🚭BAB - 30

5.3K 340 28
                                    

"MORNING, KITTEN."

Raihana mendengus. Mengiring membelakangi Zikri seraya menarik selimut sehingga ke kepala.

Bau enak sarapan yang dibawa oleh Zikri mencucuk hidungnya. Namun, ego masih dijunjung setinggi gunung.

Zikri meletakkan dulang sarapan di atas meja solek. Dia yang hanya berseluar panjang menghampiri Raihana dengan senyuman tampan yang menghiasi.

Punggung dihenyak pada birai katil. Bahu Raihana disentuh lembut tetapi ditepis kasar oleh gadis itu.

"Kitten, aku bawak sarapan. Jom makan."

Tiada sahutan. Malah, Raihana semakin bergerak jauh dengan selimut yang ditutup kemas pada badannya.

"Makan sikit, kitten. Aku buat pancake tau. Kau suka pancake kan?" Pancing Zikri namun suasana masih dingin dan beku.

"Kitten, please..."

"Keluarlah! Saya benci tengok muka awak!" Jerit Raihana seraya bangkit dengan wajah yang berkerut kebencian.

"Ya, nanti aku keluar. Tapi kau kena makan dulu. Lepasni nak makan ubat." Suara Zikri masih bernada lembut dan memujuk.

Sebiji bantal dilempar ke arah Zikri. Jari Raihana menuding tepat di hadapan wajah tenang itu.

"Hantar saya balik! Awak dah dapat apa yang awak nak kan?! Jadi, hantar saya balik! Saya tak nak tinggal sini dengan awak! Saya benci awak!" Hambur Raihana sesungguh hati. Air mata mengalir deras.

"Aku tak boleh hantar kau balik. Aku perlukan kau dekat sini, kitten. Kau tetap kena tinggal dengan aku."

Raihana tersengih. Air mata disapu kasar.

"Kenapa awak perlukan saya lagi? Kenapa? Untuk puaskan nafsu awak, hah? Untuk tu ke Zikri?!"

"Tak, kitten. Aku---"

"Kalau awak nak tubuh saya lagi, cakap saja! Sebab memang itu yang awak nak selama ni kan?! Dari awal awak kenal saya, awak hanya tahu cakap benda kotor! Sekarang saya dah ada depan mata awak, buatlah apa yang awak nak! Buat!"

Gaun nipis pada tubuhnya dicabut kasar. Meninggalkan pakaian dalam semata-mata. Membuatkan Zikri terpana dan terkedu.

"Buatlah apa awak nak! Saya dah memang tak ada apa lagi! Buat, Zikri! Buat!" Jerit Raihana lalu memanjat badan tegap Zikri dengan wajah yang basah dengan air mata.

"Kitten!" Suara Zikri turut menengking tinggi. Pinggang Raihana dipaut erat apabila amukan gadis itu semakin tidak terkawal.

"Saya dah serah diri pada awak. Buat, Zikri...puaskan hati awak..."

Zikri terhenyak mendengar tangisan sayu Raihana. Dia setia memeluk tubuh itu. Menahan erat dengan nafas yang turut laju.

"Aku perlukan kau untuk jadi kekasih aku. Bukan untuk nafsu aku semata-mata. Kenapa kau masih tak nampak cinta yang aku tunjukkan? Kenapa kau masih tak faham?"

Mata bundar Raihana mencerlung tajam. Ditumbuk kuat bahu tegap Zikri.

"Sebab saya dah ada kekasih! Saya ada Fathi! Mustahil untuk saya curang pada dia! Cinta saya hanya untuk Fathi! Kenapa awak pun tak faham lagi, hah?!"

Zikri mengetap rahang. Lalu, pipi Raihana direngkuh kasar. Sabarnya dicabar dengan sebaris nama itu.

Didekatkan wajah mereka hingga deru nafas Raihana berlanggar dengan nafasnya.

"Kau pasti jantan tu cintakan kau, kitten? Hmm?"

"Lepaslah! Awak merepek apa ni?! Dia cintakan saya! Dia tak jahat macam awak!"

𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢 Where stories live. Discover now