🚭BAB - 8

8.4K 304 29
                                    

RAIHANA menguap kecil. Sekilas matanya mengerling pada jam digital di atas meja tulisnya. Jarum panjang sudah menginjak ke angka 1 pagi. Padanlah terasa sangat mengantuk. Dalam dia leka menyiapkan kerja rumah yang diberi, malam sudah pun larut dan lewat.

Alat tulis dikemas. Buku-buku yang turut berselerakan di atas meja turut disusun dengan cekap.

Lalu, kaki mengatur langkah ke dalam bilik air dan setelah hampir beberapa minit, susuk tubuh gadis remaja itu kembali kelihatan.

T-shirt pada tubuh langsingnya ditanggalkan dan digantikan dengan sehelai night gown yang singkat separas peha dan mendedahkan bahagian belakang badannya yang putih gebu itu. Malah, gaun itu juga sangat nipis dan sendat pada bahagian dada.

Setelah itu, beberapa set penjagaan muka diserapkan pada kulit wajahnya sebelum losyen disapu pada sekitar leher, lengan dan betis gebunya. Dan pada rutin yang terakhir, wangian tubuh turut disemburkan pada seluruh badannya.

Getah yang mengikat rambut panjangnya dirungkaikan dan mahkota hitam berkilat itu dibiarkan terbebas menghirup udara.

Lampu kecil dipasang. Dengan lemah gemalai, katil dipanjat lembut. Sebelum itu, sempat lagi dia berbalas mesej bersama Fathi untuk beberapa ketika sebelum dibuai lena yang nyenyak.

Namun, di dalam tidak sedar, segala gerak gerinya dari awal dia melangkah masuk ke dalam bilik air telah diperhatikan oleh mata tajam Zikri yang menyaksikan segalanya.

Dengkuran halus yang terbit dari bibir nipis itu membuatkan Zikri melangkah keluar dari tempat persembunyiannya.

Sambil dia menghampiri Raihana, sambil itu jugalah matanya liar mengamati pemandangan percuma di hadapannya itu.

T-shirt hitam yang melekap pada badan kekarnya turut ditanggalkan sambil jari lincah melonggarkan belitan tali pinggangnya.

Zikri tarik sengih yang nakal. Perlahan-lahan, dengan gerakan yang penuh teliti, tubuhnya direbahkan di sebelah Raihana.

Kepala gadis pujaannya itu diangkat dan dialaskan di atas lengannya. Sesekali, rengekan Raihana kedengaran kerana terasa tidurnya seakan terganggu.

"Shh..." Bisik Zikri dengan suara husky miliknya.

Setelah itu, rengekan Raihana tidak kedengaran lagi. Melihatkan itu, Zikri tersenyum sinis.

"My cute kitten..." Tangannya liar meneroka isi punggung Raihana yang montok itu. Diusap dan dipicit perlahan.

"I'll make you mine, kitten. Only mine."

Sejurus itu, mulutnya menghisap lembut permukaan kulit Raihana yang putih dan jinjang itu.

Meninggalkan tanda sentuhannya.





















🚭🚭🚭





CEMAS.

Air mata yang laju mengalir pantas diseka kasar. Tompokan besar dan banyak berwarna merah di sekitar leher dan dadanya digosok kuat sehinggakan kulit yang lembut itu hampir melecet.

Raihana teresak-esak sendirian. Di hadapan cermin meja solek, gadis itu melihat dengan jelas leher dan dadanya yang ditinggalkan dengan kesan hickey yang merata.

Berjuraian air matanya mengalir tanpa henti. Menggigil tangan Raihana. Esakan semakin menjadi-jadi.

Nota kecil yang ditinggalkan di atas meja soleknya semakin menggamit tangisan gadis remaja itu.

𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢 Where stories live. Discover now