(hatalarım varsa kusura bakmayın)
Clara:
Sabah telefonun sesi ile uyandım biri arıyordu saate baktığımda 08.30'du yine bilinmeyen bir numara arıyordu
Clara:alo
?: Clara...
Clara:sende kimsin beni bir daha arama yoksa seni şikayet ederim!
?:Clara sakin ol ve beni iyi dinle. Bugün seninle ****** parkında buluşalım sana anlatacağım birkaç şey var
Clara:hey sen iyimisin tanımadığım bir kadınla neden buluşacakmışım?
?:ailenle alakalı tatlım
Clara:n-ne
?:lütfen...
Clara:ah,peki
O sırada Jane uyanmış ve beni dinliyordu
Jane:kiminle konuşuyorsun?
Clara: arayan kadın yeniden aradı ve buluşmak istedi.
Jane:ee sende kabul etmedin umarım?
Clara:şeyy ailemle alakalı olduğunu söyledi..
Jane:hey sen delirdinmi, Tanımadığın bir kadınlamı buluşacaksın!
Clara: üzgünüm jane ama ailemle alakalı en küçük bir ihtimali bile kullanmam gerek.
Jane:umarım başımıza bir bela almazsın clara.
Clara:izin verirsen hazırlanmam gerekiyor buluşmaya gideceğim.
Jane:gelmem gerekiyormu?
Clara:gerek yok ben hallederim.
Jane:peki.Üstümü değiştirip çıktım
Buluşacağımız yere geldiğimde bankta oturan ve bana el sallayan kadını gördüm. Dar kalem bir etek üstüne ise beyaz bir gömlek giymişti.
Peki beni daha önce görmüşmüydü, beni nereden tanıyordu bu soruların cevabını öğrenmek için yanına gittim.
Kadın:ah tatlım..Clara bben çok üzgünüm.
Clara:kimsin sen?
Kadın:tatlım ben handler senin annenim.Clara donmuş bir şekilde kadına baktı
Clara:buna inanmamımı bekliyorsun gerçekten? Ben daha bebekken yurda bırakıldım neden bahsediyorsun?
Kadın:kolyen, seni yurda bırakırken boynuna takmıştım onu kaybetmemişsin hala takıyorsun.
Clara:b-ben ne diyeceğimi bilemiyorum. sen... bunca zaman.18 yıl...
Kadın:bak tatlım buna inanmak zor biliyorum. Keşke daha iyi şartlar altında tanışsaydık. Fakat gerçek bu. Bunca zaman senin yanına gelmeliydim fakat asla cesaret edemedim ne tepki vereceğini ne diyeceğini bilmiyordum. belki benden nefret ederdin ama vicdanım asla rahat olmadı sen o yetimhane köşelerindeyken ben mutlu olamazdım.
Clara:peki beni neden yurda bıraktın neden beni doğurdun?
Kadın:baban ben sana hamileyken beni aldattı ve gitti. durumum çok kötüydü. sokaklarda kalıyordum. Ölmene katlanamazdım ben çok...Kadının gözünden bir damla yaş düştü. Clara ağlayarak annesine sarıldı.
Clara:peki babam?
Kadın:Benden ayrıldıktan sonra trafik kazası geçirmiş. üzgünüm tatlım.Clara annesinin omzuna kafasını yasladı. Hiçbir şey düşünmüyordu. sadece annesinin kollarında ağlamak istiyordu.
Kadın:beni affedebilecekmisin tatlım.Clara sadece başını salladı.
Kadın: mükemmel bir hayatımız olacak. Kıbrısta ikimiz için bir ev aldım.
Claranın aklına bir anda Jane geldi
Jane'i bırakamazdı. 16 yıllık çocukluk arkadaşıydı.
Clara:üzgünüm anne ama seninle gelemem..
Kadın:ama neden tatlım.
Clara:sen beni yurda bıraktıktan sonra 2 yaşımdayken Jane rose adında biriyle tanıştım O benim en iyi arkadaşım, kardeşim gibi ve bu yüzden onu bırakamam. şuan onunla Amerika'ya gitmek için uğraşıyoruz. Çünkü oradaki bir üniversiteyi kazandık 2 ay sonra gidiyoruz anne.(Burada anneye nasıl hitap edeceğimi bulamadım kadın destekte olmaz o yüzden direk anne diyeceğim<3)
Anne:tatlım Amerika'dan bir okul kazanma sevindim fakat herşeyi ayarladım Kıbrıs'a gitmemiz gerekiyor ve arkadaşını kendine o kadar yakın hissediyorsan onuda yanımıza alabiliriz. Yetimhanede tanıştıysanız ailesi yoktur sanırım sizi Kıbrıs'ta özel bir üniversitede okuturum şans yüzüme güldü tatlım artık çok zeniginiz .
Clara:Jane ne der bilemiyorum. Şu an Bir otelde kalıyoruz. gidip onun fikrini de almam gerekiyor
Anne: peki tatlım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Love (The Killer)
Fanfictionimkansız bir aşka esir olmuş genç bir kızın hikayesi. •Bu aşk imkansız olmak için doğmuş olsa bile seçeneğim yok. çünkü kalbim çoktan aşık oldu. Aidan gallagher~ Kader dediğimiz şey bir saçmalıkmı? Yoksa kader her zaman kötü niyetli değilmi? Kaderi...