Cemas

11.7K 58 3
                                    

Aku yang masih berada di atasnya tersenyum mendengar kata-katanya. "Penat dah ka?" soalku. "Awat? Awak nak lagi ka?" soalnya malu-malu. "Sat-sat lagi lah. Boleh?" soalku. "Dia dah bagi kami rasa, nak cakap tak buleh pun tak buleh." balasnya tersenyum. Aku baring disisnya dan merangkulinya. "Awak okay Ecah?" soalku. "Okay ja." balasnya. "Sorry tau." kataku lagi. "Ya. Takpa." jawabnya. "So how's your first time?" soalku. "Sakit sikit la. Tapi lepas-lepas tu dah tak." balasnya. "First time kan. Tu ketat tu." kataku. "Tau takpa. Besalah tu." jawabnya. "Tapi memang semua laki-laki besaq lagu tu ka?" soalnya pula. "Tak tau. Maybe." balasku. "Tak sangka, malam ni saya dah tak dara." ujarnya. "Awak menyesal ke?" soalku. "Menyesal pun tak guna. Dah jadi. Dah keluaq darah dah pun." balasnya.

"But, awak suka kan tadi?" soalku lagi. "Suka. Best dia taktau nak kata." jawabnya. "Kuat tak saya jerit tadi?" soal Ecah pula. "Taktau. Tak perasan. Tengah sedap. Awat?" soalku. "Takut Numa dengaq." balasnya. "Buat besa ja nanti. Dia tak tanya lah." kataku. "Memang la. Tapi malu la." kata Ecah. "Awak dengan Numa penah tak?" soalnya. "Of course lah." balasku selamba. "Amboi! Gatai!" katanya menampar bahuku. "Sebab tu saya kata, dah biasa tengok dia." balasku lagi. "Oooo. Patut la tak stim tengok dia." kata Ecah. "Mana ada. Stim ja. Tapi depan awak, takkan kitorang nak tunjuk." ujarku. "Ni rupanya keja hangpa." katanya pula. Aku hanya tertawa kecil. "Saya dah agak dah. Tengok cara hangpa pun buleh tau dah." tambahnya lagi. "Tapi awak first dara yang saya dapatlah." kataku. "Ye dak ni?" soalnya. "Ya betui." balasku.

"Syok dapat dara?" soalnya lagi mengusik. "Syok la. Feeling tebuk tu lain." balasku. "Dah. Dah. Toksah tambah." katanya menghentikan aku. "Boobs awak ni, besar. Pejal." kataku meramas buah dadanya. "Memang lagu ni pun." balasnya. Aku segera mencium dan menggigit kecil di atas payudaranya. "Ah!" jeritnya kecil. "Selalu saya tinggalkan love bite kat bawah kalau Numa." kataku. "Jenuh nak pi selak aih." balasnya. "Kalau awak ye la jenuh nak selak." kataku mengusik. "Nakai noh." katanya tergelak kecil. "Taktau bila lagi dapat." ujarnya. "Lain kali saya mai lagi." balasku. "Ya la, tapi mana nak dapat peluang lagu ni lagi." balasnya. "Mai sini lagi la." ujarku. "Ish, Numa ada." katanya. "Kita ajak dia sekali." balasku selamba. "Toksah buat gila. Malu woi." balasnya pula. "Awak takpala. Kami dua-dua perempuan. Malu aih dia tengok saya, saya tengok dia." tambahnya lagi.

Aku tertawa mendengar kata-katanya. "Macam tu, lepas Numa tidoq lah." balasku. "Amboi. Sedap la awak. Pilih bilik mana ja nanti." katanya. "Pilih mana satu nak masuk dulu." ujarku mengusik. "Dah. Dah. Tidoq. Sat lagi jangan tak bangun. Awak kena keluaq sebelum Numa bangun." ujarnya. "Ala, baru pukul 2 pagi. Numa bangun tengahari." kataku. "Ya la tu." balasnya. Kami melelapkan mata tanpa seurat benang dan hanya sedar pada pukul 5:30 pagi kerana mulai merasa sejuk. Ecah bangun dan menarik selimut. Tatkala dia mencapai selimut yang berada di kaki kami, dia memandang ke arah kelelakianku. Dia menyelimutkan kami dan memelukku. "Awai sangat tegang." bisiknya. "Tidoq sebelah awak. Memang la." kataku manis. "Awak nak tidoq balik ka?" soal Ecah. "Awat?" soalku. "Takdak apa-apa." balasnya. "Nak buat ka?" soalku. "Amboi soalan." balasnya. "Nak la jugak." tambahnya.

"Nak apa?" soalku lagi. Dia menampar dadaku. "Nak buat la." balasnya. "Sama la." kataku. "Apa yang sama?" katanya membalas dendam. "Nak buat la." balasku. "Jom?" soalku. "Jom la. Start la dulu." kata Ecah. Aku mulai mencium bibirnya sebelum memanjat keatasnya. Senjataku diletakkan di atas alur mahkotanya. Terasa kewanitaannya sudah pun basah. "Amboi, belum lagi dah basah." bisikku. "Dia dah nak la tu." balas Ecah berbisik. Aku menggeselkan senjataku di atas alur kewanitaannya. "Cepatla masuk. Saya nak." pinta Ecah. Aku menurut dan kelelakianku menyelusuri ruang rahimnya yang sempit itu. "Ohh.." desahnya apabila hujung senjataku mencium atap rahimnya. Aku mengeluarkan kembali diriku dari dalamnya. "Kenapa?" soalnya. Aku menariknya untuk duduk mengangkang. Seperti posisi kesukaan Lisa.

Dia yang mengerti mengangkat sedikit punggungnya dan membiarkan aku memasukinya kembali. Leherku dipaut. Aku mencium dan menjilat payudaranya yang besar itu. Sementara dia, mulai menghenjutku. "Ah.Ah.Ah." desah Ecah. Gadis yang sopan dan muslimah di awal perkenalan kami kini sudah menunjukkan dirinya yang baharu. Bekas anak dara itu semakin mahir mempamerkan kemahirannya dalam melakukan hubungan seks. Buah dadanya melantun dihadapan mataku. "Auh..Oh..Yes.." desahnya meneruskan henjutan. Sesekali dia menggelekkan pinggulnya. Tidak disangkakan disebalik tudung labuh yang menutupi dada tersembunyi seorang gadis yang mempunyai nafsu yang dibendung. Aku membalas henjutannya dari bawah.

"Ah!Ah!" jeritnya sebelum menekup mulutnya. Memang sengaja aku mahu suaranya didengari Numa. Namun jeritannya terhalang oleh tangannya. "Mph!Mph!Omphh!" desahnya menggila. "Oh!!" desahnya pendek sebelum dia menghentikan henjutannya dan menolak aku terbaring. Di dalam dia tercungap-cungap, dinding rahimnya berkali memegang kemas senjataku. Aku meramas kuat payudaranya tatkala dia menggelekkan pinggulnya, memuaskan nafsu. Dia kemudian meletakkan tangannya di atas perutku. Tangannya meraba perut dan dadaku sambil dia memulakan kembali henjutannya. Ecah tersenyum nakal ke arahku sambil dia mengetap bibirnya. Sedang asyik dia menjamah tubuhku, azan berkumandang. Aku menyangkakan bahawa dia akan berhenti namun sangkaanku meleset.

Ecah meneruskan henjutannya. Matanya kuyu, dahinya mulai berkerut. Decipan air dari kewanitaannya semakin jelas kedengaran. Nafasnya juga kencang. Rambutnya yang panjang mulai berserabai. Dia akhirnya mencapai klimaks sekali lagi. "Ahh...yes..." desahnya merebahkan badan ke atasku. Tiba-tiba kami terdengar bunyi pintu bilik Numa dibuka dan tapak kaki diluar bilik. Segera Ecah menutup mulutku mengisyaratkan agar aku tidak bersuara. Keadaan kembali sunyi sepi. "Alamak. Dia dah bangun." bisik Ecah. "Don't care. You nak lagi tak?" soalku berbisik. Dia menggelengkan kepala. "I tak habis lagi." bisikku. Dia masih menggelengkan kepala dan bangun mengeluarkan aku dari dalamnya. Aku yang tidak berpuas hati menolaknya terbaring dan naik ke atasnya.

"Nanti Numa dengarlah!" bisiknya. "Biarlah." balasku. "Janganlah awak." rayu Ecah. "Ahhh..Please awak." pintanya lagi sambil mendesah apabila aku menusuk kelelakianku kembali ke dalam dirinya. "Last. I dah pancut nanti I keluar." ujarku pula merayu. "Ah..Jangan..Stop..." desahnya tatkala aku masih menghenjutnya. Dia tidak pula menolak pada waktu itu sebaliknya cuba untuk mengawal diri supaya tidak mendesah kuat. "Ahh..Ahh..Awak..Dah la.." desahnya. Aku tidak mempedulikannya. "Ahh..Cepatla pancut...Oh.Oh.Oh." desahnya berbisik lagi. Mungkin tidak terdaya memujuk aku pada ketika itu, dia tidak lagi menolak. Desahannya juga semakin erotis walaupun dalam keadaan berbisik. "Ah..Awak..Lagi..Lagi.." desahnya. Tiba-tiba kedengaran kerusi meja ditarik di luar. Ecah mulai cemas.

1. FWBWhere stories live. Discover now