"ABANG, SAKIT..."
Rengekan Eva menyedarkan Zikri dari gelumang nafsu yang menjadi raja di jiwa.
Terus dia bangun dari menindih gadis itu dan berdiri pantas sambil meraup wajah berkali-kali.
Naik dan turun dada Zikri bersama nafas yang tidak teratur.
Apa yang aku dah buat ini?!
Rambut dijambak kasar. Tanpa mempedulikan wajah terpinga-pinga Eva, lantas t-shirt dan jaket yang bergelimpangan di atas lantai bilik dikutip laju oleh Zikri.
"Abang!" Eva berdiri sambil melutut pada birai katil lalu menahan erat lengan Zikri apabila melihat abang angkatnya itu hampir berlalu pergi dari situ.
Tanpa rasa malu yang bersarang, Eva menatap Zikri dengan tubuh yang tidak berpakaian. Tiada sehelai baju pun yang membaluti tubuh gadis itu.
"Abang, nak pergi mana? Kita kan tengah---"
"Abang nak balik! Kita tak patut buat benda ni. Maafkan abang. Abang tak sepatutnya 'sentuh' Eva." Pintas Zikri laju seperti bedilan peluru berpandu.
Mata langsung tidak berkalih pada Eva.
Lengan pula cuba ditarik dari pegangan gadis itu.
Tapi Eva menarik kuat sehingga hampir melanggar dada gadis itu. Kuat Zikri menahan dengan mengeraskan badan.
Berair mata Eva. "Apa yang tak patut? Abang tak puas ke? Kalau abang tak puas, abang baringlah. Tadi kan abang tak sempat sentuh Eva lagi."
Eva ketika ini pada pandangan Zikri ibarat gadis yang begitu terdesak demi mendapatkan belaian dari seorang lelaki.
Zikri cuba menjelaskan keadaan. Eva masih muda. Masih di bawah umur. Jadi pemikiran gadis itu masih lagi mentah dan tidak mencapai pucuk matangnya.
Sebab itulah Zikri masih bersabar lagi.
Mujur juga dia masih tidak sempat 'meragut' kesucian Eva.
Rengekan Eva benar-benar mencelikkan mata Zikri ke alam realiti.
Nafsu yang tadi panas menjalar ke seluruh tubuh sudah lama terpadam.
Tanpa melihat ke arah Eva, Zikri merentap lengannya dengan sekali tarikan.
Hampir terjelepuk badan kecil Eva jika tidak menahan pada katil.
"ABANG!"
Bentak Eva. Tidak puas hati apabila Zikri berhenti di pertengahan jalan.
Apa yang merasuk lelaki itu juga, Eva tidak pasti. Bukankah tadi, Zikri juga sama seperti dirinya?
Mendambakan tubuhnya. Tetapi mengapa pula Zikri tiba-tiba merubah arah?
"Eva masih muda. Perjalanan masih panjang. Jangan serahkan kesucian kepada lelaki dengan sesenang hati. Jaga dan serahkan untuk suami. Bukan kepada abang." Tegas Zikri.
"Apa abang ni?! Abang kan nanti akan jadi suami Eva jugak?! So, tak salah kalau Eva nak serahkan dekat abang sekarang pun."
Zikri mengerut kening. Runsing!
"Abang balik dulu. Pergi bersihkan diri dan tidur." Topik diubah. Laju Zikri melangkah tanpa menoleh ke arah Eva lagi.
Malas hendak bertikam lidah. Lebih baik dia angkat kaki sebelum kesabarannya semakin tipis.
"ABANG! ABANG!!!" Pekik Eva. Dia yang mahu mengejar langkah Zikri terhenti apabila melihat tubuhnya yang tidak berpakaian itu.
Bantal dibaling ke dinding. Cadar katil pula ditarik-tarik geram.
YOU ARE READING
𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢
Romance"Meow~meow~" -𝐙𝐈𝐊𝐑𝐈 "Hishhh! Boleh tak jangan kacau saya lagi? Rimaslah! Lagi satu, saya ni bukan kucing! Tak payah nak meow meow dekat saya!" -𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 "Sorry la kitten, hmm? Punggung kau tu ha, geram aku tengok. Kiri, kanan, kiri, kanan...