Kağan'ın, Kardeşinin yasını tutmaya bile vakti yoktu. Öfke ile saçlarını karıştırıp sürünerek Mira'nın yanına yaklaştı.
Mira, çok kötü bir durumdaydı."Mira, iyi misin? Beni duyuyor musun?"
Mira'nın bilinci kapalıydı ve hâla öğürmeye devam ediyordu. Kağan hemen ona sarılarak başını göğsüne yasladı.
"Senden başka kimsem kalmadı Mira. Eğer sende gidersen..."
Devam edememişti Kağan, sanki boğazına bir yumru oturmuştu.
Mira, öğürmeye devam ediyordu.
Kağan, transa geçmiş gibi Mira'nın ağzından çıkan siyah dumana bakmaya başlamıştı. O sırada Profesörün söylediği şey aklına gelmişti. Profesörü iyileştirmek için içine çektiği hastalığı şimdi de kusuyordu.
Kağan aniden kendinden bile beklemediği bir hamle yaparak Mira'nın dudaklarına yapıştı. Mira'nın içine çektiği bütün ölü hücreleri kendi içine çekmek istercesine öpmeye başladı Mira'yı.
Mira'nın içindeki duman Kağan'ın dudaklarının arasından Kağan'ın içine doğru akmaya başladı.Kağan, ne yaptığının farkındaydı. Kağan, bunu yaparak sadece Mira'nın içindeki dumanı içine çekmiyordu. Aynı zamanda Mira'nın içindeki ölü hücreleri de nefesini Mira'nın içine doğru akıtarak temizlemiş oluyordu.
Kağan'ın rengi morarmaya başlamıştı. Mira'nın rengi ise normale dönüyordu.
Kağan, acı içerisinde Mira'nın dudaklarından ayrılarak Mira'ya baktı.
Ellerini saçlarının arasından geçirerek yüzünden boynuna doğru eli ile bir yol çiziyordu.
Nefes alamıyordu ama çok huzurlu hissediyordu.
*****************************************Arda nefes nefese uyandı.
"Bu nasıl bir rüyaydı böyle?"
Gördüğü rüyanın etkisi ile yataktan kalkıp lavaboya doğru ilerledi. Rüyada hiç tanımadığı bir insanın acısını hissetmişti ama rüyasında gördüğü kişi kimdi ve en önemlisi Mira'yı neden o şekilde görmüştü? Sanki o tanımadığı kişi, kendisiydi.
Hissettiği bu garip hislerle birlikte karşısında ki aynaya bakmaya başladı. Bir anda kendine yabancı olduğunu hissetti. Sanki aynada gördüğü kişiyi tanımıyormuş gibiydi. Aynadaki aksi ona gülmeye başlayınca korku ile aynadan uzaklaştı ve sırtını kapıya yasladı.
Bu da neydi? O gülmüyordu ama aynada ki aksi ona gülüyordu."Artık aynı anılara sahibiz."
Duyduğu sesle korku içinde etrafına bakınmaya başladı ama kimse yoktu.
"Aynaya bak!"
Bakışlarını korkarak aynaya çevirdiğinde karşısında rüyasında gördüğü kişinin olduğunu görünce içine bir ürperme geldi.
"Kimsin sen?"
Karşısında ki oğlan çarpık bir gülüşle cevap verdi.
"Mira ile nasıl bir ilişkin var?"
Arda, Aynadaki ki oğlanın sorduğu garip soruyla kaşlarını çattı.
"Önce ben soru sordum. Kimsin sen?"
"Ben Kağan. Mira'nın sevgilisiyim. Şimdi onunla nasıl bir ilişkin olduğunu söyle."
Arda'nın aklına o sırada gördüğü rüya geldi. Yutkunarak yeni bir soru yöneltti.
"Sen hayalet misin?"
Kağan, Arda'yı sevmemişti. Ona cevap vermek istemeyerek aynanın içinden çıktı ve karşısına dikildi. Arda artık titriyordu. Karşısında az önce aynadan çıkan bir hayalet duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK 301
FantastikUyandığınız yer odanız değilse ne yapardınız? Hiç tanımadığı,hiç tatmadığı bir korkuyla açtı gözlerini Kağan. Sırtı sert ve soğuk zeminde, gözleri hafif aralık... Bir deneye kurban gitmek üzereydi Kağan. Sert ve soğuk bakışlarını hızlıca etrafta ge...