedang digenggam oleh tangan besar Zikri.

Terus tegak gadis itu berdiri sambil berundur setapak dengan sinar mata yang penuh kebencian.

"Apa masalah awak?!" Herdiknya dengan lantang.

Dan mujur, tiada pelajar-pelajar lain yang turut berada di situ kerana kawasan yang diduduki oleh Raihana itu agak sedikit terpencil dan jauh dari tempat menunggu yang utama.

Zikri menolak lidah ke isi pipi. Kebencian Raihana itu dibalas dengan tatapan yang tenang.

"I have no problem with you."

"Then, give me back my chocolate!"

Raihana membentak kasar. Tangannya yang pendek cuba menggapai bungkusan coklat tersebut dari tangan Zikri. Namun, dek kerana ketinggian mereka yang jauh berbeza, dengan mudah Zikri menolak tangannya ke atas.

Membuatkan Raihana melompat-lompat sambil mulutnya meyumpah seranah.

"Bagilah! Apa kena dengan awak ni?! Dah gila ke?!"

Tanpa Raihana sedar, kedudukan mereka semakin rapat. Namun berbeza pula bagi Zikri yang semestinya sudah sedia tahu akan perkara tersebut.

Bibir bawah digigit melihat Raihana yang sedang melompat itu. Halkum Zikri bergerak laju. Kelelakiannya tercabar.

He's getting hard.

Terus lengan kekar Zikri melilit kemas pinggang ramping Raihana dan menarik rapat tubuh kecil itu melekap ke arah badan sasanya.

"ZIKRI! LEPASLAH! LEPAS!" Rontaan Raihana semakin menjadi-jadi. Dada dan lengan Zikri ditolak kuat agar melepaskan tubuhnya namun tidak terdaya.

Erat sekali rangkulan jejaka itu ke atas badan Raihana.

Maklumlah, Zikri dua kali ganda gagah dan besar dari badannya yang kecil dan langsing itu. Jadi, tidak terlawan daya Raihana jika hendak dibandingkan dengan kekuatan Zikri.

"Lepas---eyyyy---"

"Shhh, kitten. Don't raise your voice or I'll shut your sexy lips with mine."

Keras Zikri mengugut bersama mata yang berselaput nafsu.

Seraya itu juga rontaan Raihana terhenti dengan serta merta. Iris hitam Zikri yang tajam memanah ke arah bibirnya mendebarkan suasana.

𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢 Where stories live. Discover now