ZIKRI melompat turun dari Ducati miliknya. Leher yang terasa tegang diregang ke kanan dan kiri sehingga mendengarkan bunyi tulang yang berlaga kuat.
Wajah tampan itu juga tegang. Hatinya terasa seperti dibakar. Api yang marak mula menjulang tinggi.
Tercabar dengan kedegilan dari gadis idamannya. Mata tajam itu memanah seperti halilintar yang membelah langit.
Daun pintu ditolak kasar. Jaket dicampak ke atas sofa. Api yang semakin marak di hati harus dipadamkan sebelum merebak membawa padah yang buruk.
Segelas air kosong diteguk rakus. Lelehan yang mengalir sehingga dagu dikesat kasar dengan telapak tangan.
Lantas, gelas yang sudah tidak berisi itu digenggam erat hingga berderai menjadi serpihan yang tajam dan halus.
Amarahnya masih belum reda. Titisan darah pekat yang mengalir dari celah jarinya tidak terasa pedih dan sakit. Sehingga begitu sekali kemarahan yang sedang menguasai jiwa dan minda ketika ini.
Terngiang kemesraan antara Raihana dan Fathi pada siang tadi. Kemesraan yang menimbulkan perasaan cemburu di hati.
Senyuman manis Raihana,
Gelak tawa merdu Raihana,
Serta kelembutan Raihana melayan Fathi, telah menjadi musuh utama Zikri.
Nampaknya ugutan yang diberi buat gadis itu langsung tidak menggugat Raihana. Malah, dipandang sebelah mata sahaja.
Senyum sinis Zikri tergaris. Tangan yang berdarah diangkat separas muka. Kepala senget ke sisi.
"Raihana...Raihana..."
"Masih tak serik ya, kitten? Tak sabar nak kena rogol gamaknya kau ni..."
Lidah dijelir. Darah pekat yang masih mengalir dijilat dengan lagak psiko. Sehingga ke titisan yang terakhir.
Zikri mendesah perlahan. T-shirt kelabu yang tersarung pada badan sasanya ditanggalkan dengan kasar.
Lalu, kaki menapak ke arah bilik tidur di tingkat atas. Tali pinggang dicabut. Seluar dilempar ke dalam bakul pakaian kotor.
Tuala yang tersidai dililit pada paras pinggang. Sekeping gambar Raihana yang sedang beradu di dalam persalinan lingerie seksi berwarna merah hati dibawa bersama ke dalam bilik mandi.
Gambar yang diambil secara senyap ketika dia menyelusup masuk ke dalam kamar tidur Raihana tempoh hari. Gambar yang menjadi tempat untuk Zikri melempiaskan nafsu lelakinya. Dan hari ini, perkara tidak masuk akal itu diulang lagi. Lagi dan lagi. Sehingga mencapai titik kepuasan yang teratas.
Di bawah pancuran air, wajah tampan itu mendongak menikmati titisan air yang jatuh ke wajah dan ke seluruh tubuh.
Sambil suaranya mengeluarkan desahan berat, sambil itu jugalah tangannya bekerja laju pada bahagian kelelakiannya. Membayangkan susuk tubuh Raihana di hadapan mata.
Membayangkan rasa manis pada tubuh gebu dan montok itu,
Lenggok seksi yang sering merenjat pembuluh darah,
Suara lembut persis sang sutera,
Bibir merah jambu yang cukup manis dan ranum untuk dicumbui,
Dada pejal yang lazat untuk dinikmati,
Pinggul bulat yang kerapkali menarik perhatian Zikri.
"Ahhh..." Terlepas erangan kasar dari bibir gelap itu. Warna yang menandakan bahawa jejaka itu seorang perokok yang tegar.
YOU ARE READING
𝐌𝐨𝐡𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐁𝐚𝐲𝐮 𝐙𝐢𝐤𝐫𝐢
Romance"Meow~meow~" -𝐙𝐈𝐊𝐑𝐈 "Hishhh! Boleh tak jangan kacau saya lagi? Rimaslah! Lagi satu, saya ni bukan kucing! Tak payah nak meow meow dekat saya!" -𝐑𝐀𝐈𝐇𝐀𝐍𝐀 "Sorry la kitten, hmm? Punggung kau tu ha, geram aku tengok. Kiri, kanan, kiri, kanan...