Aidanın silahını aldı ve odadan çıktı.
Clara:evet clara şimdi nereye gideceğiz.
Clara ormanın arasında bir yol gördü.
-buradan geçen bir araba illaki olacaktır.Yolun ortasında yürümeye devam ettim fakat araba geçmedi. yaklaşık yarım saat yürüdüm evden iyice uzaklaştığımdan emin olduktan sonra bir göle rastladım. Hava iyice kararmıştı.
- Bir dakika güçlerimi yeniden hissediyorum. O evde güçlerimi engelleyen birşey vardı ah herneyse.Clara gölün yanına gitti ve su içti.
Bir ağacın yanınada dinlendi ve yeniden yola koyuldu. İleride yıkılmış harabe bir ev gördü ve içine girdi.
-burası güvenli. Sanırım geceyi burada geçireceğim.Duvara yaslandı. Yaklaşık üç saattir yürüyordu. O yorgunlukla kendini uykunun kollarına bıraktı.
~~~
Sabah bir takım seslerle uyandım. Heryerim tutulmuştu. Kırık camdan dışarıya baktım ve dışarıda dolaşan aidan ve adamlarını gördüm.
Aidan: siz arka tarafa bakın ben şu eve bakacağım.Clara: siktir!
Hemen yerinden çıkarılmış duvara yaslı duran kapının arkasına geçtim silahımı kavradım.
Aidan:clara buradamısın. Çık ortaya!Aidan odaya gireceği sırada güçlerimi kullandım ve aidanın uçmasını sağladım.
Aidan:ah hey indir beni clara! Demek buradaydın
Clara: beni rahat bırak pislik
Aidan: beni öldürmeye çalışan sendin bebeğimClara aidanın bu sözlerine sinirlenmiş olacak ki aidanı duvara çarptı .
Clara:seninle dövüşemeyeceğim hoşçakal.Clara camdan atladı güçleri sayesinde yumuşak bir düşüş yaptı aidan ise claranın hemen peşinden atlamaya çalıştı yüksekliği fark etti ve durup merdivenlere yöneldi clarayı kovalamaya devam etti clara çıkmazdaydı gölün yanında durdu aidan ise hemen arkasındaydı. Clara güçlerini kullanamayacak kadar yorulmuştu son çare olarak aidandan aldığı silahı aklına geldi ve onu aidanın kafasına doğrulttu. Birşey fark etti bu silah aidanın clarayı vurduğu silahtı.
Aidan: demek buraya kadar. Beni vuracakmısın?
Clara: şüphen olmasın.
Aidan: beni kendi silahımlamı vuracaksın? sanırım bunu hakettim peki vur beni.
Aidan elini kaldırdı ve silah şeklinde claraya doğrulttu.
-deja vu oldu sanırım?Do you get deja vu?
Okunmalar artmaya başladı çok teşekkür ederimm<3 bölümler kısa biliyorum ama yapacak bir şeyim yok. yeni bölümü nasıl buldunuz? Sizce clara aidanı öldürebilecekmi? Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ✨🍋
319 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Love (The Killer)
Fanfictionimkansız bir aşka esir olmuş genç bir kızın hikayesi. •Bu aşk imkansız olmak için doğmuş olsa bile seçeneğim yok. çünkü kalbim çoktan aşık oldu. Aidan gallagher~ Kader dediğimiz şey bir saçmalıkmı? Yoksa kader her zaman kötü niyetli değilmi? Kaderi...