RATUNKU
POMOCY!
Mamy sierpień?! Prawda?!
Aby na pewno?!Proszę was!
Jeszcze nie ma nawet jesieni a mój mózg............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................WYMYŚLIŁ, ŻE BĘDZIE PISAĆ JUŻ SPECJAL NA WALENTYNKI!Ogółem walentynki to takie chujowe święto.
Ale czytałem dziś książkę na wp gdzie była mała scenka walentynkowa I SIĘ ZAINSPIROWAŁEM, że chce coś takiego podobnego!
Tylko oczywiście meeeeega zmienione by nie było że ukradłem komuś rozdział z książki.Tylko ten specjal nie był by związany z brawl starsem (wooo coś nowego co nie będzie z bs nie możliwe)
ALE DO WALENTYNEK NAM JESZCZE DALEKO WIĘC NO
ELOOOOOO
🦀🥸
CZYTASZ
Pierdolnik Mika - czyli wszystko czego (nie) chcecie o mnie wiedzieć
RandomSema to ni książka, to moje pierdoły ツ