3 hafta sonra
Üniversite açılmıştı. Okulda çoğu arkadaş grubu bile oluşmuştu. Gün içerisinde aynı kişiyle üç kez tanışmışlığım bile olmuştu.
Fakat iki haftadır iş bulup çalışmaya başladığım için okula sadece dersler için gitmeye başladım.
Babam bu süreçte bir kere arayıp halimi hatrımı sormuştu. Annem ise hiç aramamıştı... Babam da ayda ne kadar para istediğimi sormak için aramıştı. Evin kirası kadar para istesemde beş yüz lira fazla gönderiyordu. Bu sene part time çalışıp seneyr birikmiş paramla babamdan para almayı kesip ardından bir daha muhattap bile olmak istemiyordum. Ailem için çok da önemli değildi tabi bu durum.
İş-okul-ev üçlüsü arasında giderken sosyalleşmem sıfırlanmıştı. İlk hafta tanıştığım insanlar başta gittikleri yerlere çağırsalar bile artık onu da kesmişlerdi. Çünkü gidemiyordum.
Bugün haftanın boş günüydü. Okuldan çıkmış Eskişehir soğuğunda Sıddık ile buluşacağımız yere doğru ilerliyordum. Evet, izinli günlerimdeki ödülüm Sıddık'ı görmek, bir kere arkadaşça(!) sarılmaktı. Köpek gibi çalıştığım için ödül maması bile veriyordum kendime.
Buluşacağımız Park görüş alanıma girdiğinde cebimdeki telefonu çıkarttım fakat ardından bankların birinde oturmuş sarı saçlı,minicik kendi halindeki civcivimi görünce adımlarımı hızlandırdım.
Ne zamandır bekliyordu acaba? Üşümüştür.
"Sıddık!" Banka yaklaştığımda bakışlarını bana çevirip oturduğu yerden kalktı. Montunun içine burnuna kadar girmişti. Bu haline gülümseyip tam önünde durdum. Montunun şapkasını kafasına örterken "Neden eve gelmedin? Hava buz gibi?" dedim.
"Sadık'ı sevmiyorum, biliyorsun." Konuşmak için yüzünün tamamını çıkardığında dedim işte doğdu güneşim.
"Sadık'ı atardık dışarı,donmuşsun. Şu haline bak." dedim farkında olmadan sinirli çıkan sesime ayrı sinirlendim.
"Şurada kafe var. Geçer otururuz. Boşver." Dediğinde gülümsedim. "İyi hadi geçelim kafeye."
Birkaç bölüm sonra finale geçiyoruz... Bu kitabı yazmaya başlarken ilk başta final bölümü hazırdı. Final bölümünü yazarken sonunda kitabı yazma nedenimi paylaşacağımmm sizlerle :).
2021-2022 yılında yaşadığım her şeyi böyle kısa kısa kitaplara bölersem milyoner olur muyum!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNCİ'NİN OĞLU -GAY | TAMAMLANDI
Novela JuvenilKemal: Almancadan 100 almışsın Sıddık: ?? Sıddık: Sorun mu var keMAL Kemal: Evet sorun var Ebu sıddık Kemal: Babandan alıyorsun soruları tüm derslerden geçiyorsun Kemal: Hak mı adalet mi lan bu