escape again

150 11 5
                                    

(hatalarım varsa kusura bakmayın)

O gittikten sonra odayı yeniden araştırmaya başladım.
Pencereleri gördüm ve açmaya çalıştım hiç umudum yoktu fakat açıldı.
-ah bu aptaldan ne bekledim ki tabiiki pencereleri unutmuş.
Bu sırada kapı çaldı hemen pencereyi kapattım ve yatağa oturdum.

Aidan: selam kaçabilmenin yollarını bulabildinmi bari? Pencereden kaçmayı düşündüysen hiç düşünme bence oradan atlaman senin sonunu getirir.

Clara: beni neden burada tutuyorsun?!
Aidan: çünkü seni seviyorum.

Clara: umrumdamı! Bırak beni!
Aidan: beni öldüreceğini bilmesem inanki bırakırdım hayatım.
Clara:hayatım mı? Bak beni bıraksanda bırakmasanda öleceksin annem seni yaşatmıyacak bu yüzden uğraşma!
Aidan: ah tatlım, biliyormusun katil olman hoşuma gitmeye başladı. Aynı five gibi.
Clara: sen tam bir piskopatsın çık dışarı!
Aidan: benim doloresim olmana izin ver clara. İnan çok mutlu olacağız.
Clara: bana su getir.
Aidan: ne... Peki bekle ve kaçma.

Aidan çıktı ve tabiki kapıyı kilitledi.
-ahh lanet olsun, lanet olsun!

Aşağıdan aidanın sesi duyuldu;
-tatlım su almaya gidiyorum merak etme.
-aptal.
Claranın gözleri yeniden pencereye çevrildi.
-buradan atlasam ölmem sanırım ama kaçabilecek kadar sağlam kalacağımı düşünmüyorum. A bir saniye son izlediğimi filmde o kız nasıl kaçmıştı.
Evvet! Ah clara çok akıllısın şimdi planımı uygulamaya koyma vakti.

Clara odada bulduğu tüm kumaşları birbirlerine bağladı. Halı, nevresimler, masa örtüsü.
-bu beni taşıyamaz ama daha iyi bir fikrim var.
Kumaştan yaptığı ipin bir ucunu yatak başına bağladı ve diğer ucunu aşağıya sarkıttı.
aidanın geldiğini dış kapının sesinden anladı ve dolaba saklandı. Daha sonra aidan odaya geldi.
Aidan: ben geldim hayatım- ne! Bunu yapmış olamazsın hayır! Lanet olsun!

Aidan adamlarını aradı ve koşarak odadan çıktı çıkarken silahını düşürdü. kapıyı da tabiki kilitlemedi.
Clara:çok akıllısın kızım gerçekten :)

Clara herkesin gittiğinden emin olduktan sonra aidanın düşürdüğü silahı aldı ve odadan çıktı.

Evveeet yeni bölümü nasıl buldunuz malum sınav haftası bu iki hafta benden pek birşey beklemeyin ;d muck💋 oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.🍋

305 kelime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

305 kelime.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin