DO-24

3.4K 282 222
                                    

Ne yapacağımı bilemeyerek dinlediğim ses kaydını belki ellinci defa dinliyordum.

Ya benimle gerçekten taşşak geçiyordu ya da ciddiydi. Zaten başka ihtimali olamazdı.

Telefonumu kapatıp uzandığım yatajta dikleştim. Bu gece bana uyku yoktu. Yarın okulda yoktu, oturup bu konuyu düşünmeliydim.

Nasıl olur sorusu kafamda dönmesi gerekirken ne ara sorusu daha baskındı.

Onu hiç bir erkekle takılırken görmemiştim. Eğer eşcinsel olsaydı bunu saklamazdı. Kafasına ne esiyorsa o şekilde yaşayan biriydi. Canını sıkmayan biriydi hatta. Günlerdir hatta haftalardıd bu şekilde kıvranması beni endişelendirmişti. Haklıymışım da.

Kemal'im yapmaz diye bağırasın var odamın içerisinde!!

Nasıl olabiliyordu bu? Bu aşk olamazdı ki. Evet, hiç yumruk yumruğa vukaatimiz olmamıştı lakin sürekli psikolojik şiddetlerimiz vardı. Laf dalaşına girer dururduk.

Okulda öyle sık kavga da olmazdı zaten. Belki de bundan dolayıydı. Sıkı bir disiplin vardı. Aman neyse amına koyayım ya! Sanki konumuz buydu.

Telefonumu açıp google'a girdim.

eşcinsel nasıl olunur?

Ne zaman eşcinsel olmuştu bu çocuk? 10. sınıfta sevgilisi vardı. 11. sınıfta okul dışında bir sevgilisi olmuştu.

google'da;

Örneğin, bir erkeğin cinsel olarak diğer erkeklere ilgi duyması, onlarla birlikte olmayı arzulaması, cinsel fantezilerinin bununla ilgili olması, bu yönde cinsel birliktelikler kurması, erkekleri sevip aşık olması, duygusal birlikteliklerini erkeklerle yaşaması eşcinsel olduğu anlamına gelir.

Dikkatlice okudum. Tane tane... anlamadım baştan okudum.

Kusacaktım!

Kızlarla ilgili kurduğum hayalleri... Nasıl yani? Hayır, olamaz.

Beni hayal mi ediyordu?!

Midem!

Hayatım boyunca hiç bir eşcinselle tanışmamıştım. Nasıl olunur bilmiyordum.

Kemal: Özür dilerim

Titreyen telefonumu kilit ekranını açmadan mesajı okudum.

Yüzümü ekşitip ekranın geri kapanmasını izledim.

Mümkün değildi. Kendisi asla eşcinsel değildi ve bu duygulara karşılık dahi veremezdi.

Kemal'i gerçekten bir arkadaş olarak görmüştü. Onunla arasını düzeltmişti, okuldan ayrılırken olmuştu bu ama olmuştu. Çünkü kul hakkı çok önem verdiği bir husustu. Babası bu konuda hasastı bu hasasiyeti çocuklarına da aktarmıştı.

Telefonu alıp mesaj attı.

Sıddık: Konuşmayalım lütfen.
-görüldü

Biraz mutsuz ilerlicez agalar :( ama her an değişebilir ben ikizler burcuyum her şey olabilir hazırlıklı olun

DİNCİ'NİN OĞLU -GAY | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin