LUDZIE CO JA DZIŚ PRZEŻYŁEM TO MIAŁEM KURWA ZAWAŁ!
Siedzę se na okienku spokojnie, co nie pisze ze części książeczki na wattpadzie i se nagle siada koło mnie typ z mojej klasy i zaczyna śpiewać jakąś piosenkę z tik toka coś tam jakieś kurwa love coś tam, pokazuje mi serce z rąk ja takie w myślach: "Okej gościu wiem, że jesteś gejem, ale ja nie jestem ODPIERDOL SIĘ PISZE SE NA WATTPADZIE PIĘKNĄ OPOWIEŚĆ!"
PODSZEDŁ SE INNY TYP Z MOJEJ KLASY I DO TEGO PIERWSZEGO Takie by z nim poszedł do kibla.
Ale ten pierwszy, że nie chce no to tamten coś go chce nakręcić coś tam mu mówił, że mu coś da albo że mu zrobi loda.Ten pierwszy taka jego reakcja na to:"fu nie jestem gejem jak ty"
Ja takie: *żelazna morda nie daj po sobie pokazać że cię to bawi*
Ten drugi jeszcze do niego, że go wyliza i coś tam.
I SIĘ ZACZĘLI DOSŁOWNIE LIZAĆ PRZY MNIE
W sensie takim, że ten drugi na tego pierwszego się rzucił i zaczął go po szyji chyba całować/lizać.
Ja to tam siedziałem na takiej jakby pufie?
To jest w sumie takie coś:
(
nie mam pojęcia co to jest i proszę was nie szukać mojej szkoły xD)
No i ten pierwszy typ prawie mi położył swój łeb na kolanie i miałem takie: "CZY WY MUSICIE MNIE W TO MIESZKAĆ?!"
Się ładnie zapytałem ich CO ONI KURWA ODPIERDALAJĄ.
TO ten pierwszy do tego drugiego, żeby ten się uspokoił bo ja się zaczynam denerwować.
NO NIE POWIEM, ŻE BYM IM Z CHĘCIĄ NIE PRZYWALIŁ.
Pisze do mojej psiapsi by mnie ratowała.
I ja nie żartuję, serio pisałem:N
o to psiapsi moja z jasełek jakiś bo na Religi musieli siedzieć na próbie i ona se uciekła stamtąd i pędzi do mnie, a ja takie BIERE MÓJ PLECAK CO TEŻ ZOSTAŁ ZGNIECIONY przez tych gejów.
I widzę że moja psiapsi idzie to ja spierdalam stamtąd.
Ja lubię gejów (ale to dziwnie brzmi xD), ale gdy ludzie z mojej własnej klasy zaczynają się przy tobie "lizać" to, to się robi już chore.
Nie mam pojęcia do jakiej ja klasy trafiłem.....
No więc nie polecam,
nie pozdrawiam
Żegnam się z wami i
Uważajcie na gejów z waszych klas.
ŻEGNAM!
🦀🤐
CZYTASZ
Pierdolnik Mika - czyli wszystko czego (nie) chcecie o mnie wiedzieć
De TodoSema to ni książka, to moje pierdoły ツ