(hatalarım varsa kusura bakmayın)
Kısa süre sonra eve geldiler aidan ortalıkta görünmüyordu. Handler'ın adamları clarayı arabadan indirdi. Eve girdiler.
Jane:ben uyumaya gidiyorum.
Handler:tamam tatlım.
Jane:gel odana çıkmana yardım edeyim.
Clara:hayır kendim çıkarım.
Jane: olurmu öyle gel-
Clara:sana, kendim çıkarım dedim!
Jane:hey ne oldu sana böyle?
Clara:bana birşey olduğu yok sadece beyinsizsin!Dedi ve içinde büyük bir öfke ile odasına çıktı. duşa girdi, üstünü değiştirdi ve yatağına yattı.
-b ben neredeyim?
-anlıyorum seni clara.
-sen kimsin?!
- Artık benimsin.
-nne?
-içindeki öfkeye hakim olamıyorsun. Bu öfkeyi büyüteceğim ve en sonunda korku, kan, ölü bedenler... Haha
-nasıl olacak? O pisliği öldürebilecek miyim?
-bu senin elinde şimdilik hoşçakal...
-hey hayır, hayır, HAYIR!
Jane: sakin ol clara. Sadece bir kabus.Clara ter içinde uyandı. Annesi ve jane başında korku ile clarayı izliyordu.
Handler: yanındayız clara.
Clara: çıkacaksanız üstümü değiştireceğim.Jane ve handler odadan çıktı.
Jane: sence ona ne oldu?
Handler: umarım düşündüğüm şey değildir. Neyse gel seninle bir kahfe içelim.
Jane: olur."Clara"
Gittiler ve artık denemenin vakti.Clara üstünü değiştirdi ve yatağının yanında ağlamaya başladı.
-ne oluyor bana neden hiçbirşey hissetmiyorum...
Gözyaşlarını sildi ve evden aidanı bulmak üzere çıktı.
Tam o sırada aidan şişmiş gözler ile eve geliyordu.
Aidan: clara?
Clara: selam tatlım.Dedi ve silahını ona doğrulttu.
Aidan: clara! sakin ol.
Clara:ben gayet sakinim.
Aidan: tanrım ozaman şu lanet olası silahı indir.
Clara: bu anı bir yerden hatırlıyor olabilirmiyim?
Aidan: clara sana son kez söylüyorum indir şunu.
Clara: hayır.
Aidan: peki. Sanırım seni ikinci kez öldürmeliyim.Aidan claranın elinden bir hamle ile silahı aldı ve claraya doğrulttu.
Clara: vayy hızlısın.Tam o sırada bir çığlık duyuldu. Bir çocuk çığlığı.
Şapkalı Bir adam küçük bir çocukla koşuyordu. Bir yakını gibi değildi.Aidanın dikkati dağılmış olacak ki clara silahı aldı ve adamın peşinden koşmaya başladı.
Aidan:hey!Clara adamı kovalamaya devam etti ve adam dar bir sokakta durdu.
?:kimsin bırak peşimi!
Clara: çocuğu bana ver.
adam claraya yaklaştı ve yüzüne bir yumruk savurdu clara adamın yumruğunu tuttu ve kolunu büktü.
?:ah!
Clara:çocuğu ver dedim!Adam bir elinde çocuk varken diğer eliyle clarayı engellemeye çalışıyordu. Tabiiki başaramıyordu clara adamın her hamlesinin üstesinden geliyordu. Adam en sonunda çocuğun kafasına silah dayadı.
?: yaklaşma!
Clara: bunu yapmak istemezdimClara elini kaldırdı, göz rengi değişti ve elini adama doğrulttu.
Adam bi anda havaya doğru yükselip sert bir şekilde yere düştü. Clara çocuğun yanına koştu.
Clara:iyimisin.
Çocuk:hıhı.
Aidan:clara?...390 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Love (The Killer)
Fanfictionimkansız bir aşka esir olmuş genç bir kızın hikayesi. •Bu aşk imkansız olmak için doğmuş olsa bile seçeneğim yok. çünkü kalbim çoktan aşık oldu. Aidan gallagher~ Kader dediğimiz şey bir saçmalıkmı? Yoksa kader her zaman kötü niyetli değilmi? Kaderi...