16︙I can see it in your eyes.

777 75 89
                                    

♢ ♢ ♢

Następnego dnia Sunoo postanowił sprawdzić pewną rzecz. Razem z Sunghoonem poszli na stołówkę, mimo że zazwyczaj przesiadywali w odosobnionych miejscach.

– Czemu stołówka? – zapytał jasnowłosy.

– Bez żadnego konkretnego powodu. – wyjaśnił Sunoo, wzruszając ramionami. – Wygodniej się tu siedzi.

Sunghoon przestał drążyć temat, więc Sunoo skupił wzrok na otoczeniu, aby znaleźć swój dzisiejszy cel. Zlokalizował go w tym samym miejscu co zawsze wśród o wiele mniejszej grupki osób niż przedtem.

– Bez powodu, ta? – jasnowłosy wyśmiał chłopaka po obejrzeniu się za siebie.

– Cicho. Sprawdzam coś.

– Co? – zaciekawił się.

– No... czy Riki będzie gapił się na mnie, jak zawsze to robił.

– Gapi się?

– Nie. Jeszcze mnie pewnie nie zauważył.

– Mogę go zawołać, jak chcesz. – Sunghoon zaczął już wstawać.

– Nie! – popchnął chłopaka w dół. – Jedynie go sprawdzam.

Sunghoon zaśmiał się i trzymając telefon pod stołem, napisał do Rikiego.

▔▔▔▔▔▔

hoo.mo:

spójrz w prawo

▔▔▔▔▔▔

– Spojrzał się. – wyszeptał Sunoo, szybko przenosząc wzrok na Sunghoona siedzącego przed nim.

– I co zrobił?

– Wyglądał jakby szukał kogoś wzrokiem, ale kiedy mnie zauważył, odwrócił twarz ze zdenerwowaną miną. Dosłownie się wkurwił...! – opisał z niedowierzaniem. – Dlaczego taka reakcja?

▔▔▔▔▔▔

nissho: 

zabij sie


hoo.mo:

przyszedl sprawdzic czy jak zawsze bedziesz sie na niego gapił :))

myślę że to może cos oznaczać

love educator. .sunki enhypen [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz