6 ay sonra
Ekim ayının soğuğunu umursamamaya çalıştı. Yaz ayında hafiften uzattığı sakallarını karıştırdı sakince ve düşündü. Şimdi ne yapacaktı?
Gelmişti. Aylardır sadece bunun için çalışmıştı. Koskoca lise hayatı boyunca yatıp sağa sola bulaşmaktan derse vakit ayıramayan Kemal, yaklaşık yedi aydır köpek gibi çalışmıştı. Şimdi Eskişehirdeydi. O da!
Çok korkmuştu Sıddık'ın başka bir şehirde okuyacak olmasından ama bir yandan da emindi. Sıddık ailesinden ayrılmazdı. Tam bir süt çocuğuydu. Öyle bir ailesi olsaydı Kemal de ayrılmazdı ya...
Koca bavulunu çekmeye başladı. Sırtında önemli teknolojik aletlerinin bulunduğu çanta, cebinde taksi parası ve bir hafta önceden İstanbul'dan ayarladığı evinin anahtarı vardı.
Huzurlu hissediyordu. Hemen yerleşip okulu başlamadan önce Sıddık'ın önüne çıkması gerekiyordu.
___
2 gün sonra
Tamamıyla eve yerleşmişti artık. Büyük bir eve çıkmamıştı. Kolayca yerleşmişti. Babasından sadece temel ihtiyaçları çerçevesinde para isteyecekti. Ayrıca burs bile alıyordu. Burs pek yeterli değildi ama...
Yorgunlukla koltuğa attı kendini ve instagrama girip rutin olan Sıddık'ın hesabını stalkladı. Herhangi bir konum belirtisi bekliyordu.
Ya da yazabilirdi.
Cesareti var mıydı?
Vardı.
Kemal: Ben eskişehirdeyim
Kemal: Üniversitem buraya çıktı.
Kemal: Eğer sende hâlâ buradaysan
Kemal: Bana yardımcı olabilir misin?
Sıddık: Eskişehirdeyim
Sıddık: Tabikide yardımcı olurum
Gülümsedi.
Biliyordu, reddetmezdi. O bir müslümandı. Yardıma ihtiyacı olana yardım ederdi.
Kemal: Teşekkür ederim.
Kemal: İstanbuldan sadece kıyafetlerimi getirebildim.
Kemal: Tencere, tabak vs almam gerekiyor
Kemal: Buraları da pek bilmiyorum.
Sıddık: Sıkıntı değil Kemal
Sıddık: Onca senenin hatrı var
Sıddık: Koskoca 6 ay geçti.
Sıddık: Bir avm konumu atacağım. Bende geçerim şimdi oraya
Sıddık: İstediklerini alırız?
Kemal: Çok iyi olur
Kemal: Teşekkür ederim
Sıddık: konum*
Sıddık: Rica ederim
Kemal telefonunu kapatıp derin bir nefes verdi. Mutluluktan ağlayabilirdi. Yüzünü görecekti. Deliler gibi özlemişti sevdiğini...
Banyoya ilerleyip hızlıca hazırlanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNCİ'NİN OĞLU -GAY | TAMAMLANDI
Roman pour AdolescentsKemal: Almancadan 100 almışsın Sıddık: ?? Sıddık: Sorun mu var keMAL Kemal: Evet sorun var Ebu sıddık Kemal: Babandan alıyorsun soruları tüm derslerden geçiyorsun Kemal: Hak mı adalet mi lan bu