first steps of great love

166 8 1
                                    

(hatalarım varsa kusura bakmayın)

Testlerim yapıldı ve taburcu oldum aiden bizi arabasıyla almaya gelmişti aidanın arabasına bindik.
Clara:öhm bana söylemek istediğin bir şeymi var aiden
Aidan:pff özür dilerim oldumu
Clara:idare eder
Joel:yakın zamanda aiden ile bir tatile gitmeyi planlıyoruz sizde gelirmisiniz jane?
Aidan-clara:hayır!

Jane ile sadece birbirimizi duyabileceğimiz ses tonu ile konuşuyorduk
Jane:clara hedefi unutma.
Clara:ah doğru. aslında fena olmaz joel ama aiden bizi istemiyor sanırım.

Bu sırada eve gelmiştik
Aidan:joel seninle birşey konuşalım olurmu?!
Joel:mm peki.
Aidan:joel sen ne yaptığını sanıyorsun onları tatile çeğırmak ta ne demek?
Joel:sen claradan özür dilemiş olursun ve bende jane ile yakınlaşırım fenamı olur?
Aidan:bak joel sana olayları anlattım beni öldürmek istiyor!
Joel:masum tatlı bir kızmı hıh güldürme beni belkide yeni bir ilişkinin vakti gelmiştir hannahdan sonra kaç yıl oldu söylesene?
Aidan:o konuya girme ve kimseye güvenmemeyi öğren artık tamam kabul ama sadece sana olan borcum için o kızla yakınlaş diye.
Joel:ahh evet sana güvenebileceğimi biliyordum! Hadi gidelim kızların yanına.
Clara:biz düşündükte teklifin fena değil joel tabi aiden izin veriyorsa.
Aidan:benim için sıkıntı yok.
Jane:süper peki ne zaman?
Aidan:bu hafta yoğunum haftaya olabilir.
Clara:bana uyar o zaman coffeeyi alıp gideyim. Herşey için teşekkürler aiden.
Jane:bu tatil hakkını iyi kullan.
Clara:deniyeceğim. yarın aidanın konseri var onada gideriz.

🌸

218 kelime.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin