Bölüm 3

173 15 0
                                    

"Denek 301! Daha ne kadar kaçacaksın? Merak ediyorum doğrusu. "
Kağan yatağın altından gözleri ile adamların ayak hareketlerini takip ederken bir yandan da korkuyla titriyordu.

Sesini olabildiğince kısık çıkartmaya çalışarak karnına doğru konuşmaya başladı.

"Bir planın var mı? Kaçmayı başaramayacak gibiyim." 

"Merak etme birazdan buradan kaçacağız." Kağan derince bir nefes alarak Mira'nın ne yapacağını anlamaya çalıştı. O sırada sırayla adamların telefonu çalmaya başladı.

"Alo! Ha evet profesör denek 301'i arıyoruz. Na-nasıl? İyi ama o kadar güvenliği olan bir yerde nasıl hırsız olabilir. Tamam hemen geliyoruz." 

Kağan gittiklerini duyunca rahat bir nefes vererek yatağın altından gidişlerini izledi. O sırada karnında oluşan hareketlenme ile yüzünü buruşturarak yatağın altından çıktı.

"Şimdiki planın ne?" Mira Kağan'ın karnında biraz daha gerinerek yayıldı.

"Plan yok." Kağan şaşkınca kaşlarını çatarak anlamazca karnına baktı.

"Plan nasıl yok?" 

"Bundan sonrası sende Kağan. Nereye gitmen gerektiğine karar ver ve saklanacak güvenli bir yer bul." Kağan elini saçlarının arasından geçirerek sıkıntılı bir nefes verdi.

"Gidecek yerim yok." Mira şaşkınlığını gizlemeye çalışarak sordu.

"Nasıl yok? Herkesin bir evi vardır."

"Ev var. Ama evde pek istendiğim söylenemez. Oraya gitmek istemiyorum."

Mira bu sefer şaşkınlığını gizleyemeyerek konuştu.

"Annen,baban..."

"Öldüler." Mira boğazına oturan bir yumru ile konuşamadığını hissetti.

"Yani yanlış kişinin karnındasın. Hadi inat etme de doktorla konuşayım seni karnımdan alsınlar. Ben bu kadar acı içinde bir de seninle uğraşamam."
Mira sıkıntılı bir nefes verdi.

"Bu artık çok zor." Kağan öfkelendiğini hissederek kaşlarını çattı.

"Hiçbir şey geç değildir." 

"Kağan bak! Gelişimimin ilk evresi bitti. Şu an senin DNA ile benim ki birbirine girmiş durumda. Eğer ameliyat olursan büyük ihtimalle ikimizde ölürüz." 

 Kağan şaşkınlıkla ağzını açmıştı ki aniden midesinde hissettiği bulantı hissi ile neye uğradığını şaşırarak öğürmeye başladı.
"Siktir!" Bir yandan küfür ediyor bir yandan oğürüyordu. 

"Bu da ne böyle?" Mira mahçup bir şekilde konuşmaya başladı.

"Gelişimimin bu evresinde mide bulantın ve baş dönmen fazlalaşır. Bu evre geçtikten sonra rahatlarsın."

Kağan yeni bir küfür savurarak hastane odasından çıktı.
"Çok korkarak bir şey sorabilir miyim?"
"Tabiki." Kağan Mira'nın cevabı ile kısa süre karnına bir bakış atarak konuşmaya başladı.
"Ben bir erkeğim ya hani..." Mira Kağan'ın çekinerek söylediği şeyi onaylayınca Kağan yeniden konuşmaya başladı.
"Sen benim karnımdan nasıl çıkacaksın?"
Mira kendini tutamayarak kıkırdayınca Kağan kaşlarını çattı.
"Komik mi?"
"Şimdi şöyle ki, tıpkı kadınlar gibi doğum yapacaksın."  Kağan panikle oldugu yerde durarak derin bir nefes aldı.
"O nasıl olacak peki?"
"Korkmana gerek yok. Bir avazda hallolacak."
Kağan korku ile gözlerini açarak yürümeye devam etti.

"Peki şimdi nereye gidiyoruz?"

"Cehennemin dibine." Yüksek çıkan sesi ile Mira yerinde hoplayınca Kağan, başının döndüğünü hissederek duvara tutundu.

DENEK 301Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin