(hatalarım varsa kusura bakmayın)
-hırr!
Clara:ah günaydın coffee. Beni uyandırmana gerek yok kendim kalakabilirim. Acıkmış olmalısın yerine geç ben yemeğini getireceğim.
-hav
(Ama ne yapayım coffee sadece havlıyor her zaman hav yazmak zorundayım bxhxjjxj neyse devam)Kalktım yatağımı topladım ve coffeeye mamasını verdim Jane'i uyandırmak için odasına gittim
Clara:uyan uykucuu kahvaltı hazırlayalım- Jane odasında yok lavabodamı ah hayırO sırada gözüm janenin camına kaydı Jane bahçede biri ile sohpet ediyordu
Clara:sanırım siteden biridir ben gidip kahvaltı hazırlayım.O sırada Jane içeri girdi
Jane:kalmışsın. Bende bize kahvaltı için iki kahve ve waffle aldım.
Clara:leziz görünüyor!Clara:ee bahçedeki konuştuğun yakışıklı kimdi?
Jane:ne o o aidenın arkadaşıymış ve Türkiye'den gelmiş.
Clara:ve küçük Jane de ona aşık olmuşs.
Jane:ne hayır nereden çıkarttın!
Clara:aşk dolu bakışlarından.
Jane:ben ona yakın davranıyorum. Aiden'a ulaşmamızı kolaylaştırır.
Clara:eminim öyledir.
Jane:Clara!
Clara:sustum:)
Jane:birde coffee için bahçeye bir köpek yatağı aldım çok enerjik biraz dinlensin. Hatta şu an orada uyuyor çok sevdi.
Clara:iyi yapmışsın. Ah saat ben hazırlanıp aiden'a gidiyorum dövüş için sende gel.
Jane:pekii.sen hazırlanHadi
Aidan'ın evinin kapısını çaldık ve kapıyı jane'in bahsettiği adam açtı.
???:ah selam Jane
Jane:selam joel bu Clara kardeşim gibi olan ev arkadaşım
Joel:memnun oldum bende aidenın en yakın arkadaşıyım en azından ben öyle biliyorum herneyse içeri gelinClara:bende. Aidan müsaitmi?
Joel:odasında ne yaptığını bilmiyorum. Bı gidip bakabilirsin iyi olur.
Clara:tamamdır.
Aidanın odasına çıktım. Canlı yayındaydı chate baktığımda iyiki doğdun aidan yorumlarını gördüm. Doğum günüydü bu fırsatı değerlendirmeliyim.
Aidan:hey canlı yayındayım Clara.
Clara:ah çok üzgünüm gidiyorum
Aiden:artık yayını kapatmak zorundayım. Doğum günün kutluyan herkese teşekkürlerr.
Hoşçakalınn.
-clara keşke kapıyı çalsaydın!
Clara:çaldım ama açmadın aptal!
Joel:hey hey sakin olun
Jane:evet lütfen.
Hadi spor salonuna izlememiz gereken bir müsabaka var!
Joel:evveet!Aidan'ın spor salonuna indik bizi kocaman bir bölüm karşıladı aidanla sularımızı içtik ve yerimizi aldık.
Joel:3-2-1 go
Jane:sana güveniyorum Clara!İlk yumruğu aidan savurdu hazırlıksız yakalandığım için bir anda kendimi yerde buldum dudağım kalmamıştı bile Jane kulağıma yaklaştı.
Jane:Clara handler'ın söylediklerini düşün! Ve kalk yapacaksın!
Jane'in söylediklerinin verdiği heyecanla kalktım aidan daha durumu anlamadan suratın attığım yumruk ve bacağına attığım tekme onu düşürmeye yetmişti bile.
Aidan'a yaklaştım ve ayağımı göğsünün üzerine koydum ve kollarımı kaldırdım
Joel:hadi ama dostum kalk!bu sırada aidan kendini yerde yatarken yukarıya doğru hızlı bir şekilde sürükledi ve çok sert bir şekilde düştüm 1 saniye sonra ise olacaklar olmuştu bacağım ve sırtımın üstüme düştüm bu yüzden nefesim kesildi ve boğazımı tuttum
Aidan:galibiyet için erken- hey sen iyimisin. Clara !
Jane:Clara!Bı an nefesim kesildi ve inanılmaz bir baş ağrısı hissettim etrafımdaki sesleri duyuyor fakat cevap veremiyordum dişlerimi sıkmıştım sanırım kısa süreli felç geçiriyordum sonra sesler gitti ve karanlık beni kucakladı...
432 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Love (The Killer)
Fanfictionimkansız bir aşka esir olmuş genç bir kızın hikayesi. •Bu aşk imkansız olmak için doğmuş olsa bile seçeneğim yok. çünkü kalbim çoktan aşık oldu. Aidan gallagher~ Kader dediğimiz şey bir saçmalıkmı? Yoksa kader her zaman kötü niyetli değilmi? Kaderi...