Attraksi

8.2K 56 12
                                    

Seketika, Ecah keluar dari bilik rakan serumah Numa dengan memakai kembali pakaiannya. Cuma kali itu, tidak bertudung. Dengan selamba dia menyapa aku. "Awak taknak mandi ke?" soalnya. "Nak pegi lah ni. Numa, nak tuala." kataku. "Dalam bilik." balas Numa. Aku masuk ke bilik Numa. Seusai mandi, aku teringat akan pesan Numa. Aku mencari idea untuk berbicara. Aku akhirnya membuka pintu dengan hanya bertuala. "Numa, pinjam berus gigi." ujarku. Numa memandang ke arahku. "Pakai je lah." balasnya. Aku perasan bahawa Ecah tergamam memandang ke arahku. "Takyah nak tayang six pad kau sini." tambah Numa. Aku menutup pintu dan menguruskan diriku. Ternyata Numa memahami rakan baiknya itu. Aku mulai menaruh harapan. Seusai solat maghrib, aku keluar ke ruang tamu.

Hanya mengenakan tshirt dan seluar pendek, aku duduk menonton televisyen sedang mereka berada di meja makan menyiapkan tugasan kumpulan mereka. Lebih kurang pukul 10:30 malam mereka menyertai aku di ruang tamu. "Setel dah?" soalku kepada Ecah. "Alhamdulillah. Finally." balasnya. Kami sekali lagi berbual ditemani Numa yang sudah pun melentokkan kepalanya di atas bahuku. "Aku mengantoklah. Aku masuk dulu." ujar Numa. "Ecah, nanti kau tido je bilik kau mandi tadi. Takde orang pun." tambah Numa. "Eh, aku pun nak tido jugaklah." balas Ecah. "Korang lepak je lah dulu." balas Numa. Ecah bangun dan menuju ke biliknya. "Kau tido, aku tido jugaklah." ujar Ecah. "Okay. Goodnight." kata Numa. Mereka masuk ke dalam bilik masing-masing. Sedikit hampa, aku mematikan lampu dan membiarkan TV terus bersiaran.

Terasa bodoh mengharapkan sesuatu yang tidak akan terjadi, fikiran aku melayang. Sehinggakan aku tidak perasan bahawa siaran berita jam 12:30 malam telah bermula. Aku tersentak apabila disapa oleh Ecah dari belakang. "Awak, tak tido lagi ke?" soalnya. "Eh Ecah, belum." balasku. "Awak kenapa tak tidur lagi?" soalku. "Tak boleh tidur lah wak." balasnya duduk di sebelahku. Dari kesamaran malam aku menjeling dan melihat kemeja coklatnya sudah terbuka 3 butang di atas. "I see. Sama lah." ujarku. "Awak, nak tanya sikit boleh?" soal Ecah yang kedengaran seperti takut mahu bertanya. "Tanya je lah." balasku. "Awak tak rasa apa-apa ke tengok Numa?" soalnya. "You mean?" soalku. "Ye lah, seksi. Nampak dada, nampak peha." balasnya. "Dia memang macam tu lah dengan saya. Habis tayang dah boobs dia." kataku.

"Ye lah, awak tak rasa apa-apa ke?" soalnya lagi. "Biasa je." balasku selamba. "Takkan tak rasa macam nak terkam dia ke apa ke." soal Ecah yang masih tidak berpuas hati. "Dah biasa nampak. Kalau tak biasa nampak memang terkam." balasku lagi. "Oh, maksudnya kalau saya pakai macam tu pun awak tak buat apa-apa lah ye?" soalnya menguji. "Kalau Ecah, confirm saya terkam." kataku tertawa. "Apesal pulak? Cakap tadi dah biasa." balasnya tertawa kecil. "Ye lah, Ecah saya tak biasa tengok. Harini pun lah baru nampak rambut yang cantik ni." kataku memuji sambil berpusing memandangnya. "Ish, biasa ja." jawabnya tersipu malu. Dia memandang ke arahku. "Jangan la tengok macam tu." ujarnya. "Sorry. Awak ni cantik sebenarnya." kataku lagi. Dia menunduk malu. Aku pula menyusun langkah ingin mencuba nasib.

Perlahan, aku merapatkan wajahku ke wajahnya. Bibir kami hampir bertemu. Akhirnya, secara spontan, bibir kami bertemu. Setelah beberapa detik Ecah meleraikan kucupanku. "Sorry." ujarku. Dia tidak bersuara akan tetapi, kembali mencium bibirku. Kucupan kami semakin sensasi apabila aku menyentuh pipinya. Dia merangkul pinggangku. Perlahan aku beralih mencium pipinya, cuping telinganya dan lehernya. Ecah tidak menolak. Dengusan nafasnya jelas kedengaran. Perlahan aku mencium bahagian atas dadanya. Dia mendengus dengan lebih erotis sebelum menyedari situasi pada waktu itu dan menolak bahuku. Aku meletakkan tanganku di atas pehanya. "Boleh saya tidur dengan awak?" soalku. Dia menunduk dan menggelengkan kepala. "Just tonight. Please." pintaku. Dia mengangguk dan berdiri melangkah masuk ke dalam biliknya.

Dalam keadaan acuh tak acuh, aku bangun dan melihat pintu biliknya tidak tertutup. Aku mengetuk perlahan pintu biliknya yang hanya diterangi lampu dari luar. Aku masuk dan menutup pintu. Ecah sudahpun berbaring di atas katil dan berselubung. Aku menyertainya dengan berbaring di sebelahnya. "Tidoq ja kan?" soalnya dalam dialek Kedah. "Kalau buleh lebih?" soalku. "Tak mau. Tak penah." balasnya. "Kita pelan-pelan lah. Saja rasa." ujarku memujuk. Tanpa aku sangka, Ecah bersetuju. "Ikut suka awak lah." balasnya. "Buleh la ni?" soalku. "Tanya banyak ngat sat gi saya tarik balik." balasnya. Aku gembira dengan jawapannya. Perlahan, aku mencium bibirnya kembali. Walaupun dia agak kaku, namun aku tidak merungut. Nampaknya perancangan Numa menjadi!

Walaupun Ecah terkujur kaku di atas katil rakan serumah Numa, dia memberikan respon positif dengan cubaannya untuk membalas kuluman lidahku. Perlahan tanganku memegang butang bajunya. Setelah berjaya membuka dua butang bajunya, tangannya menangkap tanganku. Aku menghentikan kucupan dan memandang ke arahnya. "Awat?" soalku. "Malu." balasnya. Aku hanya tersenyum. "Relaks." balasku seakan berbisik. Dia melepaskan tanganku. Cumbuan kami diteruskan sehingga aku berjaya membuka kesemua butang baju kemejanya. Dalam kesamaran malam, terlihat warna baju dalamnya yang berwarna biru gelap ataupun royal blue. Aku menariknya berbaring di atasku dan aku memeluknya erat. "Izinkan saya?" soalku memegang kancing pakaian dalamnya. Teragak-agak, dia mengangguk.

Aku mencium pipinya dan membuka kancing baju dalamnya. Baju kemejanya ditarik perlahan sehingga lurut beserta pakaian dalamnya. Sempat Ecah menekup kedua buah dadanya. "Dah lah. Tak mau la." ujarnya. Aku lantas membaringkannya disebelahku dan segera memanjat ke atasnya. "Tak buleh patah balik dah." balasku melucutkan t-shirt aku. Dia tergamam memandang ke arahku. "Sat lagi mengandung tak pasai. Malu ja dapat." balasnya cuba memberi sebab. "Bukan pancut dalam pun." balasku. "Habih tu?" soalnya. "Sat lagi tau la cara dia. Kena la bagi perabih dulu." balasku lagi. Lembut aku memegang pergelangan tangannya dan cuba mengalihkannya. Dia menurut tanpa tentangan.

Payudara anak dara kelahiran Kedah itu ternyata seperti yang digambarkan Numa kepadaku. Besar dan pejal. Kulitnya putih, licin dan gebu. Putingnya besar berwarna coklat gelap, kehitaman di sekitarnya. Aku mencium lembut di atas dadanya sebelum mencium kembali bibirnya. Buah dadanya diramas. Kepejalan payudaranya membuatkan aku lebih berahi. Bibirnya dilepaskan dan aku mulai mengucup putingnya. "Oh.." Ecah merengek apabila aku menghisap putingnya. Lidahku turut memainkan buah dadanya. Setiap inci payudaranya dicium dan disedut. Aku pada ketika itu, sudah terlalu ghairah untuk berhenti. Bahagian atas badannya dijamah semahu mahunya olehku. Ecah yang turut hanyut hanya mampu merengek dan memeluk erat diriku.

1. FWBWhere stories live. Discover now