captive to love

148 11 3
                                    

(hatalarım varsa kusura bakmayın)

Clara hiçbir şey söylemeden çocuğu alıp aidan'ın yanından geçip gideceği sırada aidan claranın kolunu tuttu.
Aidan:biliyordum sıradışı güçlere sahip olduğunu..
Çocuk:güçmü! sihirli güçmü Winx'mi oynıycaz?
Clara:evet tatlım sen şu köşeye otur ve beni bekle. aidan! sana açıklama yapmak zorunda değilim bırak kolumu!
Aidan:bana açıklama yapmak zorunda değilsin ama benle gelmek zorundasın.
Clara:ne nereye bırak beni. Güçlerimi üstünde kullanmam hiç hoş olmayacak ama sen istedin.

Clara elini havaya kaldırdı ve aıdan'a yöneltti bu sırada arkadan gelen bir adam claranın burnuna dayadığı bir bez ile claranın bayılmasına sebep oldu.
Aidan: güçlerini kullanırmış phh
Sen gidebilirsin teşekkürler.

Aidan clarayı bayıltan adamın eline bir miktar para sıkıştırdı, adam çocukla birlikte gitti. Aidan clarayı kucağına aldı ve oradan uzaklaştı.
~
Clara gözlerini açtığında kocaman bir yataktaydı.
Clara:siktir başım ah neredeyim ben?

Clara kapıyı zorladı fakat kapı kilitliydi. Clara soğuk kanlılığını korudu ve odayı araştırmaya başladı. Hiçbirşey bulamadı. daha sonra tek çare güçlerini kullanarak kapıyı kırmaktı
Clara:ah hadi bakalım.
Hey neden olmuyor?

Clara güçlerini kullanamıyordu.
-ah lanet olsun, lanet olsun!

Clara sinirle odanın bir köşesine oturdu.
Ve kapı açıldı içeriye aidan girdi.
Aidan: a selam uyanmışsın.

Clara sinirle ayağa kalktı
Clara: seni lanet pislik sen kim oluyorsun ve beni bu odaya hapsediyorsun üstelik güçlerimi neden kullanamıyorum!

Aidan:sakin ol bir süre burada benimlesin.
Clara:ne demek oluyor bu, sen kendini ne sanıyorsun? Özel polis felanmı? Seni öldüreceğim!
Aidan:tamam sena kolay gelsin ozaman hosçakal bir sorun olursa seslenirsin.
Clara:hey, hey, hey tamam şey beni buradan çıkarırmısın acaba seni öldürmeyeceğim.
Aiden:evet böyle ol ama planlarımı tamamlayım. Hoşçakal.
Clara:ahh pislik herif.

Hala oy veren yok oylar azda diyemiyorum çünkü oy yok. Bir oy bir yorum ne olurki. Şuan hiç hevesle yazmıyorum bu hikayeyi. Neyse umarım beğenirsiniz okuduğunuz için teşekkürler finale yaklaşıyormuyuz acabaa?🧡

287 kelime.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin