Jantungku berdegup kencang dan tubuhku mulai mengeluarkan peluh dingin. Masakan lagi aku mampu menahan nikmat dan kehendak nafsu serakah pada ketika itu. Aku lantas memegang getah kainnya dan melurutkannya. Ecah yang sedang ralik dibuai nafsu tersentak. Dia memandang ke arahku dengan tangannya di atas bahuku. Aku hanya memandang ke arahnya dan melemparkan senyuman sebelum mengucup bibirnya. Ecah seakan memaksa dirinya untuk ke pengakhiran cerita pada malam itu, tidak menentang. Aku mulai melucutkan seluar dalamnya yang berwarna krim. Dia lantas memegang tanganku. Apabila aku memandang kearah matanya, dia melepaskan tanganku secara perlahan-lahan. Punggungnya diangkat sedikit bagi memudahkan seluar dalamnya dilurutkan.
Anak dara Kedah itu akhirnya bertelanjang diatas katil teman serumah Numa. Tundun kewanitaannya licin dan bersih sesuai dengan seleraku. Tanpa berlengah aku menolak kedua kakinya mengangkang dan menyembamkan mukaku di atas kewanitaannya. Ecah sekali lagi tersentak dengan perbuatanku. Dia cuba menolak kepalaku namun gagal apabila aku mula mencium dan menjilat kelentitnya. "Ermphh...Owahhh..." desahnya. Tolakan bertukar tarikan. Rambutku diramas dan aku ditarik rapat ke arahnya. Seketika sahaja, kewanitaannya basah lenjun. Aku melepaskan mahkota keperawanannya itu dan melucutkan seluar pendek aku. Mujur sahaja aku tidak memakai seluar dalam pada ketika itu. Aku meletakkan kelelakianku betul-betul di atas alur vaginanya. Aku menggeselkan senjataku di atas kelentitnya. "Oh..." rengek Ecah.
Ecah kelihatan seakan sudah terlalu berahi untuk menidakkan sebarang perbuatan dari aku. "Want me inside?" soalku. Dia mengangguk dan memandang ke arah kelelakianku. Aku memperbetulkan posisiku dan menolak kakinya sehingga lututnya berada di paras dadanya. "Pegang kaki awak." arahku. Dia menurut. Senjataku diacukan tepat di atas lubang farajnya. "Arkh!" desahnya apabila hujung kelelakianku mengetuk pintu rahimnya. "Arkh!Arkh!" desahnya lagi disaat aku mulai memasukkan sebahagian diriku sehingga terhalang oleh selaput daranya. Pertama kali aku berada di situasi itu untuk menyedari bahawa itulah perasaannya mencemarkan seorang anak dara. Ketat dan sukar untuk memasukkan senjataku sepenuhnya ke dalam farajnya. "Awak okay?" soalku.
Ecah mengangguk walaupun dahinya berkerut. "Ah!" jeritnya sedikit kuat apabila aku berjaya menembusi selaput daranya. Aku membenamkan diriku sedalam-dalamnya. Aku melihat air mata Ecah mengalir keluar dari matanya yang terpejam. Hampir sahaja aku memancutkan benihku kerana terlalu sukar untuk aku meragut keperawanannya. "Sorry." ujarku. "It's okay. Takpa." balasnya mengesat air matanya. Hatiku mulai terasa sedikit kesal. "Sudah ka?" soalnya menghalang aku dari mulai berkhayal. Aku mencium dahinya. "Ah.Ah.Sakit!" katanya apabila aku mula menghenjutnya. "Ah.Tsk!Tsk!" desahnya lagi disaat awal persetubuhan kami. Aku menghenjutnya dengan lembut dan berhati-hati. Lubang kewanitannya memang terlalu ketat walaupun dia sudah di dalam posisi mengangkang.
"Ermph..Ohh..Ahhh..." desahnya seakan lebih santai setelah beberapa kali aku menghenjutnya. Saiz lubangnya juga sudah sedikit besar dan sesuai dengan saiz kelelakianku. Aku melajukan sedikit henjutanku. "Ah.Ah.Ah." desahnya. Buah dadanya mulai berhenjut dan seakan menghempas. Secara natural, dia meramas kedua buah dadanya. "Ohh..Ermm..Ahhh..." desahnya berulang kali. Sesekali dia mengetapkan bibirnya. "Arkh.Arkh.Hah.Ah!" desahnya sedikit kuat sambil merengek apabila aku merasakan dinding farajnya secara berperingkat mengemut senjataku. Ecah merasakan klimaks buat pertama kalinya dalam hidup pada malam itu. Aku menghentikan henjutanku dan meramas payudaranya, geram. Tubuh Ecah mengejang dan menggeletar seperti ikan yang baru dikeluarkan dari dalam air.
"Nak lagi?" soalku. Dia mengangguk. "Nak posisi macam mana pulak?" soalku lagi. "Tak tau. Saya ikut ja." balasnya manja. "Awak mai naik atas saya pulak mau?" soalku memberi idea. "Buleh ka?" soalnya kembali. "Pasaipa pulak tak buleh." balasku. Aku mengeluarkan diriku dari dalamnya dan berbaring disisinya. Kelihatan malu-malu, dia naik ke atasku. Dalam keadaan teragak-agak dia memegang senjataku. "Besaq dak?" soalku. Dia mengangguk dan mengacukan senjataku ke lubang nikmatnya. Perlahan, vaginanya menelan kelelakianku. "Ah yes.." desahku merasakan nikmat dari faraj gadis yang baru sahaja memberi maruahnya kepadaku. Aku memegang pinggangnya dan memimpinnya untuk menggelekkan pinggulnya. Dia menurut dengan tangannya diletakkan di atas perutku.
Aku memegang tangannya dan meletakkan diatas tundunnya. "Hat ni, kena dekat sini. Kena bagi main dekat biji awak." ujarku. Dia hanya diam membisu namun jarinya perlahan memainkan kelentitnya. "Ohh!!" rengeknya sedikit kuat apabila dia mulai terangsang setelah beberapa kali menggelekkan punggungnya. Dia mula menghenjutku sambil jarinya masih dikelentitnya. Badannya mulai melentik. "Ah!Ah!Ah!" desahnya kuat. Barangkali keghairahanya membuatkannya lupa bahawa Numa berada di bilik sebelah. Aku membalas henjutannya. "Lagi?" soalku. "Ah!Ah!Lagi!Lagi!" desahnya kuat meminta aku meneuskan henjutanku dari bawah. Jari yang memainkan kelentitnya bergerak semakin laju. "Yes!Yes!Yes!" jeritnya. Buah dadanya menghempas kuat dan kepalanya terdongak. "Ohh!!Ahah!!" desahnya sebelum kelelakianku terkeluar dari farajnya.
Dalam keadaan separa berdiri dan melentik kebelakang, cecair nikmatnya terpancut dengan banyak ke atasku dari dada sehingga ke kantung kelelakianku. Dia kemudian rebah di atasku. Ecah mulai tercungap-cungap. Terasa badan kami melekap dek peluh yang dahsyat. Nafasnya kencang dan buah dadanya yang besar itu terhimpit diantara kami. Tubuhnya longlai kelesuan. "Syok ka?" soalku. "Syok." jawabnya halus dan manja. Tanpa membuang masa aku memperbetulkan posisi kami untuk aksi seterusnya. Ecah berada di dalam posisi menonggeng. Dari cahaya lampu luar kelihatan tompokan darah di pipi punggungnya. Aku meramas punggungnya sebelum menusuk masuk kembali ke dalamnya. "Ouh...Ah.." desahnya apabila aku kembali ke dalamnya. Sengaja aku tidak bergerak untuk melihat reaksinya.
Ecah sendiri menggerakkan pinggulnya. Ini bermakna dia sudah mulai selesa dengan persetubuhan kami. Aku mengeluarkan senjataku sepenuhnya. Belum sempat dia menoleh kearahku, aku memasukkan semula diriku sepenuhnya. "Ah!" jeritnya. Perbuatanku itu diulangi berkali-kali. "Ah!Ah!Ah!" desahnya seakan menggila. Punggungnya bergetar menerima asakan daripadaku. Berdecip bunyi cecair pelincir yang datang dari dalam rahimnya. Aku akhirnya menghenjutnya seperti biasa. "Yes..Ahh..Yes.." nada desahannya kembali normal. Aku menarik tubuhnya rapat kepadaku dan mulai mencium lehernya. Buah dadanya di ramas kuat. "Biji." kataku mendesah mengingatkannya. Ecah segera memainkan kelentitnya. "Ohh!Aaahh!" desahnya.
"Saya cum dalam mulut awak? Boleh?" pintaku dengan nada suara yang terketar menahan klimaksku. Tanpa menunggu balasan dari Ecah aku melepaskan Ecah dan menolaknya tertiarap sebelum memusingkan badannya terlentang. Senjatakut segera diacukan ke arah mulutnya. Tanpa sedar, kelelakianku sudah pun berada di dalam mulutnya. Berdas tembakan benihku diledakkan didalam mulutnya. Setelah titisan terakhir, aku mengeluarkan diriku dari mulutnya. Kelihatan Ecah tampak bingung dan terkejut. Hasil perhubungan kami mengalir dipipinya. Dia sedikit tersedak dan seakan mahu muntah namun ditahan. "Sorry I tak boleh nak tahan lagi dah." ujarku memandang ke arahnya. "Banyaknya." balasnya mengelap mulut dan pipinya. "Sorry." kataku lagi. "Dia masin masin manis." balas Ecah.
YOU ARE READING
1. FWB
RomanceMengisahkan seorang pemuda yang kecewa kerana cintanya ditolak. Dalam mencari kegembiraan semula, dia hilang dibawa arus kehidupan. Perjumpaannya dengan seorang gadis mengubah kehidupannya dan memberi pengalaman baru buatnya. Dia yang masih ragu-rag...