Pengakuan

8.7K 54 3
                                    

Berselebung dek kesejukan penghawa dingin yang meniup peluh. Aku menarik nafas lega. "Numa, is this your first time?" tanya aku.
"First time with BFF." balasnya. "Oh, dengan bukan BFF dah pernah la?" sambung aku. Numa tertawa kecil. "Cerita lama, zaman sekolah dulu." balasnya. Belum sempat aku bertanya lanjut, dia duduk dan memegang erat keperawananku. Dimasukkan ke dalam mulutnya. Sehingga terasa anak tekaknya. Sekali lagi, dunia aku hilang. Aku cuba menolak Numa bila merasakan seperti aku sudah sampai ke pengakhiran. Namun dia masih meneruskan. Malah kalini sedutan dia bertambah kuat. Aku cuba untuk kawal tetapi akhirnya terlepas jugak. Numa seakan tersedak tetapi masih menyedut dan sesekali menjilat keperawananku. Dia kembali baring di sisi aku. "Dah selesai?" tanya Numa pendek. Aku tersenyum dan bertanya kembali, "You?". Numa menggeleng dan berkata "Let me show you how I like to actually foreplay."

Dia menarik tangan ku. Diletakkan dia mahkotanya. "Ini kelentit." ujarnya. Dia menggerakkan jari telunjuk aku mengelilingi bahagian itu dan menggenggam kedua jari telunjuk dan jari hantu aku. Matanya terpejam dan seketika kemudian mendesah kecil. Dia membuka kangkangannya dan menoleh "Sekarang awak cuba duduk dekat kaki saya". "Saya? Awak? Lain macam perempuan ni." monologue diriku. Bahasa diri yang kami gunakan selalunya adalah 'I dan you' atau 'Aku dan kau'. Aku tak menegur kerana tak mahu merosakkan suasana. Aku akur dan menurut permintaan Numa. "Now, lick it. Lidah tu pusing2 sikit" katanya. Aku perlahan lahan turuti. Sesekali lidah aku terasa payau, sesekali masin. Sekitar bibirku sudah terasa seperti dibasahi air. Sambil menyedut mahkotanya, aku mengintai Numa dan dia hanya mendesah dan mengerang sambil melihat aku. Tak lama selepas itu, terdengar desahan puas dari Numa. Aku mula terasa air yang lebih banyak masuk ke dalam mulutku sehinggakan aku tertelan.

Numa memegang kepalaku dan mengangkatnya. Dia terus memandang tepat ke mata aku dan berkata "Thank you awak.Best." Aku tersenyum dan sedikit lega kerana kali pertama aku berjalan lancar. Aku berbaring semula. Numa mengangkat kepalanya, mencium pipiku dan meletakkan kepalanya di atas dadaku. Tenang, hati aku tenang. Hilang keserabutan dalam kepala aku. Aku mengusap kepala Numa. "Eh, nanti boleh repeat lagi ke Numa?" Aku bertanya nakal. "Anything for you." balasnya.

Jam menunjukkan pukul 3 pagi. "Shit! I am gonna get grounded again for good!" kataku. "Eh esok nak balik U kan?" tanya Numa. Betul jugak kata dia, tak mungkin 'grounded' . Aku tertawa kecil. Numa mengajak aku untuk pulang dan kami memakaikan pakaian masing- masing sambil megusik antara satu sama lain. Aku meminta Numa untuk keluar dulu dan tunggu di kereta sementara aku menguruskan "check-out" di kaunter. Setibanya di depan rumah Numa, sekali lagi dia memeluk dan kami berbalas ciuman. Cuma kali ini, agak lama. "Thanks bro, that was the best night ever." ucapnya sebelum melangkah keluar kereta. Aku beredar setelah Numa sudah selamat berada di pintu rumahnya.

Sepanjang perjalanan pulang ke rumah, hati aku mula resah, minda bercelaru. "Betul ke kita ni BFF je? Kenapa dia bahasakan diri sebagai saya awak? Kenapa panggil aku bro?"Tapi yang pasti ini bukan cinta. Hati aku masih lagi dengan 'ex-crush' aku. Tanpa sedar aku sudah pun di depan pintu rumah. Aku melangkah dan bersiap untuk tidur. Telefon bimbit ku berbunyi lagi. "Goodnight BFF. Gonna miss you. Muah!" ujar Numa dalam pesanan BBM. "Same! Pegi tido!" balasku. "Penat tapi xleh tido." balas Numa.

"Lah, kenapa?" tanyaku. "Tak sangka dapat sex dengan BFF." katanya lagi. "Samalah, thanks BFF. Sedap lah tadi. Body u mantap. Boobs u pun pejal" usik aku. "Same lah. Barang you boek. Terkejut aku siot mula2 td. Nanti repeat!"balasnya yang aku tak tahu nak terima sebagai pujian atau sekadar dia bercerita pengalaman. "So kita ni dah kira real BFF. Mat salleh cakap FWB. Hahaha. And oh, I tak mandi lagi. Saja nak simpan bau busuk kau kat bontot aku!" tambahnya mengusik.

Selama hampir 2 jam kami berbalas BBM dan menceritakan kembali pengalaman kami yang unik. Sumpah aku rasa seperti mahu pergi menculiknya dan bawa bersama aku ke Uni keesokannya. Numa hanya ketawa mendengar idea aku yang tak masuk akal tu. Aku tertidur disebabkan mula terasa lesu. Minda aku kosong. Badan aku terasa seperti berbaring terapung di atas air.

1. FWBWhere stories live. Discover now