Sexting

7.4K 44 5
                                    

Numa membuka applikasi bbm aku dan mula menaip. "Dah jalan. Kita pegi makan." ujar Numa. "Hoi, awak taip apa tu?" soalku. "Adalah. Sebok!" balas Numa. "Cepatlah, lapar ni. Awak percaya je saya okay." tambahnya. "Memang tak la. Entah apa benda awak text si Ecah tu." balasku. "Sayang...Semalam siapa yang jadi punca sayang dapat anak dara?" soal Numa. "Ye lah. Saya percaya awak.Ish!" ujarku. "Haa. Macam tu lah sayang saya. You trust me okay. Saya setting mesti baik punya." balas Numa. Aku meneruskan pemanduan dan mencari tempat untuk kami menjamu selera. "Nak makan apa ni?" soalku. "Tengah kaya ni. Seafood la." balas Numa. Dia menunjukkan aku laluan yang perlu dilalui sambil dia berbalas mesej menggunakan Blackberry kepunyaanku. Ada kala Numa tertawa sendiri dan ada kala dia mencubit pehaku. "Apa benda awak ni? Cer citer sikit." pintaku.

"Tak lah. Ecah ni. Boleh tahan jugak ye awak ni." kata Numa. "Dah kenapa?" soalku sedikit annoyed. "Dengar ni saya baca." ujar Numa. "Hi Ecah, buat apa? Rindu." kata Numa. "Dia balas. Hi, tengah fikirkan awak." tambahnya. "Saya reply, fikir apa tu?" kata Numa lagi. "Fikir kan kita. Fikirkan semalam dengan pagi tadi." terang Numa. Dia tertawa terbahak-bahak. "Ecah cakap, saya tak sangka awak first time saya. Lepas tu dia cakap, terima kasih." kata Numa. Aku hanya tertawa. "Okayyy." balasku. "Belum lagi, dengar ni. Awak, nak tanya sikit boleh?" kata Numa. "Ecah balas, tanya lah. Saya tulis, awak suka tak apa kita buat? Best tak?" ujar Numa. "Hoi! Agak-agak la awak ni pun." sergahku. Numa tertawa besar. "Sabar la. Nak tau tak jawapan dia?" soal Numa. "Whatever. Carry on." balasku. "Erm. Suka. Sampai sekarang saya teringat. Masih rasa lagi. Pastu aku jawab, samalah. Awak suka part yang mana?" kata Numa.

"Ecah jawab, saya suka part awak dukung saya. Kemain kau kan, dukung siap. Pastu Ecah tanya, awak suka part mana? Aku jawab lah kau suka part kau dapat dara dia. Sebab first time dapat dara." terang Numa. Aku hanya mendiamkan diri dan mendengar. "Ecah cakap lagi yang dia tak suka, sebab sakit sangat. Awak punya terlalu besar untuk saya." ujar Numa ketawa berdekah-dekah sehingga aku hampir tidak dapat memahami apa yang dipertuturkannya. "Kau gelak apehal? Tak cukup besar ke?" soalku bernada geram. "Eh tak, kau punya okay je. Sedap. Tu yang aku selalu mintak tu." balas Numa. "Ha ni dia reply. Awak rasa Numa tahu tak?" kata Numa membaca mesej dari Ecah. "Numa tak tau. Sebab dia tanya saya, saya okay ke tido ruang tamu semalam." kata Numa sambil menaip mesej. "Ni Ecah tanya, malam ni kita buat apa?" ujar Numa. "Kitorang lepak je kot kat rumah." tambah Numa.

"Nak datang ke?" ujar Numa lagi sambil menaip. "Ish, kau jangan. Nanti malam ni, time saya dengan awak." kataku kepada Numa. "Alah, tanya je. Buat pemanis." balas Numa. "See, dia cakap macam ni. Takpelah, have fun. Lagipun Numa mesti nak spend time dengan awak." kata Numa lagi. "Haaa! See! Dia faham lah!" ujar Numa. "Nasib. Kalau dia cakap nak, jenuh saya nak melayan dua dua." kataku tertawa. "Ah awak ni. Kejap saya korek lagi apa jadi semalam." balas Numa. Dia kemudiannya tertawa lagi. "Ha ni, Ecah tanya, awak puas tak dengan dia?" soal Numa. "Jawab je lah, puas. Tapi nak lagi." kataku. Numa menurut. "Ecah cakap next time." balas Numa. "Rindu boobs awak." ujar Numa. "Hoiii!!" sergah aku. "Padan muka." balas Numa. "First time rasa boobs kena hisap Ecah cakap. Aku balas sedap tak? Haa. Dia reply sedap. Rasa sampai sekarang." terang Numa.

"Tanya dia nak threesome dengan kau tak?" ujarku sengaja mengusik Numa. Numa menampar pehaku dan menaip. "TAKNAK. GILA. Haaaa! Padan muka kau lagi." kata Numa. "Oi! Aku gurau je! Awak ni!" balasku. "Lah tadi suruh tanya." balas Numa. "Weh weh! Ecah tulis ni, darah dekat bawah dia kering. Susah nak hilang." ujar Numa. "Aku suruh dia pakai sabun banyak sikit." tambah Numa. Kami tiba di parkir medan selera dan aku cuba mengambil Blackbery milikku namun dihalang oleh Numa. "Kejap la, tak habis lagi." ujar Numa. "Dah la tu. Kan dah cerita. Semalam kitorang kiss kat ruang tamu. Lepas tu aku mintak dia cakap dalam bilik." balasku. "Lepas tu? Macam mana kau dapat?" soal Numa. "Lah? Foreplay la dulu. Lepas tu slowly lah aku fuck dia." balasku. "Apa reaksi dia?" soal Numa lagi. "Kata kau dengar dia jerit. Lagi tanya." balasku. "Okay lepas tu?" soal Numa lagi.

"Lepas tu, aku slowly fuck dia lah. Aku missionary. Aku kat atas." ujarku menerangkan. "Member macam hilang akal tau tak. Mata tak nampak dah." tambahku lagi. "Dia cum tak?" soal Numa. "Of course lah. Banyak pulak tu keluar." balasku. "Good. Macam tu lah. Baru tak sia-sia saya train awak." kata Numa. "Lagi, posisi apa lagi?" soal Numa ingin tahu. "Aku bagi dia kat atas, lepas tu, doggy sikit-sikit. Pagi tadi main berdiri." balasku. "Haaa. Itu aku nak tau. Berapa round." balas Numa. "Entah. Tapi yang aku tau dia kemut banyak kali." balasku lagi. "So, sedap tak dia kemut?" soal Numa. "Boleh lah. Dia kemut mengejut. Takde warning punya." kataku. "Lagi sedap dari saya lah?" soal Numa lagi. "Of course tak boleh lawan la. Awak lagi sedap. Pandai melayan saya." jawab aku. "Nasib baik awak cakap macam tu. Kalau tak, memang malam ni, saya taknak main dengan awak."  balas Numa.

"Eh, jangan lah. Mana boleh tahan. Memang saya datang sini pun sebab rindu nak main dengan awak." ujarku. "Tau pun." ujarnya sebelum tangannya diletakkan di atas kelelakianku. Dia mengusap nakal. "Harap malam ni, tak tewas awal lah ye." kata Numa. "Eh, sabar lah. Balik nanti lah." ujarku. "Saya dah basah dah ni." balas Numa. Bibir kami mulai bertaut. "Ye. Tahu. Sabar ye sayang. Kat rumah nanti, awak dapat ye." ujarku. "Saya pun tak sabar dah ni nak ramas tetek awak haa." tambahku meramas buah dadanya. Numa kelihatan terangsang. Jelas tampak payudaranya sudah membengkak di sebalik t-shirt ketatnya itu. Dia membuka tudungnya. "Ish! Panas dah saya. Awak la ni." kata Numa. "Okay macam ni, kita makan dulu jom. Lepas tu cepat-cepat balik okay?" kataku memujuk. Kami segera keluar dan mendapatkan makanan malam kami.

1. FWBWhere stories live. Discover now