Dibuai Jiwa

7.3K 51 4
                                    

Aku menolak Numa tertiarap dan memusingkan badannya, terlentang. Numa hanya tersenyum memandangku. Jarinya memainkan kelentitnya dan sebelah tangannya meramas buah dadanya. "Awak, jom cum sama-sama." kata Numa. Aku mengangguk. Dia mengangkang dan melipatkan kakinya sehingga lututnya diseparas dada. Tangannya menarik tapak kakinya ke atas. "Come. Kita sambung." ujarnya manja. "Saya pancut dalam ye?" soalku mendapatkan kepastian. "Okay awak. Bolehhh." balasnya. Lantas aku memasukkan kembali kelelakianku ke dalam rahimnya. "Oh..." desah Numa. "Besar?" soalku. Dia mengangguk sambil mengetap bibirnya. Aku mulai menghenjutnya lembut. "Ah.Ah.Ahh." desahnya berulang kali. Nafasnya mula bergelora. Kepalanya sedikit terangkat untuk melihat pergerakan senjataku keluar dan masuk dirinya.

"Ah!Ah!Ah!" jeritnya apabila henjutanku bertukar laju. Bunyi daripada katil pada malam itu seakan mahu roboh. "Ohh!!!Yes!Yes!Yesss!" jeritnya lagi. Vaginanya yang banjir mengeluarkan bunyi decipan mengiring desahannya dan bunyi katil. Persetubuhan kami diteruskan dengan Numa dalam keadaan semakin tidak keruan. Ada kalanya dia menggelengkan kepalanya tanpa aku ketahui asbab. Buah dadanya melantun kuat disertai putingnya yang menegang membuatkan aku teruja. Aku menarik putingnya tatkala aku menjamah Numa. Urat lehernya menegang, kepalanya terdongak dan matanya tertutup. Sesekali dia mengetap bibirnya menghalang desahannya dari kedengaran dengan jelas. "Ohhh!! I'm cumming." ujarku mendesah. "No..No...Wait..." pintanya. Aku menggelengkan kepala.

Akhirnya, berdas ledakan benihku tersembur di dalamnya. Numa juga merembeskan cecair klimaksnya. Kelelakianku dikemut erat olehnya berkali-kali sementara aku mengeluarkan benihku. "Ahhh..." aku mendesah nikmat. Numa juga turut menghela nafas panjang. Aku merebahkan diri ke atasnya. Nafas kami masih berterabur dan kami kelelahan. Setelah pernafasan kami kembali normal, aku mengeluarkan kelelakianku dari dalam farajnya dan berbaring terlentang disisi Numa. Aku merangkulnya erat. Numa membalas dengan meletakkan kepalanya di atas dadaku. Rambutnya diusap dan belai. Kami tidak bersuara dan hanya memandang ke arah siling. Aku pada ketika itu masih dibayangi pengalaman aku bersama Ecah. Anak dara yang berjaya aku nodai maruah dan masa depannya. Kepuasan dan nikmat yang tidak dapat aku lupakan sehingga kini.

"Ecah tu, boleh tahan jugak ye. Tak sangka saya, dia bagi saya tebuk dia macam tu je." ujarku. "Rezeki awak lah. Sebenarnya saya tak sangka. Ingatkan awak takkan dapat dia." balas Numa. "Awak pernah tengok body dia ke?" soalku. "Tengok macam dia kat luar tu lah. Tak la tengok dia bogel." jawab Numa. "Besar gila. Pinggang ramping. Kurus." kataku. "Besar tu, kita orang perempuan sekali tengok tahu dah." ujar Numa. "Ye wak, lemas wak." ujarku lagi. "Best tak?" soalnya pula. "Dapat dara. Best lah." balasku. "Awak ingat tau. Hati-hati. Perempuan, kalau dia bagi dara dia, dia ingat sampai mati. Jangan nanti dia ungkit." terang Numa. Aku mulai gusar. "Weh jangan. Aku ni dengan Julie ni tarik tali lagi ni. Adoi." kataku. "Haa, nasib lah. Nak sangat kan. Tu makan dia." jawab Numa. Aku terdiam dan berfikir panjang.

"Hoi, takyah la fikir. Kau dah dapatkan. Dah puas kan. Dah lah." sergah Numa. "Tak la puas sangat. Baru sekali." balasku. "Sekali apanya. Ingat aku tak tahu kau balun dia lagi masa aku keluar?" kata Numa. "Ok lah. Dua kali lah. Baru dua je!" balasku menunjukkan dengan jariku. "Amboi. Dua dengan Ecah. Dengan aku ni yang banyak kali ni, kau tak puas ke?" soalnya lagi. "Dengan awak terlebih puas. Melebih-lebih siap." kataku. "Dah tu..." kata Numa. "Lain Numa. Feel dia." jawabku lagi. "Yeee. Tahu. Tapi sabar la. Lain kali pulak." ujarnya menenangkanku. "Itu lah. Next time, kita threesome." cadangku. "Memang tak lah! Gila ke apa?" kata Numa menolak. "Ala, senang aku, dua-dua dapat." balasku. "Amboi kau. Tamak budak ni. Belasah kang." balas Numa pula. Aku tertawa besar. "Kalau aku ajak kau dengan pakwe aku, kau nak?" soalnya. Aku menggelengkan kepala.

"Tau pun." balasnya pendek. "Ok lah. Nampaknya next time, kena datang dua kali lah." ujarku. "Takpayah. Ecah duduk rumah family." ujarnya. "Ala. Susah la macam ni." kataku. "Rumah aku kan ada. Tapi janji, satu malam je." balas Numa. "Thanks Numa. Awak memang terbaik." ujarku cuba mengambil hatinya. "Memang lah. Saya kenal sangat awak ni. Luar dalam. Tak bagi nanti meroyan." ujar Numa. "Saya meroyan kalau tak dapat awak je." balasku sambil meramas buah dadanya. Numa tidak menepis. "Ye lah tu. Ni ramas-ramas ni nak ajak main ke?" soalnya selamba. "Eh relaks la. Sambung nanti lah." jawabku. "Dah tu? Nanti saya stim, awak yang penat." balasnya nakal. "Biar lah. Awak yang cakap, saya tak dapat saya meroyan. Bagi lah saya ramas jap. Benda sedap." kataku mengusik. "Eeee! Ye lah. Saya stim, siap awak." kata Numa memberi amaran.

Setelah beberapa minit berbual Numa mula tidak keruan. Dia mencium pipiku dan naik ke atasku. "Awak, saya stim sangat ni. Awak la ni." ujarnya. "Nope." balasku menolaknya ketepi. "Eeee! Dia dah buat kita. Taknak bagi pulak." kata Numa menggoncangkan badanku. "Saya stim ni tau tak. Tengok ni, puting pun tegang." tambahnya lagi. "Saya penat la awak. Kita tido dulu?" kataku. "Alaaa...Nakkkkkk" rengek Numa. Dia memegang kelelakianku yang sudah menegang. "Ni! Dah tegang! Takkan taknak?" soalnya. "Itu biasa lah. Awek bogel sebelah takkan tak naik." jawabku selamba. "Eee! Dah lah! Malas!" balasnya yang penuh rasa tidak puas hati. Aku sengaja mahu menyeksa batinnya. "Alalala bucuk macam. Bangun tido nanti ye?" kataku sengaja memujuk. "Malas!" balasnya lantas bangun dan mematikan lampu bilik.

Numa baring sebelahku. "Awak...Stim..." katanya. Aku merangkul dan membelainya lembut. "Shhh...tido tido." kataku mengusap rambutnya. "Awak ni...." katanya lagi bernada kecewa. Aku sengaja memejamkan mata untuk berpura-pura dan akhirnya tertidur. Ternyata, aku sememangnya sudah terlalu penat pada ketika itu. Penat pada zahir dan batin. Pengalaman yang tidak mungkin aku lupakan. Ingin sahaja aku bertemu Numa pada waktu ini untuk berterima kasih kepadanya, untuk pengalaman hidup dan kerana menemani kehidupan aku disaat jiwaku kacau. Aku yang pada waktu itu terlalu lemah dan kepenatan, telah mengabaikan keperluan sahabat baikku itu. Lena diulit mimpi, dibuai jiwa, aku nyenyak dalam tidurku sehingga aku tersedar apabila merasakan diriku diraba. Aku cuba membuka mata namun terasa berat.

Jelas sekali sentuhan itu adalah daripada Numa yang sedang berahi. Kelembutan tapak tangannya yang mengocok kelelakianku sudah biasa aku rasakan. Setelah seketika, aku mula merasakan kehangatan dan jilatan di atas senjataku. Nikmat. Namun, aku tidak mampu untuk membuka mata bagi melayani keperluan seks Numa. Keadaan mula berubah apabila aku merasakan diriku dimasukkan kedalam dirinya. Kehangatan, kenikmatan dan keadaan di dalam farajnya dirasakan. Sudah tentu aku mampu mengenalinya kerana sudah berkali aku berada di dalamnya. Badanku mulai terhenjut. Terdengar desahan lembut kepunyaan Numa. "Ahh...yes..." desahnya. Dia menghenjutku dengan lemah lembut diiringi desahannya yang seakan berbisik. "Ohhh...shit...kenapa awak ni besar sangat...geramnya saya..Ahh.." desahnya bermonolog. "Oh.Oh.Oh. Yes. Sedap. Sedap.." sambungnya mendesah lagi. Pinggulnya digelekkan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

1. FWBWhere stories live. Discover now