"Ah!Yes!" desahnya apabila senjataku menerobos masuk ke dalam rahimnya. Kepala Numa terdongak dan kangkangannya semakin luas. Dia mula meramas buah dadanya dengan kuat. "Ah...Oh..." desahnya lagi. "Sedap?" soalku. "Ohh..Yes..Sedap awak.." rengek Numa. Henjutanku lancar mungkin kerana kewanitaannya sudah pun terlalu basah untuk menghentikan perbuatanku. Walaupun sudah dipakai berkali, namun kewanitaannya masih memberi kenikmatan dan rahimnya masih terlalu sedap untuk dinikmati. Numa mendesah dan merengek berkali-kali. Matanya hampir terpejam dan hanya mata putihnya kelihatan. Mulutnya terbuka luas sambil mengeluarkan desahan dan kata-kata nikmat. Sudah tentu aku gembira kerana dapat menikmatinya dan pada masa yang sama membantu sahabat baikku itu untuk memenuhi keperluan asas manusia.
"Erkg!Erkh!" desahnya sambil badannya tersentak-sentak. Dinding farajnya mulai mengemut kelelakianku. "Ohh..." desahnya sebelum menghela nafas lega. Terasa suam di dalam rahimnya dan terasa cecair klimaksnya terkeluar dari lubang vaginanya. Aku menghentikan henjutanku. "Lagi. Lagi." desahnya merangkul pinggangku dengan kakinya dan menghenjutku dari bawah. Numa meminta-minta seakan mahu dirinya diratah semahunya olehku. "Ah yes. Numa. You are so fine." ujarku mendesah. "Awak suka?" soalnya. "Kiss my boobs." katanya lagi mendesah. Aku menyembamkan muka ke atas payudaranya tatkala aku menghenjutnya. Buah dadanya dikemam dan digigit berkali dengan penuh perasaan geram. Dia mulai mendesah dengan kuat dan tangannya meramas rambutku.
"Ohhh...Yes..."desah Numa seksi. Aku meratah payudaranya sepuas hatiku sehingga meninggalkan kesan lebam di kebanyakan tempat. Walaupun tubuhnya sering aku gunakan untuk melampiaskan keperluan asaskj, namun aku tidak pernah jemu. Jika Numa yang sudah berkeluarga kini, sudi untuk terus menjadi santapanku, aku tidak akan berfikir panjang untuk menyetubuhinya. Mungkin kerana Numa mengerti akan kegemaranku dan mahir dalam melayani keperluanku. Sifatnya yang penyayang hampir sama seperti Zetty, layanannya setara dengan Lisa serta kemahirannya bersetubuh hampir ditandingi Erin. Aku hanya mampu dipuaskan oleh Erin pada saat ketika ini sudah semestinya merindui detik-detik bersama Numa. Detik ketika kami masih berstatus Friends With Benefits.
"Ahh...Oh!!!Ermm..Erm.." rengek Numa yang pada ketika itu sudah mencapai klimaks. "You dah cum?" soalku termengah-mengah. Dia mengangguk manja. "Awak..." ujarnya. "Yes Numa." balasku. "Nak main dekat bilik tu." katanya mengarahkan ke dalam bilik yang didiami Ecah pada malam sebelumnya. "Bilik belakang taknak?" soalku. Dia tersengih memandangku. "Bilik tu ustazah sikit." jawab Numa. "So?" soalku lagi. "Erm..boleh lah boleh lah." balas Numa. "Tapi, awak kena dukung saya." tambahnya merengek lagi. "Mengadanyaaaa. Kuat merengek harini ye." ujarku. Dia hanya tersenyum kepadaku dengan riak wajah yang nakal. Aku mengeluarkan diriku dari dalamnya dan berdiri. Tanpa berlengah, aku mendukung Numa dan pergi ke bilik yang paling belakang di rumahnya itu. Numa berpaut pada leherku.
Aku tergamam apabila membuka pintu bilik tersebut. Kemas dan bersih. Tiada sebarang pakaian yang digantung kecuali pakaian dalam bercorak dan mempunyai lace disangkutkan di kepala katil. Aku meletakkan Numa di atas katil single di bilik itu. "Power ustazah. Bra kemain seksi." ujarku. "Jangan main-main. Ni ustazah hot tau. Sekali dia bogel, menggelitis kau." kata Numa. "Whatever. Malam ni, awak ustazah saya." balasku. "Ish awak ni. Baca alif ba ta." ujarnya. "Awak tak ajar saya pun baca tu. Baru nak A.... dah ah tibe-tibe." kataku bergurau. "Ha, pandai. Sini. Saya nak ajar lagi." balas Numa. Dia bangun dan menolakku di atas katil. Dia panjat di atasku. "69?" soalnya. "'Menarik. Okay." kataku bersetuju. Numa mengalihkan posisinya. Kewanitaannya diacukan ke arahku manakala bibirnya mencium hujung senjataku. Dia mula melayani aku.
"Ahh.." desahnya setelah aku memainkan kewanitaannya beberapa kali. Kami berada di posisi tersebut yang dikenali sebagai '69' untuk beberapa ketika. Setelah itu, Numa kembali menghadapkan wajahnya ke arahku. Dengan perlahan dia duduk di atasku, sekali gus memasukkan diriku ke dalam kewanitaannya. "Oh...keras lain macam." ujarnya. Dia meleretkan senyuman nakal kepadaku. "Ready tau. Nak tengok, siapa cum dulu." katanya. Numa memulakan aksi. Pinggulnya digelekkan memberikan nikmat yang tidak terperi. "Oh..Fuck Numa...that's cheating." kataku apabila dia menggelekkan pinggulnya buat masa yang agak lama. "Ah!Ah!Ah!" jeritnya apabila aku menghentaknya dari bawah. Badannya melambung menerima perbuatanku. "Ohh!!Yeahh!!" jeritnya sambil dia meramas kedua payudaranya.
Selepas hanya beberapa ketika dia merebahkan diri ke atasku. Kelelakianku digenggam erat oleh dinding rahimnya. Terasa percikan air keluar dari dirinya di atas pehaku. "Ahhh!!Oh my God!" desahnya sebelum merengek sehinggakan aku tidak mampu faham sepatah pun darinya. "Awal cum?" kataku yang tercungap-cungap. Numa hanya diam tidak berkata apa-apa. Hanya kedengaran dirinya yang berusaha menyusun nafas. Terasa dadanya menekan dadaku. Buah dadanya yang pejal terhimpit diantara kami. "Awak...yang tadi tu sedap." ujarnya. "Dalam gile." katanya lagi. "Kan. Sedap kan. Kemain ye awak." balasku mengusik. "Terpancut dalam tadi tu, naya." tambahku lagi. "Pancut je lah. Saya ada lagi ubat." balasnya. "Betul ni? Nak?" soalku menguji. "Nak. Rindu nak rasa panas-panas kat dalam." jawabnya.
"Doggy." ujarku. Numa melepaskanku dan menonggeng. Pinggangnya dilentikkan dan punggungnya dihalakan ke arahku. "Woof!" Numa berbunyi sengaja mengusikku. "Aduhai. Rabak dah kawan aku ni." ujarku sambil jariku menyentuh kewanitaannya yang sudah pun lencun. Kelihatan bibir vaginanya terkeluar sedikit dan berwarna gelap. "Sebab awak lah saya kena makan jamu tau." balas Numa. "Haruslah. Kalau tak ketat, nanti saya cari lain. Betul tak?" balasku mengusik. "Berani awak ye. Cari lah. Awak yang rugi. Saya ni sedap tau." kata Numa. Aku tertawa. "Setakat ni, tak mengecewakan lah." ujarku pula. Perlahan, aku mengacukan senjataku ke arahnya dan membenamkan diriku. "Ni kau mesti nak buat tu kan." ujar Numa merujuk kepada perlakuan kegemaranku. "Hah. Tau pun. Standby." balasku. "Jangan kuat-kuat. Senak tahu!" balas Numa mengingatkan aku. "Ala, berkira." kataku. "Ish! Ikut kau lah. Tak pancut dalam, siap kau!" balas Numa.
Aku mengeluarkan diriku sepenuhnya dan menarik nafas. "Ah!" jeritnya apabila aku memasukkan kembali kelelakianku ke dalam rahimnya. "Ah!Ah!Ah!!!!" jeritnya apabila aku mengulangi perbuatanku. Tangannya menggenggam kuat bantal yang berada di atas dahinya. Jeritannya berterusan buat seketika sehingga aku membuat keputusan untuk menghentikannya. Numa menggelekkan pinggulnya. Punggungnya ditampar sehingga bergetar. Aku kemudian memegang pinggangnya dan mula menghenjutnya. "Ohh...yes.." desahnya. Hujung senjataku menyentuh atap rahimnya. Sesekali punggungnya yang mantap itu diramas. "Wak..sedap..lagi..lagi." rengek Numa. Tangannya tidak henti meramas buah dadanya dan diselangi dengan jarinya yang memainkan kelentitnua. Aku menarik Numa rapat denganku dan memeluknya. Lehernya dicium sementara aku meramas payudaranya.
YOU ARE READING
1. FWB
RomanceMengisahkan seorang pemuda yang kecewa kerana cintanya ditolak. Dalam mencari kegembiraan semula, dia hilang dibawa arus kehidupan. Perjumpaannya dengan seorang gadis mengubah kehidupannya dan memberi pengalaman baru buatnya. Dia yang masih ragu-rag...