Dzień dobry (znów)
Zaskakujące, że mam czas na pisanie xD
Dobra a teraz tak już na szybko.Wraz z moją psiapsi ostatnio zgłosiliśmy się do pomocy na dniach otwartych naszej szkoły.
Czyli no pokazywanie wyimaginowanych pozytywów naszej szkółki (aby później te dzieci same się przekonały jak naprawdę jest w tej szkole >:))
Był poniedziałek kiedy nasza babka od angola powiedziała nam, że potrzebuję 4 osób na witanie dzieci (czyli machanie do nich i policzenie ich by później zapisać xD).
To my z psiapsi się zgłosiliśmy i jeszcze dwie osoby się zgłosiły.
Później po lekcji angola podeszliśmy jeszcze do babki z zapytaniem, czy będzie można oprowadzać te dzieci po szkole.
Bo moja psiapsi chciała klasę swojego brata (który jest w 8 klasie)Dowiedzieliśmy się, że będzie taka możliwość ale ona będzie musiała pogadać z nauczycielem który jest za oprowadzanie danej klasy wyznaczony.
W czwartek dostaliśmy info od naszej angliczki, że musimy pogadać z pedagogiem szkolnym, bo ona będzie odpowiedzialna za oprowadzanie klasy brata mojej psiapsi i potrzebuje dwóch osób.
To my szybciutko na przerwie pognaliśmy do babeczki pedagoczki z zapytaniem czy są miejsca.
I się okazało, że spadliśmy jej z nieba :D
Bo ona nie wiedziała jak ma szukać kogoś chętnego do tych dni otwartych.Więc nas wzięła bez żadnego ale.
Dlatego już w piąteczek po egzaminach 8 klasistów będziemy oprowadzać te dzieciaczki po naszej pięknej szkole xD
Można już im współczuć, ale no moja psiapsi zna całą klase jej brata, więc no xD.
Na razie wiem, że zacznie się od sali gimnastycznej, a później od internatu.
Dalej to nie wiem bo dopiero w piątek mamy się wszystkiego dowiedzieć xDWięc my z psiapsi będziemy ubrane w bluzki z logo naszej szkoły (w końcu się do czegoś przydadzą xD) i będziemy pięknie prezentować naszą szkołę XDDD
Więc coś czuję, że te
dni otwarte to
będzie niezły hit xD
Ale przynajmniej nie będziemy miały lekcji 🥰🦀🧑🔧
CZYTASZ
Pierdolnik Mika - czyli wszystko czego (nie) chcecie o mnie wiedzieć
RandomSema to ni książka, to moje pierdoły ツ