Siema
Ogółem wczoraj mi się nie chciało to robie tą se część dziś.
Jak wiecie bądź nie wiecie wczoraj był brawl talk
Wszystko super cacy nie mam żadnych zarzutów do nowych brawlerów.
Pewnie mi się przydadzą w książce dobra i zła xD
A jak nie to nie. Bo fabuła mojej książki jest dziwna i szybko zmienna.Ogółem to nie chodzi mi o brawl talka, że coś w nim nie gra xD
Chodzi mi o mały drobny szczegół!
O to, że ludzie zaczęli shipować moją kochaną Belle z Samem.
Jak wcześniej było gdy pojawiła się Belle.
To ludzie gadali, że ona być matką Colta.Teraz jak się pojawił Sam, który owszem jest podobny do Colta i że on ojcem być Colta.
Dobra dobra
Może kiedyś se było takie zdjęcie, które pokazywało niby jakieś dowody.Ale to, że Belle i Colt mają podobne ułożenie włosów to nie oznacza, że niby są rodzinom.
Ogółem to dla mnie Belle urodziła się z białymi włosami. Bo przecież w BrawlTopi wszytko być możliwe.
Po za tym Belle ma włosy białe i to jest naprawdę biały kolor a nie jakiś taki nawet lekki szary.
Odwołując się do skina Belle gdzie tam ma ona ten czerwony pasek na włosach.
To czy ktoś nie pomyślał, że to jest tylko z względu na tego skina?I wgl to wiem że być z Belle też inne shipy tak jak np. Byron x Belle (tego chyba nie muszę tłumaczyć? Kto czytał moją książkę Backstory Belle to wie, że dla mnie to są rodzeństwo), Belle x Pumeks bądź Belle x Lola
To i tak dla mnie Belle w BrawlTopi to odwieczny singiel.
Kobitka, która nie chce wiązać się w związki, bo no halo ona być bandytką i trochę to nie bezpieczna praca, czy coś tam xDMogę wam wyjaśnić tylko tyle, że Belle (jeśli chodzi o moje jej Backstory xD) ona dla mnie nie lubi się z nikim mocno wiązać, bo już raz kogoś straciła na kim jej zależało (ale to już odskocznia do jej Backstory, które jest narazie zawieszone bo mi brak weny)
Dlatego Belle dla mnie jest foreveralołn i jej to nie przeszkadza.A jeśli miał bym z kimś shipować Sama to dałbym go chyba do Pumeksa.
Ta kobita by go ustawiła swym odkurzaczem, że Sam by chodził jak w zegarku xD
(Ale czy będę ich shipować to nie wiem?
Pewnie może, albo też i nie)Choć kiedyś było to, że niby Pam być starą Colta.
To niby czemu jak się pojawiła Belle ludzie przeszli przemianę pod nazwą ✨O NOWA STARA DLA TEGO CYMBAŁKA COLTA✨Tak ja nie lubię Colta xD
Niby to taki "główny" brawler.
Ale ja go nie lubię, serio typ być irytujący.
PODSUMOWUJĄC!Belle to foreveralołn i się nie zmieni.
A Sam to może być tylko friend Belle "wspólnik urzędu skarbowego" XD
(akurat to mi wkleiła moja autokoreta więc proszę nie oceniać xD)I wszystko cacy.
//Ogółem to chyba ship Belle x Sam będę tak nie nawidzić jak nie nawidze Nita x Sandy.
Ale serio nie oszukujmy się Nita i Sandy to dla mnie największe gówno istniejące na naszej planecie ziemia.
(Z góry przepraszam jeśli uraziłem kogoś kto ich shipuje, ale no pytanie do takich osób: KURWA SERIO?!), eghem- dobra sorry xD//A co z Coltem? - spytacie.
Kogo on w ogóle obchodzi?Colt se żyje tak jak żyje i czekamy, aż Spike go w końcu dopadnie i przerobi na ✨Szampon do włosów z naturalnie, naturalnego cymbała✨
Dziękuję za uwagę
Jeśli się komuś coś nie podoba bądź myśli inaczej.
To masz problem typie napisz do przyjaciółki/przyjaciela i mu ten problem wyśpiewajŻegnam się już z wami!
🦀💰
AAAAAA!!Chwila jeszcze momento!!!
Edit.
Zamieszczam dla was jeszcze małą moją popisową scenkę:
Powtarzam!
TO BYĆ DOBRZY PRZYJACIELE NIE ŻADEN SHIP!!!!!!!!!!!!!!!!!
CZYTASZ
Pierdolnik Mika - czyli wszystko czego (nie) chcecie o mnie wiedzieć
De TodoSema to ni książka, to moje pierdoły ツ