"Dah lah. Tido lah. Esok aku kena pegi jumpa Aishah pulak." ujar Numa. "Ecah? Nak buat apa?" soalku. "Bagi assignment la." balasnya. "Ikut?" soalku. "Ah kau. Tak habis dengan si Ecah tu. Suka cakap suka." balas Numa. "Tak lah. Geram je." balasku. "Dia budak baik. Kau jangan rosakkan dia." kata Numa memberi amaran. "Aku cabar kau. Ajar dia." ujarku. "Ah, maleh aku. Budak baik tu." balas Numa. "Kau berjaya aku bagi kau seratus." kataku lagi. "Simpan je lah. Kau tengok dia pun tahu dia macam mana." balas Numa yang masih enggan menerima tawaranku. "Ye lah. Aku gurau je." jawabku. "Awak ni kan. Nanti kalau ada si Ecah tu, siapa nak puaskan saya?" soal Numa. "Ye jugak. Ye lah. Saya fokus dekat awak je okay?" kataku menenangkannya. "Haaa. Dah, jom tido. Saya tutup lampu." ujar Numa sebelum bangun dan menutup lampu.
Dia kembali ke pangkuanku dan melelapkan mata. Aku memeluk erat sahabatku itu, tanpa seurat benang. Tanganku menekup buah dadanya yang pejal itu. Aku pada ketika itu berasa amat teruja untuk bertemu dengan Aishah. Sahabat Numa yang cantik, sopan dan manis. Pemakaiannya sentiasa menutup dadanya. Ingin sahaja aku mengetahui apa disebalik tudungnya itu. Walaupun hakikatnya tidak mungkin aku dapat untuk menidurinya melainkan bergelar imam kepada Aishah, namun hati kecilku ini masih mahu mencuba. Aku yakin, tidak mungkin tiada sekelumit nafsu pun dalam dirinya. Sedang aku membayangkan cara-cara membangkitkan syahwat Aishah, aku tanpa sedar telah melelapkan mata dan tertidur sehingga keesokan paginya.
"Bro, bangun." kejut Numa. "Pagi sis." ujarku membuka mata. Numa sudah pun berkemban di dalam tuala birunya. "Dah mandi ke?" soalku. "Belum la. Saya pun baru bangun." balasnya. Aku memegang pergelangan tangannya dan menariknya lembut. Numa seakan mengerti. Dia mencium bibirku. "Pagi fwb." ujarnya manja. Aku tersenyum. Aku mengusap kelelakianku dan memandang ke arah Numa. Dia tersenyum manis sebelum duduk disisi katil. Perlahan dia memegang senjataku yang sudah mengeras dan tunduk. "Ah.." desahku apabila dia mulai menjilat kelelakianku. Nikmat bertambah apabila dia mulai mengulum. Aku menggenggam rambutnya untuk memudahkan perlakuannya. Senjataku jauh menusuk sehingga ke anak tekak Numa. Romantis, Numa melayani kehendak aku.
Seketika dia melepaskanku. Numa berdiri dan menarik tanganku. "Jom." pelawanya. Aku menurut pelawaannya dan berdiri. Dia kemudian memimpinku ke bilik air. Pancuran air dibuka dan tualanya dilepaskan sebelum digantung. Kami melangkah kebawah pancuran air untuk mandi. Bibir kami mulai bertemu. Tanganku rakus meraba di setiap pelusuk tubuhnya. Sementara Numa, mengocok senjataku. Dia kemudian mengangkat sebelah kakinya ke paras pinggangku. Tangannya merangkul leherku. Tiada kata, hanya tentangan mata. Aku memegang bahagian bawah punggung Numa dan mendukungnya. Perlahan, aku memasuki rahimnya. "Ahh.." desah Numa. Aku tersenyum sinis. Pipi Numa mulai kemerahan. "Ohh..Ahh.." desahnya apabila dia mulai menggelekkan punggungnya.
"Ah!Ah!Ah!" desahnya sedikit kuat apabila aku mulai menghenjutnya. Buah dadanya dan putingnya yang menegang menghempas dadaku. Berkali, tanduk kelelakianku mengenai atap rahimnya. Di bawah pancuran air itu, kemasukan aku ke dalamnya lancar. Mungkin kerana kelelakianku dan kewanitaannya dibasahi pancuran air. "Erkh!Erkh! Yes! Yes!" desahnya erotis. Mungkin kerana terlalu asyik, aku mulai merasa senak. Aku menghentikan henjutan. Numa mulai merengek. "Alaa. Kenapa stop." ujarnya. "Senak sis." balasku. Dia tertawa mendengar jawapanku. Lantas dia menurunkan kedua kakinya di atas lantai. Aku masih didalamnya. Dia menahan sebelah tangan ke dinding dan mengangkat sebelah kakinya. "Cepatlah. Sambung. Saya nak lagi." pintanya.
Aku mengeluarkan senjataku dari rahimnya. Mustahil untuk aku mendapat kepuasan jika berada di posisi itu. "Pusing. Tonggeng." kataku pendek memberi arahan. Numa akur. Aku meramas geram punggungnya sebelum masuk kembali ke dalamnya. "Erm.." desahnya. Dia mulai meramas buah dadanya. Aku menarik senjataku keluar dari vaginanya sebelum menusuk kembali. "Ah!" jeritnya. "Ah! Ah! Ah!" jeritnya setiap kali aku mengulangi perbuatanku. Selepas beberapa kali, aku mulai menghenjutnya. "Ohhh..Fuck..Yes.." desahnya. Desahannya tidak putus dan diselangi desahan aku. Tidak lama selepas itu, nikmat yang ditunggu akhirnya tiba. Berkali-kali dia mengemut diriku. Padat dan kejap. "Ah..Hahh.." desahnya menghela nafas.
Badannya terketar-ketar sambil jarinya memainkan kelentitnya. Aku menariknya rapat dan memeluknya dari belakang. Sementara dia hanyut dibawa klimaks, aku meramas- ramas buah dadanya. Lehernya dikucup dan digigit kecil sehingga meninggalkan kesan lebam. "Kalau hari-hari macam ni kan best." ujarnya yang masih kelelahan. "Best la kau dah keluar." ujarku bernada perli. "Eee. Baru berapa kali je ni." balasnya. "Oh, boleh lagi ye." jawabku mencubit putingnya. Numa tertawa nakal. "Ah...Ohh.." desahnya apabila aku menghenjutnya kembali tanpa sebarang amaran. Dia seakan menikmati detik-detik nafsu serakahnya dipuaskan. "Ah..Lagi..Laju..." pintanya. Aku yang mendengar, segera menolak badannya berbongkok dan menarik kedua tangannya ke belakang.
"Ah!Ah!Ah! Yes! Yes! Yes!" desah Numa. Aku menghentak mahkota kewanitaannya sepuas hati. "Ah! Ah! Ah!" jeritnya. "Ah! Tetek aku." ujarnya. Aku melepaskan tangannya dan segera dia menekup kedua buah dadanya yang melantun kuat pada sebelum itu. "Urgh!Uh. Uh." desah Numa lagi. "I'm cumming. Oh.Oh." desahnya memberitahu. "Ohhh...Haaahhh..." Numa menghela nafas panjang. Terasa kemutannya erat dan ruangan rahimnya panas. Badannya tersentak-sentak. "Nak pancut mana?" soalku. "Mulut." jawabnya tercungap-cungap. Aku mengeluarkan diriku dari dalamnya dan Numa segera berlutut, menghadapku. Tanpa berlengah dia menjilat dan mengulum kelelakianku. Sesekali dia menjilat menyedut kantung benihku. Dia memandang kearahku saat dia mengulum senjataku.
Aku memegang kepalanya. "I'm cumming." Aku mulai menghenjut mulutnya sehingga dia tersedak beberapa kali. Saat aku mencapai klimas, aku menarik kepalanya ke arahku dan menolak masuk kelelakianku sehingga habis kedalamnya. Belum sempat dia tersedak, berdas benihku diledakkan di dalam mulutnya. "Ohhmmpphh!!" jeritnya sambil menepuk pehaku. Lantas aku mengeluarkan diriku dari dalam mulutnya. Numa batuk terbahak-bahak. "Weh, banyaknya. Nyaris mati aku." sergah Numa yang masih mencari nafas. Aku menarik kepalanya mendekati aku. Faham akan permintaanku, dia membersihkan senjataku dengan lidahnya. Aku masih ingat akan rasa puas diriku dapat meledakkan benihku di dalam mulutnya.
YOU ARE READING
1. FWB
RomanceMengisahkan seorang pemuda yang kecewa kerana cintanya ditolak. Dalam mencari kegembiraan semula, dia hilang dibawa arus kehidupan. Perjumpaannya dengan seorang gadis mengubah kehidupannya dan memberi pengalaman baru buatnya. Dia yang masih ragu-rag...