Hari demi hari, aku berbalas pesanan ringkas melalui BBM dengan Numa. Pada waktu malam kami selalu berbual dan bermanja melalui panggilan video menerusi applikasi Skype. Numa berpakaian semakin menjolok mata, sama ada secara sengaja atau secara zahirnya dia memang begitu. Ada kalanya kami berbalas gambar menceritakan aktiviti semasa. "Numa, aku rasa aku dah ada pengganti Julie." ujarku. "Wahhh! Siapa? Show me!" ujarnya bernada teruja. Aku menghantar gambar kepadanya. Dari skrin laptop aku, aku melihat wajahnya berubah.
"Uish. Muslimah sangat ni mat." ujarnya sinis. "Bolehlah. Mana tahu aku jadi alim-alim." kataku mengusik. "Alhamdulillah. Bagus kawan aku." balasnya. "Tapi nanti lah. Aku tak puas lagi dengan kau." tambahnya. "Eh minah ni. Nak, cakap. Aku bagi anytime." balasku tertawa kecil. Numa mula mengusik dengan mengatakan bahawa selera aku terhadap perempuan sering berubah, namun yang pasti mesti lah bertubuh kecil. "Geram lah tengok kau ni." ujar Numa. "Lah, kenapa pulak? Aku yang patut cakap macam tu." balasku. "Kau tengok ni. Keras dah." balasnya menyelak singletnya, menunjukkan buah dadanya.
"Adoi. Hilang ilmu aku. Macam mana aku nak study malam ni?" balasku. "I cakap, you tak percaya. So, I tunjuk la bukti." balasnya pula. "Kalau you depan I sekarang, apa you nak buat?" soalnya. Aku mendiamkan diri. "Room mate aku ada lah." ujarku menaip. "Oh! Patut dari tadi pakai headphone!" sergah Numa. "Room mate aku nasib takde. Balik kampung." tambahnya. "Of course aku serang kau." kataku menaip. "Ramas boobs tu confirm. Macam selalu." ujarku lagi. "Kau ramas memang tak ingat dunia." balasnya. "I know you like it bila aku suck your tits kan?" soalku. Numa mengangguk kecil. Tangannya mula meramas buah dadanya penuh erotik.
Putingnya ditarik. "I miss you in me. Seriously." ujarnya menaip di ruangan chat. "Me too. Tapi lambat lagi nak cuti sem." balasku. "Come over. Rumah kosong weekend ni." ujarnya. "Bajet takde." balasku. "Naik bas. Aku pick up." balasnya pula. "Okay. See how." balasku pendek. "No, I wanna see you here. In my room. Naked." ujarnya. "Lagipun, kita dah janji kan?" tambahnya lagi seakan mengugut. "Ye lah, weekend ni aku pegi. Semata-mata nak bagi kau. Puas?" balasku bergurau. Numa tersenyum manja. "Thank you." balasnya bersuara, bernada manja. "Sekarang puas hati, nanti weekend puas lain." tambahnya.
Kami berbual sehingga masing-masing tertidur. Keesokan paginya, aku dikejutkan suara manja Numa. Kami segera menamatkan panggilan video dan bersiap sedia untuk memulakan hari kami. Sungguhpun kami belajar di universiti yang berlainan, namun masih di dalam negeri yang sama. Jarak perjalanan yang tidak mustahil untuk kami bersua. "Assalamualaikum Adda." ujarku memberi salam kepada crush terbaru aku. "Waalaikummussalam." balasnya pendek dan dingin. Kelakuannya pada hari itu sangat luar biasa. Namun aku mendiamkan diri. Aku terpandang jari manisnya. Ada sebentuk cincin emas. Aku yang masih naif pada ketika itu tidak mengesyaki apa-apa.
"Wah Adda! Tahniah!" tegur Zetty. "Terima kasih Zetty." balas Adda. "Tahniah?" soalku pendek. "Cepat buat keje ek?" ujar Zetty kepadaku. Aku menjadi bingung. "Gurau je lah." ujar Zetty. "Mak punya lah." balas Adda mencuit bahu Zetty. "Oh, mak punyaaa." balas Zetty. Aku mula merasakan sesuatu yang tidak menyenangkan. Akan tetapi, aku meletakkan perasaan dan fikiran aku ketepi. Hari diteruskan seperti biasa. Aku menenangkan hati, kelakuan aneh Zetty dan Adda mungkin disebabkan mereka mempunyai perancangan untuk membuat kejutan hari jadi aku keesokan harinya.
Pada tengah malam itu, aku menyambut hari lahirku bersama Numa secara virtual. Sambil kami berbual, berkali telefon bimbitku berbunyi menerima ucapan. Namun, tiada langsung kata dari Julie. Aku cuba untuk berfikiran positif dengan melayani kerenah Numa. Numa hanya memakai pakaian dalamnya yang bertali halus, berwarna hijau muda. "Babe, birthday aku kot. Belanja lah sikit." pintaku. "Eh kau ni, tak cukup belanja lagi?" soal Numa. Aku tersenyum nakal. "Fine." ujarnya pendek. Dia membuka pakaian dalamnya dengan segera.
Aku yang pada saat ketika itu keasyikan menatap keindahan payudaranya, berjaya melupakan kesedihan dalam diri aku. Sempat juga aku berbalas pesanan ringkas bersama Adda. "Amboi busynya?" ujar Numa. "Lah? Emosi pulak." balasku selamba. "Of course lah. I period ni. Jangan ajak bergaduh." balas Numa. "Ala, apa function I datang nanti?" soalku. "Time tu dah tak dah." balasnya. "Henjut la kau puas-puas. Aku tadah je." tambah Numa. "Eh? Aku ke kau?" soalku bergurau. Numa tertawa besar. "Kau tunggu. Aku gelek sampai kau merayu stop babe." balas Numa.
YOU ARE READING
1. FWB
RomanceMengisahkan seorang pemuda yang kecewa kerana cintanya ditolak. Dalam mencari kegembiraan semula, dia hilang dibawa arus kehidupan. Perjumpaannya dengan seorang gadis mengubah kehidupannya dan memberi pengalaman baru buatnya. Dia yang masih ragu-rag...