Night life

8.2K 62 4
                                    

"Ohhh...Ahh..." desah Numa. Aku meneruskan henjutanku sehingga hampir mencapai klimaks. "Ohh..Fuck..." desahku. "Numa, aku nak cum." ujarku. Dia menganggukkan kepalanya. Setelah beberapa henjutan, aku meledakkan berdas tembakan benih di dalam kantung plastik tatkala aku masih di dalamnya. Aku menarik Numa dan memeluknya erat. Lehernya dicium lembut. Kepuasan meratah tubuh Numa memang tak mungkin dapat ditandingi. Terasa dia mengemut beberapa kali kelelakianku. Kami berdiam diri dan menyusun nafas. Sementara itu, aku meramas lembut kedua buah dadanya yang pejal itu. "Amacam?" soal Numa. "Mantap." balasku. "Of course. Numa kot." balasnya pula. "Ah kau. Baru satu round kot. Lek ah." balasku kembali.

"Jom la. Try test second round." kata Numa. "Amboi. Saba la dulu. Kau ni pun." ujarku. Numa tertawa kecil. Aku mengeluarkan senjataku yang separuh keras dari dalamnya. Kondom dibuka dan dicampakkan ke dalam tong sampah. Lantas aku berbaring di atas katilnya. "Bersihkan please." pintaku mengisyaratkan ke arah kelelakianku. "Mengada lah." balasnya. Dia melutut di sisi katil dan mula menjilat kelelakianku. Senjataku dikulum dan sisa-sisa benihku dibersihkan. Aku mengusap kepalanya. "Dah. Aku nak pegi gosok gigi." ujarnya. Aku mengekorinya. Kami gosok gigi bersama sebelum kembali berbaring di atas katil single miliknya itu. "Fuh, lama tak dapat wak." ujarnya. "Ye la tu." balasku tidak percaya. "Betul lah. Berapa bulan dah kita tak jumpa?" soalnya.

"Bulan? Tiga minggu je lah awak." balasku. "Eh? La. Ye ke? Kejap ke." balasnya pula. "Eleh kau. Baru tinggal kejap dah sangap." ujarku selamba. "Hello, aku main dengan kau je okay? Dengan pakwe aku pun aku tak main." balasnya menerangkan. "Yeeee. Aku tahu. Thanks Numa awak buat kite rase sepeshial sangat." kataku bernada mengusik. "Sape shial? Of course lah. Awak kan bff tittew." balasnya mengada. Dia memelukku erat. "Awak suka boobs saya eh?" soalnya. "Yep." balasku mengangguk. "Habis tu, vagina saya?" soalnya lagi. "Pun suka. Bila awak kemut tu, rasa nak terpancut. Mujur tahan je." balasku. Numa tertawa besar. "Bodo la. Tak yah la cakap macam tu." balasnya. "Lah, aku jujur pun kena bodo. Ish!" kataku kepada Numa. "Awak tu, dekat U awak tu, takde ke main dengan sapa-sapa?" soalnya.

"Takde. Semua budak baik." jawabku. "Takkan takde aim sape sape?" soalnya lagi. "Ada. Tapi tu lah. Tak kot." balasku. "Ada gambar?" soalnya. Aku mengambil telefon bimbitku dan menunjukkan gambar Zetty. "Pergh. Besar doe boobs dia. Asal tak try?" soal Numa setelah melihat gambar Zetty. "Aku ada ajak dia tapi cam gurau-gurau lah. Kena marah terus" balasku walaupun hakikatnya, Zetty hanya bersetuju untuk aku menyentuhnya. Hanya sentuhan ringan namun tidak sehingga berhubungan seks. "Aiseh. Dia tak kenal awak macam mana ni. Sekali dapat, nak saje." balas Numa. Aku tertawa kecil sambil mencubit pipinya. "Sedap sangat ke wak?" soalku. "Sedap lah. Tebal tak terlalu panjang. Just nice." balas Numa. "Kalau tak sedap sangat, saya dah ajak orang lain." tambahnya.

"Sama la. Saya pun dengan awak je." ujarku. "Lainlah kalau tiba-tiba Julie nak saya." tambahku bergurau. "Adoi mat. Potong la. Tak habis-habis dengan minah sundal tu." balas Numa. "Okay fine. Sorry." balasku. "Baik kau try awek tetek besar tu." cadangnya. Dia dah ada bf lah." ujarku menepis. "So? Apa masalahnya? Rembat je lah." kata Numa. "Ish kau ni. Kang aku dapat tetek dia, aku lupa kau nanti." kataku bergurau. "Berani la kau. Aku tak puas lagi dengan kau ni." ujar Numa. Aku tertawa terbahak-bahak. "Awak relaks je. Kalau nak, roger je. Saya sampai." balasku memujuknya. "Haruslah. Kalau tak, awak tengah dating memang saya terus tarik awak nanti." kata Numa. "But really. Saya teringin nak try sekali dua dengan dia. Tapi takde luck." ujarku.

"Adumak ai. Tu gua takleh tolong." balas Numa. "Lu kasi la tips sikit." balasku. "Dulu lu pun main ramas je gua kan? Kalau tak ramas, tak dapat lain-lain ni." katanya. "So, aku kena ramas dia la ni?" soalku. "Try lah. Untung nasib, mendapat. Kalau tak untung mendapat juga. Penampar." jawab Numa sambil tertawa berdekah-dekah. "Ek eleh dia ni. Eh by the way, bestfriend awak tu apa cer?" soalku. "Hani tu? Ade je." balasnya. "Kasi kat aku lah." kataku. "Ingat dia apa? Main kasi kasi je. Aduhai dia ni." balas Numa. "Kau ni dah bosan dengan aku ni." tambahnya. "Eh mana ada. Kita kan bff cum fwb." balasku. "Ye lah, aku ni cum dump kau je." balasnya lagi. "Numa, saya tak pernah fikir macam tu okay." kataku bernada serious.

"No one. Boleh kemut macam awak." tambahku. Dia masih membisu. "See, thinking of it je, saya dah turn on balik." kataku menarik tangannya dan diletakkan menggenggam kelelakianku. Aku mencium dahinya. "Aku takkan pernah bosan dengan kau." kataku. Numa tertawa sepenuh hati. "Aku gurau je lah. Awak ni." balas Numa. "Eh dia ni. Saje kan mintak nak kena rogol." ujarku. "Come. Rogol lah saya." balasnya meminta. Aku mencapai kain yang bergantung di tepi almarinya. Lantas aku meletakkan tangannya di atas kepala dan mengikat keduanya. "Siap kau." kataku pendek. "Tolong!" Numa bersuara sedikit kuat. Aku menekup mulutnya. "Hoi! Kantoi ah." sergahku. "Lah, nak kena rogolkan. Kena la macam ni." bahasnya.

Aku mengerti. Aku menarik sarung bantal dan menyumbatkannya ke dalam mulut Numa. Aku lantas mencium dan menjilat alur vaginanya. "Emphh!!" jeritnya dengan mulutnya yang penuh itu. Tangannya diturunkan dan diletakkan di atas kepalaku seakan menolak. Dia mengeliat sekuat hati. Meronta seperti benar-benar akan dirogol. Sesekali punggungnya terangkat. Cecair rangsangannya dirembeskan sehingga membasahi kemaluannya. "Umph!Umph!" desahnya dengan mulut tersumbat apabila jariku memasuki dan keluar dari lubang nikmatnya. Aku menuruti role play yang sedang dimainkannya. Lantas aku menolak kembali tangannya ke atas dan menghisap buah dadanya. Numa meronta di dalam nikmat.

1. FWBWhere stories live. Discover now