"Kağan önce bir iş bulmalısın biliyorsun değil mi?" Kağan yattığı bankta gökyüzündeki yıldızları sayıyordu.
"Soğukta ne kadar uyumayı düşünüyorsun böyle?"
"Çok konuştuğunu söylemiş miydim?"
"Evt." Mira'nın cevabıyla Kağan kahkaha attı.
"Evt ne ya?" Mira da gülmeye başladı.
" Evet demek çok uzun ne yapayım?" Kağan cevap vermeyerek yıldızları saymaya devam etti.
"Kağan ben anılarını buldum ve biraz inceledim."
"İncelemene gerek yoktu. Zaten her şeyi anlattım." Mira sıkıntılı bir nefes bıraktı.
"Yani öyle değil. Ailenin katillerinden birinin kimliğini tespit ettim." Kağan hızla yattığı yerden doğrulunca başının dönmesine aldırış etmeden konuştu.
"Kimmiş?"
"Yüzünde kocaman bir yara izi var. Ama kim olduğu gizli." Kağan heyecanla sordu.
"Neresinde bu iz?"
"Sağ yanağında, yanağının tamamını kaplıyor. Sanırım yanık izi."
"Tamam, nerede bu herif? Nasıl bulabiliriz?" Mira gerildi.
"Belirli bir yeri yok. Geçtiği yerlerdeki izleri takip ederek ulaşabiliriz ancak. Yalnız Kağan seni uyarmalıyım. Biliyorsun artık karnında gelişimimin ikinci evresine geçiş yaptım ve biraz daha büyüdüm. Bu yüzden gücümü sana aktarmam canını daha çok yakabilir, kasıkların patlayabilir ve bunun için sürekli doktora gitmek sıkıntı. Kasıklarını kendin dikmen gerekecek." Kağan'ın gözleri korku ile büyüdü.
"Sen aklını mı kaçırdın? Nasıl yapabilirim? Doktor bile değilim."
"Ben sana öğretirim. Sen sadece riske girmek isteyip istemediğine karar ver." Kağan kısa bir süre durakladı. Böyle bir fırsat eline bir daha geçmezdi. Bir daha bu kadar güçlü olamayabilirdi.
"Tamam. Kabul ediyorum."
"Tamam o zaman biraz para kazanman lazım. Takım elbise ve maske lazım. Yüzünü saklamak önceliğimiz olacak." Kağan sıkıntılı bir nefes verdi.
"Parayı nereden kazanabilirim?"
"Bu kadar kısa sürede para kazanmanın tek bir yolu var. Soygun yapacağız." Kağan şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
"Hayatta yapmam. Zaten yakalanırım."
"Sen orasını bana bırak." Kağan sıkıntıyla burnundan soludu.
"Önceliğimiz alışveriş. Şu ilerideki AVM'yi görüyor musun?" Kağan AVM bulma umuduyla etrafına bakınmaya başladı. O sırada gözüne çarpan ışıklarla oturduğu yerden kalktı.
"Evet, görüyorum."
"AVM'ye gir." Kağan ürkek adımlarını AVM'ye doğru atmaya başladı. Kapının önüne gelince tedirgince içeriye girdi. Güvenlik aramasından geçerek ilerlemeye başladı.
"Burası çok büyük. Benim 5 kuruşum yok. Daha küçük bir mağazaya mı girseydik?" Mira oflayarak konuşmaya başladı.
"Kağan ya of. Bana bırak. Yakalanmayacağız. Güven bana." Kağan güvensizce AVM'de ilerlemeye devam etti.
"LCW'ye gir." Mira Kağan'ın boş boş dolaşmasından rahatsız olarak onu yönlendirmeye karar verdi.
"Burası pahalı değil mi?"
"Parayla mı alacaksın sanki. Gir işte." Kağan korkak adımlarını LCW'ye çevirdi. İçeriye girdiğinde gözü erkek reyonundaki gömleklere kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK 301
FantasyUyandığınız yer odanız değilse ne yapardınız? Hiç tanımadığı,hiç tatmadığı bir korkuyla açtı gözlerini Kağan. Sırtı sert ve soğuk zeminde, gözleri hafif aralık... Bir deneye kurban gitmek üzereydi Kağan. Sert ve soğuk bakışlarını hızlıca etrafta ge...