13

17.5K 1.4K 565
                                    

"Ben de şarap içebilir miyim seninle Taehyung?" diye sordu son derece kısık bir sesle, izin vereyim diye kendini sevimli yapmaya çalışırcasına bir edayla.

Onunla ilk karşılaştığımda viski içireceğimi söylediğimi anımsayınca dudaklarımın kenarı aheste bir şekilde kıvrıldı.

Hızlıca ciddileşerek bakışlarımı anlık ayırdığım ufak suratına çevirdiğimde gözlerini kırpıştırdı. Uzun beyaz kaşları gözlerinin yuvalarında oynatması sonucunda kıpırdandı.

"İnsan bedenine dönüşünce içersin." diye homurdandım hırıltılı bir sesle. "Ama ama ama..." diye mızmızlanırken komodinden fırlayarak yatağıma zıpladığında, elimde gevşek tuttuğum kadeh sallandı.

"Ben de içmek istiyorum, izin versen olmaz mı?" dedi boğuk sesi, yatağın üstüne sırtüstü devrilmiş bacaklarını ve ellerini spor yapar gibi hareket ettirip bana sevimlilik yapmaya devam etti.

"Ölür gidersin, git başımdan ya."

Yatakta yuvarlanarak doğruldu ve kulaklarını indirip kaldırdı. "Ölmem, ben normal bir tavşan değilim ki." dedi ve sessiz kalmamın üzerine bana yanaşarak küçücük burnuyla elimdeki kadehi kokladı.

"Çek ağzını burnunu lan." diye tısladığımda kıkırdadı. Kaşlarım havalanırken onun gülerken küçük bedeninin yatakta sarsılışını izledim.

Burnunu geri çekmeden kadehin üstünden bana baktığında boşta kalan elimle ensemi sıvazladım.

"Çok mu içmek istiyorsun şarap?" diye mırıldandığımda kulakları heyecanla dikildi ve bacaklarıma zıplayarak ellerini havaya kaldıracak şekilde bacağıma oturdu.

Küçük ellerini birbirine çarparak, "Evet evet evet." diye hevesle cıvıldadığında sırıttım.

"Ya tamam da sana dokunmaz mı içki? Sapıtma sonra?" diye ima dolu bir sesle sorduğumda başını iki yana salladı. "Sapıtmam sapıtmam."

Kadehimden koca bir yudum aldıktan sonra ona doğru uzattım. "Al iç bakalım ayyaş herif, nasıl içecekmişsin görelim."

Hiç beklemeden ona uzattığım kadehin kenarını küçük pembe diliyle yalamaya başladı.

"Lan bardağın kenarından ne tat alacaksın? Sok yüzünü kadehin içine öyle iç bari." diye homurdansam da kadehi iştahla yalamaya devam etti.

"Lan dur azıcıkta ben içeyim." diye homurdandığımda bu kez bardağın dışını yalamaya son verip küçük kafasını kadehin kenarların sürterek su içer gibi kırmızı şarabı yalayarak içmeye başladı ve bana içmem için izin vermedi. İçkime ortak oldu.

"İçkici seni, oh tamam yarasın hadi iç bakalım şarabı." diye söylenerek yavaşça komodine doğru uzandım. "Yavaş iç bak kadehte durduğu gibi durmaz o şarap." dedim kırmızı şarap şişemi aldığım gibi arkama geri yaslanarak.

Ama o hiç oralı olmadı, bana cevap bile vermedi. Lıkır lıkır sesler çıkarta çıkarta şarabı içmeye devam etti.

 Lıkır lıkır sesler çıkarta çıkarta şarabı içmeye devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DANGEROUS RABBIT • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin