Kembali kepada Numa

7.2K 41 2
                                    

Seusai selesai melampiaskan nafsuku, aku mengambil tisu dan memberikan kepada Ecah. "Thank Ecah." ujarku. Dia mengelap mukanya dengan tisu tanpa memberi maklum balas. "Awak first dara yang saya rasa." tambahku. Aku merangkulnya dan dia memelukku. "Jangan la mention pasal dara." ujarnya. "Hope semalam awak tak sakit masa first time." balasku. "Sakit gila tau dak." balas Ecah. "Sorry." kataku. "Tapi sat ja. Lepas tu, sedap." ujarnya nakal. "Kalau tak sedap takkan moan kuat sangat." kataku mengusik. "Moan?" soal Ecah. "Yang bunyi awak duk ah ah ah tu la." balasku tertawa. "Eiii! Jahat!" balasnya menampar dadaku. Bagai mimpi, aku merasakan nikmat berasmara dengan anak dara buat kali pertama pada usia 22 tahun. Tidak berani untuk mempersoal kenapa begitu mudah dia memberikan kesuciannya pada waktu itu.

"Apa buat awak nak have sex dengan saya?" soalku yang akhirnya memberanikan diri. Ecah terdiam agak lama pada ketika itu. "Taktau." balas Ecah. "Okay." balasku pendek. "Saya pun manusia. Ada nafsu." akhirnya dia berkata. "Ada boyfriend?" soalku. "Takdak." balasnya pendek. "Orang cantik macam awak takdak boyfriend? Tipu." ujarku. "Tak pecaya sudah." katanya. "So...friends?" soalku menghulur jari kelingking. Dia menyambut tanpa teragak-agak. "Friends." balasnya. Aku tersenyum lebar. Sekali lagi aku berjaya meniduri wanita tanpa melibatkan perasaan. Kerana hati aku pada masa itu, masih ada pada Julie, childhood friend aku dari bangku sekolah. Sedang kami berehat, kedengaran pintu rumah dibuka. "Assalamualaikum." sapa Numa. Kami hanya memandang di antara satu sama lain.

Ecah yang kelihatan risau bangun dan menuju ke bilik air. Aku memerhatinya yang berjalan pantas tanpa seurat benang, mencapai tuala dan masuk ke bilik mandi. Aku mencapai pakaianku dan tanpa seurat benang aku keluar ke ruang tamu. Numa tidak kelihatan dan lantas aku masuk ke biliknya. Kelihatan dia sedang berbaring sambil menatap blackberry miliknya. "Hoi, kau pehal." sergah Numa melihatku. "Nak mandi lah." balasku. "Ei mamat ni. Ada yang kena rogol jap gi ni." balas Numa. "Kejap lagi okay wak? Kita hantar kawan awak balik dulu." ujarku. Numa tertawa. "Siap kau." katanya memberi amaran. Dia mencampakkan tuala kepadaku. "Dah, pegi mandi." ujarnya. Aku menuruti dan masuk ke kamar mandi. Di bawah pancuran, aku terbayang saat pertama kali aku mendapat dara seorang gadis. Tanpa sedar, aku tersenyum sendiri.

Lamunan aku terhenti apabila Numa mengetuk pintu kamar mandi. "Cepat sikit!" jeritnya. Aku menutup paip air dan mengeringkan tubuhku. Setelah itu, aku menyarung pakaianku. T-shirt berwarna biru gelap, berjenama levi's dipadankan dengan seluar jeans. Aku mengambil pewangi berjenama one million keluaran Paco Rabanne. Rambutku dilumurkan wax berjenama Gatsby dan dibiarkan tidak terurus. Aku kemudian melangkah keluar dari bilik Numa dan kelihatan dia dan Ecah sedang menungguku di ruang tamu. Ecah kelihatan sedikit janggal. Aku duduk diatas sofa bersebelahan Numa. "Cantik awak Ecah." ujarku sengaja mengusiknya. "Amboi. Saya ni tak cantik ke?" sergah Numa. "Cantik juga. Sama cantik sama padan." balasku. Numa mencubit pehaku manja. "Gedik. Dah jom. Nak hantar Ecah ni. Kau nak ikut tak?" soal Numa. "Kau ni, ajak ke tanya?" soalku.

"Ish! Jom lah!" ujar Numa. Aku kemudian menghantar Ecah pulang ke rumahnya bersama-sama Numa. Sempat aku menjeling kepadanya melalui cermin sisi belakang. Ecah yang sedar akan perbuatanku melemparkan senyuman manis sesekali menjilat bibirnya untuk mengusik aku. "Dah sampai. Ecah nanti mandi tau. Busuk." kataku mengusik. "Ye la wak." balas Ecah. "Jangan dengar cakap mamat ni." ujar Numa. "See you next week." ucapnya lagi kepada Ecah. Ecah turun dari keretaku dan masuk ke dalam rumahnya. "Sampai kengkang dia jalan. Kau ni kan." ujar Numa mengusik. "Ala, kau first time dulu macam tu jugak kan?" balasku. "First time saya dulu lain. Tak boleh bangun terus." kata Numa. "Awak dengan siapa?" soalku menguji. "Ex aku lah. Dia tebuk paksa. Pedih tau tak." balas Numa. "Biasalah, time tu, mana nak tau lagi kan." tambahnya.

Sedang aku memandu, kami berbicara. "So, mana duit aku?" soal Numa. "Ah kau, bila pulak aku setuju?" soalku. "Tak kira. Nak jugak. Awak dah sedap, taknak bayar pulak." balas Numa. "Eh dia ni. Ye la, nanti saya bagi la." balasku. "Hello, saya mintak ni sikit je tau. Untung awak dapat anak dara tau." kata Numa. "But really Numa. Her boobs memang besar. Baka baik." ujarku. "Told you. Tetek besar, pinggang kecik." ujar Numa pula. "Bising betul mulut dia." kataku. "Ye lah, first time, dapat pulak dengan awak. Lagi lah." sambut Numa. "Saya ni, tahan stim je semalam tau. Dengar korang kemain. Nak je ajak pakwe saya si Ariff tu datang. Tapi nanti kita kantoi pulak." ujar Numa berleter. "Ala, balik nanti kita romen lah. Kecoh la awak ni." balasku mengusik. "Kau berenti tepi sekarang. Aku nak sekarang." arah Numa. "Amboi, gelojoh! Sabar sikit ye sayang." kataku dalam nada mengada. "Sayang tak kira, nak jugak. Nak jugak." balas Numa sebelum kami berdua tertawa besar.

"Nak spend masa dengan awak harini. Kita jalan-jalan dulu nak?" soalku. "Clean date?" soalnya. "Saya okay je. Semalam dengan pagi tadi dah mendapat." ujarku. "Pancut dalam tak?" soal Numa. "Gila. Luar la. Anak dara orang tu." balasku. "Mana tau, kau dengan aku berapa kali dah pancut dalam." balas Numa. "Tapi dalam mulut ade la." ujarku. "Haha! So apa reaksi dia? Dia telan tak?" soal Numa. "Tak lah. Gurau je. Tembak perut je." balasku. "Ceh! Sembang lebih." balas Numa. "First time weh. Aku dapat dara." ujarku. "Ketat dia lain macam. Sedap." tambahku. "Memang la, takde orang pakai lagi." balas Numa. "Nak lagi kawan-kawan awak Numa." kataku. "Semua kawan aku kau nak. Agak-agak la bro." balas Numa tertawa. "Kawan-kawan kau dara tak?" soalku. "Sorang dah tak dara la kena dengan awak semalam."  balasnya lagi tertawa. "Okay-okay. Cukup lah sorang." balasku tertawa besar. "Cukup la ye. Nanti Numa tak dapat pulak tuntutan nafkah batin dari awak." ujar Numa.

Pengalaman merasai dara diceritakan pada waktu itu. Tentu sahaja rasa itu berbeza dari ketika aku meragut dara Sofea, Lisa dan Erin. Masih bermain difikiran aku kejadian perhubungan seks aku dan Aisyah. "Tak sangka kan, tudung labuh macam tu, dapat jugak aku merasa." kataku kepada Numa. "Rezeki awak lah." balas Numa. Aku mengeluarkan dompet dan menghulurkan wang kertas berjumlah RM150 kepada Numa. "Nah, keep the change." ujarku. Numa mengambil dengan senyuman. "Macam ni baru betul." ujarnya. "Next kawan, aku up." kataku. "Ah takde. Cukup. Kalau kau nak sangat, cakap je. Aku kan ade." balas Numa menolak. "Kau ingat aku jual kawan ke?" soalnya. "Eh gurau je lah. Awak ni." balasku. Numa mengambil blackberry milikku. "Awak dah text dia belum?" soal Numa.
Aku menggelengkan kepala. "Ish! After care brother. After care." ujarnya menggelengkan kepala.

1. FWBWhere stories live. Discover now