2︙bad thoughts.

1.9K 101 571
                                    

◊ ◊ ◊

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

◊ ◊ ◊

Z powodu wczorajszej dużej senności, szybko zasnął i obudził się aż po południu, czując się jak wrak człowieka, po otworzeniu oczu od razu rzucając się na butelkę z wodą z powodu pragnienia.

Następnie w jego głowie pojawił się nieznajomy chłopak o imieniu Riki, z którym umówił się na seks..................

Pita woda zaczęła spływać po jego twarzy, podczas gdy zamarł, myśląc o tym. Zajrzał do telefonu, sprawdzając wiadomości i to wszystko działo się naprawdę. To się wydarzyło.

Spalił się ze wstydu przez swoje uczynki jednak to nie tak, że tego żałuje. To nie tak, że myśl o przespaniu się z nieznajomym dla uzyskania doświadczenia była chwilową myślą po pijaku, gdyż myślał nad tym już od dawna.

Jednak nie miał pewności, o czym gadali przez kamerkę. Trochę wyleciało to z jego pamięci przez alkohol. Za wszelką cenę nie chciał też pisać do niego jako pierwszy, aby o cokolwiek zapytać, wstydząc się.

Jego dzień trwał więc w typowy sposób jak większość sobót do czasu godziny 18. Przed chwilą zakończył dwugodzinną rozmowę ze swoją przyjaciółką Najin, której wszystko opowiedział, a ta ekscytując się bardziej niż on sam, nakłaniała go do tego spotkania.

I też fakt, że nieznajomy się odezwał, wysyłając wiadomość, tylko potwierdziła mu, że spotkanie na serio może się wydarzyć.

▔▔▔▔▔▔

nissho:

Sunoo

Pamiętasz naszą wczorajszą rozmowę??


sunni:

Właśnie obawiam się że zapomniałem o pewnych rzeczach

Czy zrobiłem coś głupiego?!


nissho:

Nie!

Udało ci się mnie zaciekawić więc właśnie na odwrót

A pamiętasz o naszej obietnicy?


sunni:

Ym

Że nie zrezygnuję ze spotkania prawda?


nissho:

Cieszę się że to pamiętasz

Spotkamy się dziś?


sunni:

A możemy innym razem?


love educator. .sunki enhypen [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz